Перегляд за Автор "Tanko, A. V."
Зараз показуємо 1 - 20 з 22
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Analysis of the International Experience in Providing Administrative Services to the Population: What Relevance for its Enforcement in Ukraine?(DIXI. – 2021. – Vol. 23, № 2. – P. 1-14, 2021) Zadoia, I. I.; Denysyuk, S.; Tanko, A. V.; Танько, А. В.; Nedrya, K. M.It is a common interest and understanding that providing the population with administrative services is an important aspect for the proper functioning of every given society. There is no society without the proper ma-nagement of its local population. It is to this end that there is a need to examine the position of international law in seeing the administrative management of its population with emphasis in the Ukrainian government. The ob-jective of this article is: 1) to study international experience in providing administrative services; 2) to elaborate propositions for improving the processes related to the provision of administrative services to the population.The experience of foreign countries in the field of providing administrative services to the population (in parti-cular, the United States, Canada and Western Europe) has been analyzed. It has been emphasized that Ukraine needs to build its own system of administrative services, taking into account effective models of carrying out public administration in developed Western countries. It has been noted that the quality of administrative services to the representatives of different segments of the population is one of those criteria, which assists in assessing the effectiveness of the entire state system of the country. It has been emphasized that the service state institution, whose activity is to provide both public and private administrative and legal services, the example of which can be the above-mentioned service institution of the Ministry of Internal Affairs, is only part of the large-scale reform of the existing state legal mechanism in Ukraine that has to change the essence of the functioning of state agencies in this area. The emphasis has been placed on the fact that Ukrainian society, despite some of its own successes, still needs to take many positive steps in the development of the public administration sphere and in the field of providing administrative services to the population.Документ Dynamics of psychophysiological functions and indicators of physical and technical readiness in young football players aged 12-13 and 15-16 years during a 3-month training process(Physiotherapy Quarterly. – 2019. – № 27 (3). – Р. 20-27, 2019) Kozina, Z.; Cretu, M.; Safronov, D.; Gryn, I.; Shkrebtii, Y.; Bugayets, N.; Shepelenko, T.; Tanko, A. V.; Танько, А. В.; RCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202Метою дослідження було дати порівняльну характеристику динаміки психофізіологічних функцій та показників фізичної та технічної підготовленості юних футболістів 12–13 та 15–16 років за період 3 місяців тренувань.Документ Ethical conduct of public servants(Cuestiones Políticas. – 2021. – Vol. 39, № 71. – P. 725-736, 2021) Rusetskyi, A. A.; Русецький, А. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2234-4392; Podorozhnii, Ye. Yu.; Подорожній, Є. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1677-1937; Tanko, A. V.; Танько, А. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202; Frolov, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1870-7165Метою розслідування було вивчення змісту та особливості етичної поведінки державних службовців в Україні та світі. Для досягнення мети автори використовували такі методи: гносеологічний, порівняльно- правові, структурно-функціональні, аналітичні, інформаційно-аналітичні. Серед результатів статті можна було віднести до етична поведінка державних службовців у широкому та вузькому значенні. Так само основні вимоги законодавства, що Проаналізовано умови, що регулюють поведінку державних службовців, а також умови, які детально регламентують правовідносини у сфері професійної діяльності державних службовців, їх відносини між собою та з громадянами. Зрештою, все дозволяє зробити висновок, що Кодекс етики державних службовців встановлює для них єдині правила поведінки та визначає відповідальність за їх порушення. Для того, щоб набути чинності, цей нормативно-правовий акт також має містити такі обов’язки для державних службовців: вимоги до виконання службових функцій; вимоги до підвищення кваліфікації; вимоги до взаємовідносин з колегами, керівниками, підлеглими; норми спілкування з громадянами та норми вирішення суперечливих інтересів.Документ Foreign police experience in ensuring rights, freedoms and legitimate interests of citizens(Підприємництво, господарство і право. - 2021. - № 8. - С. 71-77, 2021) Tanko, A. V.; Танько, А. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202The analysis of the international standards of activity of law enforcement officers in the field of ensuring the rights of citizens is carried out, and also the experience of divisions is considered police of some countries on their practical implementation. The system of international standards of activity of law enforcement bodies concerning observance of the rights, freedoms and lawful interests of citizens is investigated.Документ Integral development of jumping and of shot accuracy of young basketball players 12-13 years(Journal of Physical Education and Sport – 2019. – № 19. – at. № 143. – Р. 992-1002, 2019) Cieślicka, M.; Kozina, Z.; Muszkieta, R.; Korobeinik, V.; Safronov, D.; Bugayets, N.; Shepelenko, T.; Tanko, A. V.; Танько, А. В.; RCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202Подано принципи комплексного розвитку швидкісно-силових якостей та стрибучості юних баскетболістів. Показано, що використання комплексної методики підготовки баскетболістів сприяло підвищенню рівня спеціальної фізичної підготовленості та ефективності кидка у стрибку. Розроблена методика позитивно впливає на взаємозв'язок показників стрибучості та точності кидків у баскетболі. Розроблена методика адекватна вирішенню завдань тренувального процесу баскетболістів і може бути рекомендована у широку практику підготовки дитячих баскетбольних команд.Документ Law enforcement agencies in the system of entities of protection and defense of human rights(Amazonia Investiga. – 2020. – Vol 9, No 30 (June). – P. 77-83, 2020) Panova, O. O.; Панова, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Tanko, A. V.; Танько, А. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202; Povydysh, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3908-6409; Alieksieieva, O. V.; Алєксєєва, О. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3390-536XМета даної статті полягає у визначені ролі правоохоронних органів у системі захисту прав та свобод людини. Предметом дослідження виступили правовідносини, що виникають під час діяльності правоохоронних органів щодо захисту прав та свобод людини. Під час написання статті використано такі методи наукового пізнання, як: діалектичний, логіко-семантичний, формально-юридичний та аналітичний. Шляхом проведення низки науково-дослідних аналізів та порівнянь було надано визначення поняття «правоохоронні органи». У ході написання даної наукової роботи було простежено рівень впливу ефективно функціонуючих правоохоронних органів на усю систему захисту основоположних прав і свобод людини та громадянина. Констатовано, що зважаючи на багатогалузевий характер діяльності правоохоронних органів, їх розгалужену систему тощо неможливо в одному законодавчому акті згрупувати їх. Першопричиною цього є те, що на всі правоохоронні органи покладено різні функції, перед ними стоять різні завдання, вони мають зовсім не однакові повноваження та ін. Підкреслено, що незалежно від держави, в якій вони знаходяться, правоохоронні органи (а особливо їх діяльність із забезпечення невід’ємних охоронюваних прав), завжди будуть взірцем для усього суспільства. Звідси походить фундамент широко розповсюдженої наукової тези про те, що якість роботи правоохоронців у сфері захисту та дотримання забезпечуваних конституцією прав, свобод та законних інтересів осіб є прямим віддзеркаленням рівня успіху та компетентності усіх суб’єктів суспільства країни в цій сфері.Документ Modern Types of Historiographic Sources in Pedagogy(Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. – 2019. – Vol. 11, Issue 2. – P. 326-340, 2019) Holubnycha, L.; Kostikova, I.; Maslova, N.; Tanko, A. V.; Танько, А. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202; Sikora, V.У статті розглядаються сучасні типи джерел у педагогічній історіографії. Джерелознавство є невід’ємною частиною будь-якої науки. Враховуючи те, що педагогічна історіографія розглядає розвиток педагогіки та педагогічні погляди вчених, дуже важливо простежити останні тенденції педагогічної думки.Документ Адміністративно-правовий статус органів Національної поліції України як суб’єкта реалізації державної політики у сфері забезпечення прав і свобод людини(Право і безпека. - 2020. - № 1 (76). - С. 32-38, 2020) Танько, А. В.; Tanko, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202Стаття присвячена дослідженню феномену адміністративно-правового статусу органів Національної поліції як суб’єкта реалізації державної політики України у сфері забезпечення прав і свобод людини. Висвітлено сутність та зміст адміністративно-правового статусу Національної поліції України через призму провідних категорій «права» і «свободи», що становлять орієнтир для розгортання демократичних процесів в українському суспільстві. Адміністративно-правовий статус Національної поліції України розглянуто як сукупність закарбованих у законодавстві держави характеристик і повноважень цього органу, комплекс складників його діяльності (цільовий, організаційний, компетенційний).Документ Діяльність правоохоронних органів щодо забезпечення прав і свобод людини в нормативно-правовому полі(Порівняльно-аналітичне право. - 2019. - № 6. - С. 102-105, 2019) Танько, А. В.; Tanko, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202У статті репрезентовано результати дослідження, що має на меті розкриття нормативно-правової основи забезпечення прав і свобод людини як підґрунтя діяльності правоохоронних органів України, висвітлення на цьому тлі ролі Національної поліції щодо забезпечення прав та свобод людини.Документ Забезпечення прав і свобод людини в контексті встановлення змісту адміністративно-правового статусу органів Національної поліції України(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2020. – С. 47-50, 2020) Танько, А. В.; Tanko, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202Досліджено феномен адміністративно-правового статусу органів Національної поліції як суб’єкта реалізації державної політики України у сфері забезпечення прав і свобод людини.Документ Забезпечення права на повагу до людської гідності й особисту недоторканність в адміністративній діяльності Національної поліції України(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. – 2019. – Вип. 6., Спецвип., т. 1. – С. 83-88, 2019) Танько, А. В.; Tanko, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202Розкрито зміст і шляхи реалізації права на повагу до людської гідності та права на свободу й особисту недоторканність у діяльності Національної поліції України. Шляхами забезпечення права на повагу до людської гідності й права на свободу та особисту недоторканність в адміністративній діяльності Національної поліції України визнано: впровадження у діяльність Національної поліції процедур і нормативних актів, які унеможливлюють здійснення свавільних арештів і затримань громадян; здійснення заходів під час охорони мирних зібрань з метою забезпечення права громадян на свободу слова, вираження поглядів і переконань; запровадження спеціального навчання персоналу задля забезпечення взаємодії з громадянами на високих етичних засадах, у межах коректності та недопущення застосування насильства чи інших негативних дій щодо членів суспільства; суворе регламентування й законодавче унормування випадків застосування поліцією сили та фізичного примусу тощо.Документ Зарубіжний досвід взаємодії територіальних органів поліції з громадськістю щодо забезпечення прав і свобод людини(Юридична наука. - 2019. - № 2 (92). - С. 220-230, 2019) Танько, А. В.; Tanko, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202Висвітлено провідне значення зарубіжного, насамперед європейського досвіду взаємодії територіальних органів поліції з громадськістю щодо забезпечення прав і свобод людини. Установлено, що продуктивним та вартим поширення у вітчизняній правозахисній діяльності з приводу організації позитивної співпраці поліції з населенням щодо захисту прав і свобод людини є загальний для багатьох зарубіжних країн підхід, що отримав назву Community Policing й передбачає співробітництво правоохоронних органів з населенням, ґрунтоване на поширенні сервісної моделі діяльності територіальних підрозділів поліції, підвищенні рівня соціальної відповідальності кожної особистості у справі забезпечення прав і свобод людини, підтриманні позитивного іміджу органів поліції тощо.Документ Людиноцентриська концепція взаємодії Національної поліції з громадянами(Вісник Пенітенціарної асоціації України. - 2019. - № 4 (10). - С. 62-73, 2019) Танько, А. В.; Tanko, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202Обґрунтовано необхідність поглибленої розробки людиноцентриського підходу до організації продуктивної взаємодії Національної поліції з громадянами України як орієнтиру для розгортання демократичних процесів у сучасному суспільстві. Здійснено науково -методологічне обґрунтування нового –людиноцентриського підходу до організації діяльності правових структур й, безпосередньо, їх співробітників, що пов’язаний з визнанням прав і свобод людини та громадянина найвищою людською цінністю та пріоритетом у питаннях захисту людської гідності і недоторканості.Документ Морально-правова готовність працівників органів Національної поліції України до вирішення проблем громадян у сфері забезпечення прав і свобод людини(Підприємництво, господарство і право. - 2021. - № 6. - С. 135-142, 2021) Танько, А. В.; Tanko, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202У статті обґрунтовано необхідність удосконалення морально-правової готовності працівників органів Національної поліції України до роботи з громадянами в контексті підвищення вимог до рівня професійної компетентності працівників служби Національної поліції як важливого суб’єкта захисту прав і свобод людини в Україні. На основі аналізу законодавчих актів, юридичної літератури доведено, що розгляд процесу формування морально-правової готовності працівників органів поліції до вирішення проблем громадян у сфері забезпечення прав і свобод людини має відбуватися комплексно, у контексті висвітлення сучасних тенденцій розвитку правоохоронної сфери в Україні, нових цілей і завдань виховної роботи зі слухачами, курсантами та службовим складом органів поліції в процесі первинної професійної підготовки, післядипломної освіти, службової підготовки, що забезпечить цілісність висвітлення порушеної проблеми, дасть змогу простежити єдність і підпорядкованість загальній виховній меті різних видів підготовки працівників Національної поліції України. Установлено, що процес формування морально-правової готовності працівників органів поліції до правоохоронної роботи з громадянами має подвійну спрямованість, забезпечуючи, з одного боку, особистісний розвиток правоохоронця, з іншого – розширюючи та збагачуючи правові знання й досвід професійно-правої взаємодії з громадою. Мета підготовки поліцейського до вирішення правозахисних проблем громадян полягає у створенні умов і режиму освіти й самонавчання фахівця, які повсякчас забезпечували б збагачення морально-правових знань, формування гуманістичних особистісних цінностей у професійній сфері, засвоєння ціннісного ставлення до професії правоохоронця загалом і такого виду діяльності, як взаємодія з населенням; підвищення професійної мотивації і здатності до втілення високих моральних настанов у професійній діяльності. Розкрито адміністративно-регуляційні й особистісно-формувальні завдання підготовки працівників органів Національної поліції України, обґрунтовано зміст виховного процесу, що складається з основних виховних напрямів (громадянсько-патріотичний, морально-ціннісний, політичний, правовий, фізичний), які забезпечують той чи інший аспект різнобічного формування морально-правової готовності правоохоронців до роботи у сфері захисту прав і свобод громадян.Документ Організація службової підготовки працівників поліції як чинник підвищення компетентності органів Національної поліції України у сфері забезпечення прав і свобод людини(Юридична наука. - 2019. - № 3 (93). - С. 212-223, 2019) Танько, А. В.; Tanko, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202Висвітлено основні тенденції оновлення процесу організації службової підготовки працівників органів Національної поліції України як основи підвищення рівня їхньої компетентності у сфері забезпечення прав і свобод людини. Розглянуто права і свободи людини як об’єкт поліцейської діяльності . Визначено роль працівників органів Національної поліції України як основних суб’єктів забезпечення прав і свобод людини, розкрито основні вимоги до їх професійних компетентностей в умовах орієнтування діяльності поліції на співпрацю із громадою та надання поліцейських послуг населенню.Документ Погроза або насильство щодо працівників правоохоронних органів: аналіз абсолютних кількісно-якісних показників(Європейські перспективи. – 2014. – № 8. – С. 130-135, 2014) Танько, А. В.; Tanko, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202У статті розглядається проблема встановлення абсолютних кількісно-якісних показників погрози або насильства щодо працівників правоохоронних органів. Проаналізовані та встановлені загальні тенденції існування основних кількісно-якісних показників даного виду злочину. Робиться висновок про необхідність встановлення даних показників у межах кримінологічного аналізу погрози або насильства щодо працівників правоохоронних органів.Документ Роль криміногенної ситуації в механізмі детермінації погрози або насильства щодо працівника правоохоронного органу(Європейські перспективи. – 2014. – № 9. – С. 95-101, 2014) Танько, А. В.; Tanko, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202В статті розглядається проблема встановлення механізму детермінації погрози або насильства щодо працівників правоохоронних органів та місце в ньому криміногенної ситуації. Проаналізовані та встановлені загальні тенденції існування основних складових елементів криміногенної ситуації в механізмі детермінації погрози або насильства щодо працівників правоохоронних органів. Робиться висновок про те, що конкретна життєва ситуація виступає як єдина і достатня причина вчинення конкретного злочину.Документ Становлення в Україні системи надання поліцейських послуг – основа забезпечення державою прав і свобод людини(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. - Кропивницький, 2020. - Вип. 8. - С. 78-84, 2020) Танько, А. В.; Tanko, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202У статті розглянуто проблему становлення в Україні системи надання адміністративних послуг як пріоритету соціальної політики правової держави. Метою статті є дослідження системи поліцейських послуг у контексті захисту прав і свобод людини, пріоритету функціонування правової держави та її інституцій, основи для популяризації діяльності служби Національної поліції серед населення; виокремлення основних проблем, які виникають у ході реформування соціально-правової сфери українського суспільства. Встановлено, що реалізація концепції надання соціальних послуг виступає сьогодні методологічною основою та важливим інструментом підтримання правовою державою соціальної безпеки й захисту прав і свобод усіх категорій громадян в умовах тотального реформування інститутів державного управління й перебудови в тому числі структури органів внутрішніх справ. Діяльність національної поліції, зокрема в аспекті надання поліцейських послуг, розглянута як певна соціально-правова інновація, необхідність запровадження якої є на сьогодні безперечною. Визначено провідну роль структур органів внутрішніх справ у забезпеченні прав і свобод людини. Доведено, що діяльність Національної поліції, ґрунтована на системі адміністративних послуг населенню, зумовлює розвиток перспектив та їх напрямки з покращення якості правової взаємодії держави і громадян. Автором схарактеризовано проблеми та виклики щодо впровадження інноваційної в Україні публічно-сервісної діяльності Національної поліції, серед яких: непослідовність і безсистемність дій держави,законодавча і нормативно-правова неврегульованість різних аспектів здійснення діяльності з надання послуг населенню, монополізація державою ринку соціальних послуг, особливо в галузі поліцейських послуг, домінування вітчизняно-орієнтованого підходу до трактування поліцейської послуги як локальної частини поліцейської діяльності тощо.Документ Статус поліцейського як провідного суб’єкта забезпечення прав і свобод людини в суспільстві(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. з нагоди святкування Дня науки (м. Харків, 14 трав. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 140-144, 2021) Танько, А. В.; Tanko, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202Досліджено роль суб’єктивного чинника в роботі поліції у сфері забезпечення прав і свобод людини; розглянуто питання особистісної готовності працівника поліції до роботи в правоохоронних органах, відповідності його внутрішнього світу та ціннісних орієнтацій очікуванням суспільства.Документ Стратегічні завдання та форми діяльності органів Національної поліції України як суб’єкта реалізації державної політики у сфері забезпечення прав і свобод людини(Підприємництво, господарство і право. - 2020. - № 7. - С. 199-205, 2020) Танько, А. В.; Tanko, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202Показано тісний взаємозв’язок між завданнями служб поліції та формами її діяльності, що визначає широкий спектр форм діяльності поліції. Визначено, що форми діяльності Національної поліції – це зовнішня сукупність однорідних дій різних підрозділів та окремих посадових осіб цього органу державної влади, що забезпечує просування конкретних професійних завдань, спрямованих на підтримку громадського порядку як основи громадської безпеки, захист прав і свобод. З’ясовано, що форми діяльності поліції характеризуються певною уніфікованістю, оскільки діяльність цих органів з виконання завдань із захисту прав людини відбувається лише у визначених законом формах. Найпоширеніша форма діяльності різних підрозділів та органів Національної поліції визначається як поліцейський захід, дія або сукупність запобіжних заходів, які обмежують певні права і свободи людини і використовуються поліцією відповідно до закону для забезпечення реалізації повноваження поліції. Існують різні види заходів поліції: заходи реагування на правопорушення, визначені Кодексом України про адміністративні правопорушення, Кримінально-процесуальним кодексом України; профілактичні та примусові заходи щодо захисту прав і свобод людини, запобігання загрозам громадській безпеці та порядку; а також інші заходи, визначені окремими законами. На основі аналізу діяльності Національної поліції визначено, що форми її роботи не обмежуються поліцейськими заходами, визначеними в законодавчих рамках України. Нині поліція заохочує нові сфери та форми усунення суспільної небезпеки, забезпечуючи тісну співпрацю з поліцією та соціальними установами, надання громадянам допомоги службами поліції, а також соціальну допомогу та соціальну підтримку. Існують такі форми діяльності, як поліцейські служби, орієнтовані на потреби населення, форми юридичної освіти (квести про права людини, вебінари, навчальні лекції для неповнолітніх), форми співпраці з місцевими громадами та громадськими об’єднаннями, форми громадського контролю у формі «гарячих ліній» і «ліній допомоги» тощо. The article identifies and characterizes the strategic tasks and main forms of activity of the National Police of Ukraine as an important state institution, which is entrusted with the mission of implementing the key provisions of national policy in maintaining public order, human rights, and freedoms protection in society. According to the analysis of international and domestic laws and regulations, it is proved that the strategic tasks of the National Police are to create a safe living environment, supported by population’s needs-oriented work of law enforcement agencies, their mobile and competent response to events that threaten personal or public safety, elimination of dangerous factors for people’s lives, community involvement in active participation in maintaining public order as a basis for the security of the population of Ukraine. The close correlation between the tasks of the police service and the forms of its activity is shown, which determines a wide range of forms of police activity. It is determined that the forms of activity of the National Police are an external set of homogeneous actions of different departments, units and individual officers of this state authority, which ensures the promotion of specific professional tasks aimed at maintaining public order as the basis of public safety, rights and freedoms protection. It is clarified that the forms of police activity are characterized by certain unitarity, as the activities of these bodies to perform human rights protection tasks take place only within the forms fixed by law. The most common form of activity of various units and bodies of the National Police is defined as a police measure as an action or set of preventive measures that restrict certain human rights and freedoms and is used by police according to the law to ensure the implementation of police powers. There are different types of police measures, such as follows: measures to respond to offenses, defined by the Code of Ukraine on Administrative Offenses, the Criminal Procedure Code of Ukraine; preventive and coercive measures to protect human rights and freedoms, prevent threats to public safety and order; as well as other measures specified by separate laws. Based on the analysis of the National Police’s activities, it is determined that the forms of its work are not limited to the police measures specified in the legal framework of Ukraine. Nowadays the police encourage new areas and forms of offsetting the social danger, providing close cooperation with police and social institutions, providing citizens with police services as well as with social assistance and social support. There are such forms of activity as police services focused on the population’s needs, forms of legal education (human rights quests, webinars, educational lectures for minors), forms of cooperation with local communities and public associations, forms of public control in the form of “hotlines” and “helplines”, etc. Цель статьи - определить и охарактеризовать стратегические задачи и основные формы деятельности органов Национальной полиции Украины как важного субъекта воплощения ключевых положений государственной политики в аспекте обеспечения прав и свобод человека в обществе.