Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3171-1078"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Волонтерська діяльність у соціальній роботі, її соціальні функції(Бочаровські читання : матеріали наук.-практ. конф. [з міжнар. участю], присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 18 берез. 2016 р.). – Харків, 2016. – С. 329-330, 2016) Шелкошвеєв, І. В.; Shelkoshveiev, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3171-1078Волонтерську діяльність розглянуто як соціальний рух, як громадську спільноту, суб’єкт соціальної роботи. Освітлено основні напрямки та критерії діяльності волонтерів, визначено соціальні функції волонтерства.Документ Можливість застосування компетентнісного підходу при рекрутинзі кандидатів на службу в поліцію превентивної діяльності(Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 25 квіт. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 302-305, 2019) Шелкошвеєв, І. В.; Shelkoshveiev, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3171-1078; Дамкас, Т.; Damkas, T.Обґрунтовано доцільність використання компетентнісного підходу при доборі кандидатів на службу в поліцію превентивної діяльності, що обумовлено такими сутнісними характеристиками даного підходу, як: розгляд людини як особистості, яка володіє певними унікальними особистими потребами, мотивами, знаннями, поведінкою, що призводить до ефективного виконання професійних завдань в службовій діяльності.Документ Перфекціонізм і стильові особливості когнітивної діяльності в юнацькому віці(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 514-516., 2019) Шелкошвеєв, І. В.; Shelkoshveiev, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3171-1078Автором надано висновок, що перфекціонізм розглядається як прагнення бути досконалим, бездоганним у всьому. В закордонній науці перфекціонізм часто пов’язують з безліччю психологічних проблем. Перфекціоналісти вважають, що невеликі помилки складають неуспіх, і їх самооцінка заснована на тому, на скільки добре вони виконують справу. Когнітивний стиль розглядається як глобальне утворення, що виявляється подібним образом у пізнанні, поведінці, спілкуванні, професійній діяльності. Психологи виділяють різні когнітивні стилі та їх параметри в залежності від того, що береться за основу класифікації особливості сприйняття, утворення понять, класифікацій, ухвалення рішення або проблемного мислення.Документ Простір арт-терапії для зцілення дітей в умовах війни(Особистість, суспільство, війна : тези доп. учасників міжнар. психол. форуму (м. Харків, 15 квіт. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 30-32, 2022) Бондаренко, Л. О.; Bondarenko, L. O.; Шелкошвеєв, І. В.; Shelkoshveiev, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3171-1078В умовах війни діти є найвразливішою категорією населення. У сучасній психологічній практиці арт-терапія являється одним з дієвих методів у подоланні психотравмуючих симптомів.Документ Психологія у професійній діяльності поліції : навчальний посібник(Харків: ХНУВС, 2018. – 426 с., 2018) Євдокімова, О. О.; Yevdokimova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4211-7277; Жданова, І. В.; Zhdanova, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6361-3029; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Александров, Ю. В.; Aleksandrov, Y. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5871-8344; Барко, В. І.; Barko, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4962-0975; Горбик, Н. К.; Horbyk, N. K.; Греса, Н. В.; Gresa, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0517-4822; Землянська, О. В.; Zemlianska, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6547-2621; Кобикова, Ю. В.; Kobikova, Y. V.; Ламаш, І. В.; Lamash, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9548-4006; Логачев, М. Г.; Logachev, M. G.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2706-9521; Посохова, Я. С.; Posokhova, Y. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3374-3930; Саппа, М. М.; Sappa, M. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2242-1004; Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977; Філоненко, В. М.; Filonenko, V. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2662-1705; Чепіга, Л. П.; Chepiga, L. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2519-5698; Шахова, О. Г.; Shakhova, O. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7860-6972; Шевченко, Л. О.; Shevchenko, L. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6117-9134; Шелкошвеєв, І. В.; Shelkoshveiev, I. V; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3171-1078; Шиліна, А. А.; Shylina, A. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7377-0776; Сокуренко, В. В.; Сокуренко, В. В. - редакторНавчальний посібник підготовлено відповідно до навчальних програм з дисциплін «Професійно-психологічна підготовка працівників поліції», «Юридична психологія», «Практична психологія». У посібнику висвітлено загальні та спеціальні психологічні питання професійної діяльності поліції. Рекомендується для використання в освітньому процесі підготовки поліцейських; у професійній діяльності працівників Національної поліції.Документ Формування комунікативної компетентності правоохоронців у закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання(Актуальні питання гуманітарних наук. - 2023. - Вип. 59, т. 2. - С. 283-289, 2023) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560; Солохіна, Л. О.; Solokhina, L. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8728-3178; Шелкошвеєв, І. В.; Shelkoshveiev, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3171-1078Обґрунтовано актуальність проблеми формування комунікативної компетентності правоохоронців як невід’ємного складника їхньої професійної компетентності. Комунікативну компетентність правоохоронців визначено як професійно-особистісне утворення, що інтегрує наявність певних життєвих цінностей, установок (аксіологічний компонент), знання та адекватне використання мовних засобів (когнітивний компонент), мовленнєво-комунікаційних умінь (діяльнісний компонент), особистісних якостей, необхідних для ефективного професійного спілкування. Визначено сприятливі та гальмівні фактори впливу на перебіг досліджуваного процесу на змістово-професійному, корпоративно-етичному, особистісно-культурному рівнях. Доведено, що професійне спілкування є базовим для формування комунікативної компетентності правоохоронців. Правовий заклад вищої освіти схарактеризований як сукупність специфічних умов навчання, що впливають на просторове та функціональне об’єднання суб’єктів освітньої діяльності, між якими встановлюються різнопланові, індивідуальні та групові, формальні та міжособистісні взаємозв’язки та реалізуються особистісні, освітні, службові, професійні потреби, інтереси, здібності комунікаторів. Проаналізовано можливості правового закладу вищої освіти щодо формування комунікативної компетентності правоохоронців. З’ясовано, що найбільш впливовими щодо формування комунікативної компетентності правоохоронців є змістовий (інформаційне поле для задоволення освітніх потреб комунікаторів), комунікативний (комфортна емоційно-психологічна атмосфера, яка допомагає курсантам долати психологічні бар’єри спілкування), організаційно-управлінський (матеріально-технічне та навчально-технологічне підґрунтя освітнього процесу, запровадження інформаційно-комунікаційних технологій).