Перегляд за Автор "ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5826-7830"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адміністративно-правові засади взаємодії прокуратури із суб’єктами публічної адміністрації з питань виконання покладених на неї функцій(Право і безпека. - 2021. - № 1 (80). - С. 55-61, 2021) Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Кравцов, В. І.; Kravtsov, V. I.Розглянуто проблеми правового регулювання взаємодії прокуратури із суб’єктами публічної адміністрації з питань виконання покладених на неї функцій. Досліджено законодавчі та підзаконні акти, які регулюють взаємодію прокуратури з органами державної влади. Стаття містить посилання на рішення Конституційного Суду України. Визначено основні напрямки взаємодії прокуратури з органами влади. Запропоновано визначення взаємодії прокуратури із суб’єктами публічної адміністрації. Сформульовано пропозиції щодо вдосконалення правового регулювання такої взаємодії. The problem of legal regulation of interaction between the prosecutor’s office and public administration entities on the issues of performing the assigned functions has been studied. The research is based on studying such legislative acts as the Constitution of Ukraine, Laws of Ukraine “On Central Executive Agencies”, “On the Prosecutor’s Office”, “On the Status of MPs of Ukraine”, “On Temporary Investigative and Special Commissions of the Verkhovna Rada of Ukraine” and other legislative acts and bylaws regulating the interaction of the prosecutor’s office with state authorities. The interaction of the prosecutor’s office with public administration entities has been defined as the procedure of appeal of the prosecutor’s office to the executive authorities, which is regulated by law norms, as well as the procedure of consideration of the appeals of MPs and representatives of the executive authorities in the prosecutor’s office. The authors have established the following main directions of the interaction between the prosecutor’s office and the state authorities: consideration of Mps inquiries by the prosecutor’s office, participation of prosecutors in the work of investigative commissions and temporary special commissions of the Verkhovna Rada of Ukraine, interaction of the prosecutor’s office with the Accounting Chamber of the Verkhovna Rada of Ukraine, prosecutors’ representation of state interests in the court by presenting lawsuits within administrative, commercial or civil proceedings, interaction of the prosecutor’s office with the judicial branch of power in the process of judicial system, coordination of law enforcement activity, informing the representative authorities about the results of the activity of the prosecutor’s office and the rule of law in the state and individual territorial community. Improvement of legal principles of cooperation between prosecutor’s office and public administration entities can take place in such areas as bringing the provisions of the Law of Ukraine “On the Prosecutor’s Office” in line with the Constitution of Ukraine, development of a common form of request to all prosecutor’s office in regard to represent the interests in court, establishment of uniform terms for all authorities to consider their requests by the prosecutor’s office, establishment of a separate norm in the Law of Ukraine “On the Prosecutor’s Office” that would regulate the procedure and conditions of coordination of law enforcement activities of other authorities by the prosecutor’s office. Рассмотрены проблемы правового регулирования взаимодействия прокуратуры с субъектами публичной администрации по вопросам выполнения возложенных на неё функций. Исследованы законодательные и подзаконные акты, которые регулируют взаимодействие прокуратуры с органами государственной власти. Статья содержит ссылки на решения Конституционного Суда Украины. Определены основные направления взаимодействия прокуратуры с органами исполнительной власти. Предложено определение взаимодействия прокуратуры с субъектами публичной администрации. Сформулированы предложения по усовершенствованию правового регулирования такого взаимодействия.Документ До питання щодо взаємодії з громадою під час здійснення превентивної діяльності поліцією в окремих країнах ЄС(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 420-423., 2020) Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Булатін, Д. О.; Bulatin, D. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0200-2822На прикладі окремих країн ЄС розглянуто взаємодію з громадою під час здійснення превентивної діяльності поліцією. Зазначено, що однією з своєрідних форм суспільного діалогу, для підвищення взаємодії є проведення громадських консультацій з різноманітних питань що стосуються проведення превентивної діяльності в регіоні. Завдяки чому постійно розширюються і оновлюються реальні контакти представників громадськості, утворюється загальна атмосфера довіри та партнерства. На примере отдельных стран ЕС рассмотрено взаимодействие с обществом при осуществлении превентивной деятельности полицией. Отмечено, что одной из своеобразных форм общественного диалога для повышения взаимодействия является проведение общественных консультаций по различным вопросам, касающимся проведения превентивной деятельности в регионе. Благодаря чему постоянно расширяются и обновляются реальные контакты представителей общественности, образуется всеобщая атмосфера доверия и партнерства. On the example of individual EU countries, interaction with society in the implementation of preventive activities by the police is considered. It was noted that one of the peculiar forms of public dialogue to increase interaction is holding public consultations on various issues related to the conduct of preventive activities in the region. Due to this, real contacts of representatives of the public are constantly expanding and renewing, a general atmosphere of trust and partnership is being formed.Документ Можливості використання досвіду країн ЄС у сфері здійснення поліцією превентивної діяльності в Україні(Право і безпека – 2021. – № 4 (83). – С. 56-63, 2021) Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Булатін, Д. О.; Bulatin, D. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0200-2822; Кушніренко, Р. О.; Kushnirenko, R. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3190-5964Розглянуто особливості превентивної діяльності у країнах Європейського Союзу. Визначено підходи дослідників до розуміння поняття «превенція». Зазначено, що у вітчизняній юридичній думці відсутній єдиний підхід до розуміння цього поняття. Приділено увагу відомим методам превентивної роботи поліцейських зарубіжних країн, які дають змогу попереджати злочини і затримувати злочинця, який ще тільки готується вчинити злочин. Окреслено моделі забезпечення превентивної діяльності, які використовуються у країнах континентальної Європи. Звернено увагу на особливості здійснення превенції окремими членами Європейського Союзу, зокрема на профілактику польською поліцією рецидиву з боку осіб, які вже вчиняли правопорушення.Документ Організаційно-штатна структура Національної поліції України як суб’єкта здійснення превентивної діяльності(Сучасна європейська поліцеїстика та можливості її використання в діяльності Національної поліції України : зб. тез доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 11 квіт. 2019 р.). — Харків : ХНУВС, 2019. – С. 204-206., 2019) Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Булатін, Д. О.; Bulatin, D. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0200-2822Розглянуто організаційно-штатну структуру Національної поліції України. Вказано на наявні вертикальні та горизонтальні відносини між окремими підрозділами Національної поліції України як суб’єкта здійснення превентивної діяльності.