Перегляд за Автор "Protas, O."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Pedagogical communication as a component of professional literacy(IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. – 2022. – Vol. 22, № 5 (May). – P. 757-761, 2022) Biletska, I.; Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Rozhkova, L. І.; Рожкова, Л. І.; ORCID: https://orcid. org/0000-0002-9994-0961; Kliasen, N.; Gurska, O.; Protas, O.У статті досліджено сутнісні характеристики здатності педагога до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності. Потенціал навчальної ситуації як засобу формування здатності майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності. Представлено модель процесу формування здатності майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності шляхом побудови системи навчальних ситуацій. Праці з філософії, психології та педагогіки, присвячені особистісній компетентності вчителя, міжособистісній взаємодії суб’єктів освітнього процесу, основним підходам до вивчення здатності вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності; визначені завдання, з’ясовано понятійний апарат і методологічні основи дослідження.