Перегляд за Автор "Sobol, Ye."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Legal guarantees of lawyers’ activities with respect to the provision of free secondary legal aid in the administrative court system(Cuestiones Políticas. – 2023. – Vol. 41, № 77. – P. 309-323, 2023) Shatrava, S. O.; Шатрава, С. О.; Vylkov, S.; Sobol, Ye.; Maksymenko, N.; Zelenko, I.Дослідження було спрямоване на з’ясування змісту правових гарантій діяльності адвоката в частині надання безоплатної вторинної правової допомоги в адміністративному судочинстві. За допомогою загальних та спеціальних методів і знань показано, що правові гарантії діяльності адвоката як суб’єкта надання безоплатної вторинної правової допомоги мають такі характеристики: 1) гарантують свободу безперешкодного здійснення права, покладені на адвоката, і належне виконання покладених на нього обов'язків; 2) сукупність засобів, модальностей та умов, які складають зміст гарантій, завжди встановлені на відповідному нормативно-правовому рівні; 3) вони починають діяти після настання юридичних подій, які пов'язані з набуттям адвокатом особливих прав та обов'язків; 4) є складовою більш загальної правової категорії «гарантія захисту». Підсумовуючи, можна констатувати, що успішність правових гарантій адвокатської діяльності залежить від кількох факторів: інституційних, правових та контекстуальних, які потребують особливого розгляду в подальших дослідженнях.Документ Methodological principles of studying the essence of public administration bodies as subjects of administrative procedural law(Cuestiones Políticas. – 2023. – Vol. 41, № 76. – P. 453-468, 2023) Morhunov, O. A.; Моргунов, О. А.; Artemenko, I. A.; Артеменко, І. А.; Sobol, Ye.; Bobryshova, L.; Shevchenko, S.Метою дослідження було з’ясування методологічних засад сутності органів державного управління як суб’єктів адміністративного процесуального права. Методологія наукової роботи визначається оптимальним поєднанням загальних і спеціальних методів наукового пізнання, що дало змогу сформувати цілісне уявлення про правову форму суспільних явищ, що супроводжують розвиток держави. Доведено, що адміністративно-процесуальне право має власну систему, первинним елементом якої є адміністративно-процесуальна норма, тому його нормативний вплив збігається з метою адміністративно-процесуального права, а саме практичної реалізації адміністративно-правових норм у сфері публічне право і, відповідно, публічне управління, тобто трансформація матеріальних норм адміністративного права на рівні практичної реалізації того чи іншого права особи. Виділяється система адміністративно-процесуального права, що складається з норм, інститутів та адміністративно-процесуальних підгалузей. Усе приводить до висновку, що система адміністративно-процесуального права перебуває на стадії становлення і структурно складається з адміністративно-процесуальних норм, інститутів та підгалузей і по суті пов’язана з матеріальними нормами адміністративного права.Документ Students' scientific activity as a component of the lawyers' professional training(Asia Life Sciences Supplement. 2019. № 21 (2). Р. 21-44.(SCOPUS)., 2019) Riabovol, L.; Harust, Yu.; Dzhafarova, O. V.; Джафарова, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Sobol, Ye.The scientific work of law students is an integral part of the educational process in institutions of higher education. The research skills are important for law students in view of the fact that in their professional activity they face challenging tasks and questions when it comes to the need to learn new knowledge independently, to find arguments, including scientific ones, and to justify their legal position and to expound it in oral and/or written forms. The purpose of the article was to substantiate the methodology of organization - a scientific activity of law students. The basic method of research is a pedagogical experiment conducted on the basis of Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, Sumy State University Educational and Scientific Institute of Law and Kharkiv National University of Internal Affairs while studying of the discipline "Administrative Law of Ukraine" by the students (bachelor degree). In general, the experiment involved 300 students, distributed in CG and EG, At the preparatory stage, the methodical seminar "Organization of scientific activity of law students in higher education institutions" was held for the lecturers. The basic methods of the students' scientific activity: elaboration of a scientific literature; annotation and/or review of scientific articles; introduction of discussion elements; mini-discussions; writing reports, abstracts, articles, term thesis, qualifying papers, project implementation and preparation of presentations for demonstration of relevant scientific results; participation in "roundtables"; participation of students in academic competitions, competitions on jurisprudence, including competitions for the best student's scientific work / project. Comparing the results of studying students of CG and EG allowed to reveal that the number of students with high and sufficient levels has increased in the EG and the number of students with a low level of scientific results has significantly decreased. This gave reason to assert that the proposed methodology of scientific work of law students in higher education institutions is statistically substantiated and effective.