Перегляд за Автор "Turchenko, K. A."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Специфіка копінг-повдінки у педагогів з різним рівнем емоційного вигорання(Актуальні напрями практичної психології і психотерапії : матеріали VIII Міжнар. наук.- практ. конф. молодих вчених, студентів та аспірантів (м. Харків, 16 груд. 2020 р.). - Харків: ХНУВС, 2020. - С. 185 - 189., 2020) Турченко, К. А.; Turchenko, K. A.; Аль Тавальбех, Серхан Ахмед; Al Tavalbekh, Serkhan AkhmedВивчено специфіку копінг –поведінки у педагогів з різним рівнем емоційного вигорання. Изучена специфика копинга – поведения у педагогов с разным уровнем эмоционального выгорания. The specifics of coping behavior in teachers of different levels of emotional burnout.Документ Специфіка копінг-поведінки у педагогів з різним рівнем емоційного вигорання(Актуальні напрями практичної психології і психотерапії : матеріали VIII Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених, студентів та аспірантів (м. Харків, 16 груд. 2020 р.). - Харків: ХНУВС, 2020. - С. 185-189, 2020) Турченко, К. А.; Turchenko, K. A.; Серхан, А. Т.; Serkhan, A. T.Вивчено специфіку копінг –поведінки у педагогів з різним рівнем емоційного вигорання. Зазначено про необхідність своєчасної зовнішньої підтримки, яка зміцнювала би особистісні ресурси, сприяла соціально- адаптивному, ефективному функціонуванню педагога в професійній діяльності. The specifics of coping behavior in teachers with different levels of emotional burnout have been studied. It is noted about the need for timely external support, which would strengthen personal resources, promote socially adaptive, effective functioning of the teacher in professional activities. Изучена специфика копинг -поведения у педагогов с разным уровнем эмоционального выгорания. Отмечена необходимость своевременной внешней поддержки, которая укрепляла бы личностные ресурсы, способствовала социально-адаптивному, эффективному функционированию педагога в профессиональной деятельности.