Перегляд за Автор "Orlova, O. O."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ A study of the level of professional image of future foreign language teachers in Ukrainian universities(Revista Brasileira de educacao do campo. – 2020. – Vol. 5, 2020) Nenko, Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7868-0155; Sytnik, T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0264-7196; Orlova, O. O.; Орлова, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9956-9082У статті розглядається проблема розвитку професійного іміджу вчителя іноземної мови в Україні. Метою цього дослідження було з’ясувати ставлення студентів університетів України до досліджуваного поняття та виявити рівень його сформованості. Структура професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов складається з декількох основних конструкцій, які були описані в роботі: когнітивні, аксіологічні та операційні компоненти. Результати показують, що українські вчителі по-різному сприймають поняття професійного іміджу вчителя іноземних мов. Мета цього дослідження ‒ запропонувати організаційні, особисті та педагогічні умови для сприяння розвитку професійного іміджу майбутніх викладачів іноземних мов в українських вищих навчальних закладах.Документ Ways to improve foreign language teaching in police officers training(Право і безпека. - 2021. - № 1 (80). - С. 49-54, 2021) Levashov, O. S.; Левашов, О. С.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1956-4888; Orlova, O. O.; Орлова, О. О.; ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-9956-9082Статтю присвячено розгляду особливостей викладання іноземних мов у закладах вищої освіти з особливими умовами навчання, перш за все, в системі МВС України. Проаналізовано основні фактори, пов’язані з цілями, умовами та змістом навчання, визначено специфічний вплив цих факторів на навчальний процес і обґрунтовано основні напрямки роботи з нівелювання негативних чинників, що обмежують ефективність навчання. Методом дослідження є огляд літератури з питань організації навчання, його змісту, організації самостійної роботи, спостереження за навчальним процесом, узагальнення досвіду викладання. У результаті дослідження визначено основні чинники, які, з одного боку, визначають специфіку навчання іноземних мов у закладах вищої освіти з особливими умовами навчання, з іншого, можуть здійснювати негативний вплив на успішність навчального процесу. Проаналізовано мету навчання й обґрунтовано необхідність її зміни з урахуванням можливих сфер використання іноземної мови та домінуючих видів майбутньої професійної діяльності. Висунуто тезу про необхідність суттєвого вдосконалення самостійної роботи як потужного резерву інтенсифікації навчання. Запропоновано найбільш ефективні форми організації такої роботи на базі широкого використання інформаційних технологій. Наголошено на необхідності збалансованого підходу до викладання, який поєднуватиме дисципліну та вимогливість з методами і прийомами, притаманними комунікативному підходу до викладання іноземних мов. Звернено особливу увагу на необхідність цілеспрямованої роботи з навчання юридичної термінології, запропоновано спеціалізоване підвищення кваліфікації науково-педагогічного складу за цим напрямком.Документ Поняття розумової самостійності та напрями її розвитку у сучасних закладах вищої освіти(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 337., 2019) Орлова, О. О.; Orlova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9956-9082Автором статті надано висновок: проблема формування розумової самостійності особистості належить до важливих у науково-практичному плані і зумовлює потребу творчого узагальнення набутого в психолого-педагогічній теорії і практиці досвіду.Документ Професійний рівень іміджу майбутніх викладачів іноземних мов в ВНЗ України(Міжнародна науково-практична конференція «Шлях успіху і перспективи розвитку» (до 26 річниці до дня заснування ХНУВС): матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). – МВС України. – Харків. – Харків. нац. ун-т внутр. справ. – 2020. – С. 383-384., 2020) Орлова, О. О.; Orlova, O. O.; ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-9956-9082Розглянута концепція формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов шляхом запровадження певного комплексу організаційних, особистісних та педагогічних умов в сучасній освітній практиці з метою вдосконалення вищої професійної освіти. The concept of professional image development of future foreign languages teachers by means of certain organizational, personal and pedagogical conditions in modern educational practice for the purpose of improvement of higher professional education is considered. Рассмотрена концепция формирования профессионального имиджа будущих учителей иностранных языков путем введения определенного комплекса организационных, личностных и педагогических условий в современную образовательной практику с целью совершенствования высшего профессионального образования.Документ Реформування поліцейської освіти (іншомовний аспект)(Сучасна європейська поліцеїстика та можливості її використання в діяльності Національної поліції України : зб. тез доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 11 квіт. 2019 р.). — Харків : ХНУВС, 2019. – С. 182-183., 2019) Орлова, О. О.; Orlova, O. O.; ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-9956-9082; Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185Автори наполягають, що реформування поліцейської освіти має пов’язуватися з удосконаленням змісту іншомовної складової поліцейської освіти, шляхів та засобів навчання іноземної мови, виховання у майбутніх поліцейських відповідних професійно-значущих якостей особистості.Документ Розвиток досвіду формування розумової самостійності майбутніх учителів в сучасних умовах(Тези доповідей Міжвузівського науково-методичного семінару «Мовна освіта як чинник підготовки сучасних фахівців: лінгвістичний та методологічний аспекти». – Харків. – НАНГУ. – 2020. – С. 48-51, 2020) Орлова, О. О.; Orlova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9956-9082Розглянуто особливості організації самостійної роботи за допомогою комп’ютера як ефективного напрямку використання інформаційних технологій під час формування розумової самостійності майбутніх учителів. The features of the organization of independent work with the help of a computer as an effective direction of using information technologies during the development of mental independence of future teachers are considered. Рассмотрены особенности организации самостоятельной работы с помощью компьютера как эффективного направления использования информационных технологий при формировании умственной самостоятельности будущих учителей.