Перегляд за Автор "ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3021-6756"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аспекти модернізації авіоніки вертольотів МІ-2 та МІ-8 додатковою індикацією польотної інформації(Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Сер.: Технічні науки. – 2020. – Т. 31 (70), № 6, ч. 2. - С. 12-16, 2020) Бойко, С. М.; Boiko, S. M.; Стущанський, Ю. В.; Stushchanskyi, Yu. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3021-6756; Хебда, А. С.; Khebda, A. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1917-9509; Голованов, С. Л.; Holovanov, S. L.; Шахова, О. В.; Shakhova, O. V.Зазначено, що безпека польотів є комплексним поняттям, що стосується всієї авіаційної транспортної системи, що визначає здатність виконувати польоти без загрози для життя і здоров’я людей. Натепер широко застосовуються пристрої, що сигналізують про небезпечні зближення вертольоту з перешкодами, сигнали, які перетворюються у відповідні звукові та візуальні попередження. Їх розвиток іде насамперед у напрямку підвищення точності вимірювань і швидкості змін показників датчиків. З технічної точки зору раннє попередження критичних ситуацій здійснюється шляхом виведення на екран багатофункціонального індикатора даних, що потребує часу на сприйняття інформації пілотом вертольоту. Обґрунтовано необхідність подальшої модернізації авіоніки вертольотів додатковою індикацією польотної інформації. Запропоновано створення додаткової світлодіодної індикації систем раннього попередження критичних ситуацій під час пілотування вертольотом.Документ Про необхідність оснащення безпілотних літальних апаратів системами попередження зіткнень у повітрі(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 480-482., 2020) Стущанський, Ю. В.; Stushchanskyi, Yu. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3021-6756Наголошено, що уникнення зіткнення – це не тільки технічне завдання, це завдання, яке пов’язане з безпекою людей. Вирішення цього питання необхідно розпочинати перш за все на законодавчому та організаційному рівні, розділивши використання повітряного простору безпілотними літальними апаратами спеціального, комерційного та аматорського призначення. При модернізації та розробці БПЛА слід передбачити оснащення їх системами попередження зіткнень в повітрі. Ці системи повинні сполучатися технічно та за алгоритмом дії з системами диспетчерського контролю за повітряним простором та системами попередження зіткнень в повітрі літальних апаратів, які пілотуються людиною. Такий підхід дозволить значно підвищити безпеку польотів. Отмечено, что избежание столкновения – это не только техническая задача, это задача, связанная с безопасностью людей. Решение этого вопроса необходимо начинать, прежде всего, на законодательном и организационном уровне, разделив использование воздушного пространства беспилотными летательными аппаратами специального, коммерческого и любительского назначения. При модернизации и разработке БПЛА следует предусмотреть оснастку их системами предупреждения столкновений в воздухе. Эти системы должны сочетаться технически и по алгоритму действия с системами диспетчерского контроля за воздушным пространством и системами предупреждения столкновений в воздухе летательных аппаратов, пилотируемых человеком. Такой подход позволит значительно повысить безопасность полетов. It was noted that collision avoidance is not only a technical task, it is a task related to the safety of people. The solution to this issue must begin, first of all, at the legislative and organizational level, dividing the use of airspace by unmanned aerial vehicles for special, commercial and amateur purposes. When modernizing and developing UAVs, provision should be made for equipping them with airborne collision avoidance systems. These systems must be combined technically and according to the algorithm of action with airspace dispatch control systems and airborne collision avoidance systems of human-manned aircraft. This approach will significantly improve flight safety.Документ Проблематика авіаційної безпеки під час експлутації безпілотних літальних апаратів(Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Сер.: Технічні науки. – 2021. – Т. 32 (71), № 6. - С. 5-8, 2021) Бойко, С. М.; Boiko, S. M.; Ножнова, М. О.; Nozhnova, M. O.; ORCID: https://orcid.org/ 0000-0002-4306-0973; Стущанський, Ю. В.; Stushchanskyi, Yu. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3021-6756; Олійник, Ю. Л.; Oliinyk, Yu. L.; Хебда, А. С.; Khebda, A. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1917-9509; Голованов, С. Л.; Holovanov, S. L.; Гусарова, О. В.; Husarova, O. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9823-0044Розглянуто питанням безпеки застосування та експлуатації безпілотних літальних апаратів, що є серйозною науково-технічною проблемою в контексті забезпечення безаварійного застосування БПЛА, що виключає неконтрольоване падіння БПЛА на землю і пов’язане із цим ненавмисне завдання шкоди життю, здоров’ю людей та їхньому майну на землі. Незважаючи на ряд заходів, що вже застосовуються у світі для регулювання питань застосування та експлуатації БПЛА, дрони залишаються загрозою повітряному руху, і з кожним роком це питання стає більш актуальним. Обґрунтовано необхідність подальшого вивчення та вдосконалення питання авіаційної безпеки в контексті льотної експлуатації безпілотних літальних апаратів та запропоновано надалі у формуванні підходів до проєктування та льотної експлуатації безпілотних літальних апаратів ураховувати можливість примусового коригування траєкторії їхнього руху з метою попередження авіаційних інцидентів.