Перегляд за Автор "Romanyshyna, L."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Квест-технології як фактор формування управлінської компетентності майбутніх офіцерів поліції(Physical Culture and Sport: Scientific Perspective. - 2023. - № 1. - С. 130-136, 2023) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Романишина, Л.; Romanyshyna, L.Обґрунтовано доцільність впровадження інтерактивних технологій, зокрема квест-технологій, в процес професійної підготовки майбутніх працівників поліції з метою формування управлінської компетентності. Дано визначення понять «управлінська компетентність», «квест-технологія», «освітній квест», «поліцейський квест». Розкрито зміст етапів підготовки і проведення квесту як навчальної гри. Експериментально доведено доцільність використання «поліцейського квесту» у процесі професійної підготовки майбутніх офіцерів поліції з метою формування у них управлінської компетентності. Виявлено статистично вірогідну наявність позитивної динаміки за більшістю показників в експериментальних групах після вивчення спецкурсу, написання курсових і творчих робіт, участі у тренінгу з елементами квест-технологій і практичних заняттях у формі «поліцейського квесту».Документ Формування педагогічної культури майбутніх офіцерів поліції в процесі професійної підготовки(Physical Culture and Sport: Scientific Perspective. - 2023. - № 2. - С. 158-164, 2023) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Романишина, Л.; Romanyshyna, L.; Бойко, О.; Boiko, O.У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування і розвитку педагогічної культури майбутніх офіцерів поліції. Показано, що педагогічна культура офіцера поліції є складником його професійної культури і має діалектичний взаємозв’язок з іншими складовими професійної культури працівників поліції, які доповнюють одна одну й забезпечують ефективне й якісне виконання службових обов’язків офіцерів поліції. Розглянуто особливості педагогічної культури правоохоронців та її залежність від особливостей професійної діяльності офіцерів поліції. Дано визначення поняття «педагогічна культура». Показано, що професійна діяльність офіцера поліції під час роботи з громадянами передбачає здійснення освітньої і виховної функцій. Тобто у офіцера поліції має бути сформована педагогічна культура як професійна якість особистості.Документ Формування управлінської компетентності майбутніх офіцерів поліції в процесі професійної підготовки(Physical Culture and Sport: Scientific Perspective. - 2022. - № 3-4. - С. 52-57, 2022) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Романишина, Л.; Romanyshyna, L.; Маланюк, Н.; Malaniuk, N.У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування і розвитку управлінської компетентності майбутніх офіцерів поліції, яка входить до складу сектору безпеки й оборони України. Дано визначення понять «управління», «управлінська компетентність». Показано, що управлінська компетентність має власну складну структуру. Визначено специфічні функції, які виконує особа, яка здійснює управлінську діяльність. Тому процес формування управлінської компетентності безпосередньо пов’язаний з оволодінням управлінськими вміннями й навичками, які забезпечують компетентне виконання управлінських функцій. Представлено результати експериментального дослідження формування управлінської компетентності у майбутніх офіцерів поліції у процесі їх професійної підготовки. Виявлено статистично вірогідну наявність позитивної динаміки за більшістю показників в експериментальних групах після вивчення спецкурсу, написання курсових і творчих робіт, участі у тренінгу.