Перегляд за Автор "Tihonova, D. S."
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Публікація Адміністративне судочинство (у схемах) : навчальний посібник(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Моргунов, О. А.; Morhunov, O. A.; Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; Панова, І. В.; Panova, I. V.; Голуб, М. В.; Holub, M. V.; Мельник, В. А.; Melnyk, V. A.; Панов, І. О.; Panov, I. O.; Тихонова, Д. С.; Tihonova, D. S.; Токарєва, К. О.; Tokarieva, K. O.; Юшкевич, О. Г.; Iushkevych, O. G.; Іванов, А. О.; Ivanov, A. O.; Клубань, М. В.; Kluban, M. V.; Крут, К. О.; Krut, K. O.; Могілевська, Л. Г.; Mohilevska, L. H.; Стреляний, В. І.; Strelianyi, V. I.; Глушкова, Д. В.; Hlushkova, D. V.; Сиромятнікова, М. С.; Syromiatnikova, M. S.; Холдоєнко, А. В.; Kholdoienko, A. V.; Valerii SokurenkoУ навчальному посібнику у стислій та доступній формі розглянуто основні питання навчальної дисципліни «Адміністративне судочинство України», основні положення адміністративної юстиції як інституту судового захисту, повноваження адміністративних судів щодо розгляду справ адміністративної юрисдикції, порядок звернення до адміністративних судів. Використовуючи цей посібник для підготовки до заліку, можна в найкоротші строки систематизувати знання, отримані під час вивчення дисципліни, зосередити увагу на ключових поняттях, їх ознаках та особливостях. Також доцільно застосовувати посібник для дистанційного й заочного вивчення адміністративного права та адміністративного судочинства України. Для курсантів і студентів ЗВО юридичного профілю, викладачів, аспірантів та ад’юнктів, науковців, практичних працівників, а також широкого кола читачів, які цікавляться проблематикою адміністративного судочинства.Документ Вплив воєнного стану на розгляд адміністративних судових справ(Соціальне право. - 2022. - № 3. - С. 35-42, 2022) Тихонова, Д. С.; Tihonova, D. S.Досліджено та встановлено вплив військового стану на адміністративне судочинство в сьогоденних реаліях. Виділено поточний процес змін, як в правовому регулюванні адміністративного судочинства так і можливостей її реалізації державою. Окреслено межі правового регулювання реалізації адміністративного судочинства в умовах воєнного стану, які вироблені в Україні. Зазначено, що введення воєнного стану може мати вплив на розгляд адміністративних судових справ та на здійснення права на справедливий судовий процес. Проте це залежить від того, які саме заходи були введені та в якій мірі вони впливають на здійснення прав громадян. З’ясовано, що в умовах воєнного стану конституційне право людини на судовий захист не може бути обмеженим, а гарантії щодо оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень державою повинні бути забезпечені. В теперішній час режим роботи кожного конкретного суду, отже й адміністративних судів визначається індивідуально. Відповідно діяльність та робота суду залежить від того, яка ситуація склалась в конкретному регіоні, де розташований суд.Документ Діяльність поліції щодо дотримання прав і свобод людини(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. ІІІ наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 11 трав. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 163-165, 2023) Тихонова, Д. С.; Tihonova, D. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8191-2084Підкреслено, що поліція повинна дотримуватися своїх професійних стандартів та етичних норм, забезпечувати права та свободи громадян та працювати на благо суспільства в цілому. Наголошено, що діяльність поліції щодо дотримання прав та свобод людини є надзвичайно важливою для забезпечення правової держави та захисту прав та свобод людини та громадянина.Документ Забезпечення доступу до адміністративного правосуддя в умовах воєнного стану(Соціальне право. - 2022. - № 2. - С. 66-72, 2022) Тихонова, Д. С.; Tihonova, D. S.Визначено, що умови воєнного стану можуть вплинути на доступ до адміністративного правосуддя, оскільки військові дії можуть змінити нормальний порядок життя та функціонування правосуддя. У зв'язку з цим, умови воєнного стану можуть призвести до обмеження прав та свобод громадян, зокрема, їх права на доступ до суду. Окреслено, що умови воєнного стану можуть супроводжуватися різними обмеженнями, такими як обмеження свободи переміщення, обмеження свободи слова та інших конституційних прав. Однак, конституційні права та свободи громадян можуть бути обмежені лише у випадках, передбачених законом, і тільки в міру необхідності для захисту державної безпеки та порядку. У разі введення в дію режиму воєнного стану, законодавство може передбачати особливості щодо доступу до адміністративного правосуддя. Наприклад, суди можуть працювати за скороченим режимом або можуть бути перенесені до інших місць. Однак, незалежність та об'єктивність судової влади має залишатися незмінною, навіть в умовах воєнного стану. Зазначено, що воєнний стан не може бути використаний як виправдання для порушення прав громадян або обмеження їх доступу до адміністративного правосуддя без вагомих підстав. У разі порушення прав громадян в умовах воєнного стану, вони мають право на захист своїх прав та можуть звертатися до відповідних органів зі скаргою чи зверненням.Документ Значення та поняття публічної безпеки і порядку(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2022. – № 4 (99). – С. 191-197, 2022) Тихонова, Д. С.; Tihonova, D. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8191-2084Надано аналіз правової категорії «публічна безпека та порядок», розглянуто наукові дослідження на цю тему. Порівняно поняття «публічна безпека та порядок» із спорідненим поняттям «громадська безпека і порядок», проаналізовано їх за допомогою тлумачного словника української мови. Конкретизовано погляд на визначення поняття «публічна безпека та порядок» у контексті діяльності Національної поліції України, обґрунтовано думки щодо їх ототожнення.Документ Особливості юридичної відповідальності посадових осіб Державної реєстраційної служби України за порушення законодавства у сфері надання адміністративних послуг(Форум права. – 2014. – № 3. – С. 376–382., 2014) Тихонова, Д. С.; Tihonova, D. S.Проаналізовано підстави юридичної (дисциплінарної, цивільної, адміністративної і кримінальної) відповідальності посадових осіб Державної реєстраційної служби України, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, за порушення вимог законодавства у сфері надання адміністративних послуг. Сформульовано поняття та виокремлено особливості юридичної відповідальності посадових осіб Державної реєстраційної служби України, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, за порушення вимог законодавства у сфері надання адміністративних послуг.Документ Поняття "правоохоронна діяльність" і функції правоохоронної діяльності(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 квіт. 2022 р.). - Харків, 2022. - С. 224-225, 2022) Тихонова, Д. С.; Tihonova, D. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8191-2084Зроблено висновок, що поняття «правоохоронна діяльність» розкривається через свої принципи у сферi забезпечення державної i національної безпеки, охорони прав i свобод людини i громадянина, є ключовим для віднесення того чи іншого органу публічної влади до сектора безпеки і оборони. Зауважено, що лише при повному дотриманні всіх цих принципів усіма суб’єктами правоохоронної діяльності, забезпечується правова основа правоохоронної системи та нашої держави в цілому. Сделаны выводы, что понятие «правоохранительная деятельность» раскрывается через свои принципы в сфере обеспечения государственной и национальной безопасности, охраны прав и свобод человека и гражданина, является ключевым для отнесения того или иного органа публичной власти к сектору безопасности и обороны. Отмечено, что только при полном соблюдении всех этих принципов всеми субъектами правоохранительной деятельности обеспечивается правовая основа правоохранительной системы и нашего государства в целом. It is concluded that the concept of "law enforcement" is revealed through its principles in the field of state and national security, protection of human and civil rights and freedoms, is key to classifying a public authority in the security and defense sector. It is noted that only in full compliance with all these principles by all law enforcement agencies, the legal basis of the law enforcement system and our state as a whole is provided.Документ Форми професійної підготовки поліцейського в Україні(Соціальне право. - 2021. - № 1. - С. 39-45, 2021) Тихонова, Д. С.; Tihonova, D. S.Розглянуто підходи до розуміння професійної підготовки поліцейських за законодавством України. Визначено основні види професійної підготовки працівників в цілому до яких віднесено: неформальне професійне навчання; професійне навчання працівників; формальне професійне навчання працівників. Також визначено, які види професійної підготовки застосовуються до поліцейських за спеціальним законодавством.