Перегляд за Автор "Sydorenko, I. I."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вивчена безпорадність як наслідок війни в Україні(Психічне здоров’я особистості у кризовому суспільстві : зб. матеріалів VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Львів, 28 жовт. 2022 р.). – Львів, 2022. – С. 331-333, 2022) Сидоренко, І. І.; Sydorenko, I. I.; Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560Розглянуто один з потужних руйнівних ефектів війни щодо впливу на психіку цивільного населення, формування в людині стану вивченої безпорадності. Це стан людини або тварини, відмова індивіду від спроб для поліпшення свого стану. Організм розвиває безпомічність як реакцію на неконтрольовану ситуацію. Відповідно, індивід втрачає спроможність до послідовного вирішення проблеми, навіть якщо таке вирішення існує і перебуває в межах доступності.Документ Методологічні та теоретичні засади формування професійної культури офіцера як актуальна проблема військово-професійної підготовки(Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2022. - Вип. 88. - С. 148-152, 2022) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560; Сидоренко, І. І.; Sydorenko, I. I.Досліджено сутність поняття «професійна культура офіцера» та відзначено методологічні та теоретичні засади її формування. Визначено місце професійної культури в системі загальної культури особистості. Професійна культура офіцера охарактеризовано як професійно-особистісне утворення, що інтегрує такі взаємопов’язані та взаємообумовлені складники, як-от: професійно-моральний (адекватна аксіосфера особистості офіцера, взаємне проникнення професійно-корпоративних і загальнолюдських гуманістичних цінностей), професійно-психолого-педагогічний (розвинені на високому рівні уміння володіти собою, знання закономірностей перебігу психологічних процесів особистості (когнітивні, емоційні, вольові), здатність до організації оптимального педагогічного впливу), професійно-технологічний (ступінь засвоєння військовим фахівцем на професійному рівні умінь технічного обслуговування та експлуатації новітніх зразків військової техніки та інших службових обов’язків за профілем підготовки).Документ Формування іншомовної комунікативної компетентності правоохоронців в освітньому середовищі закладу вищої освіти із специфічними умовами навчання(Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2022. - Вип. 89. - С. 107-112, 2022) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560; Сидоренко, І. І.; Sydorenko, I. I.Проаналізовано можливості освітнього середовища закладу вищої освіти щодо формування іншомовної комунікативної компетентності правоохоронців. З’ясовано, що серед чисельних компонентів освітнього середовища найбільш впливовими щодо формування іншомовної комунікативної компетентності правоохоронців є змістовий (інформаційне поле для задоволення освітніх потреб комунікаторів), комунікативний (комфортна емоційно-психологічна атмосфера, яка допомагає курсантам долати мовні та психологічні бар’єри іншомовного спілкування), організаційно-управлінський (матеріально-технічне та навчально-технологічне підґрунтя освітнього процесу, запровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні іншомовному професійному спілкуванні).