Перегляд за Автор "Tverdokhliebova, N. Ye."
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Адаптаційна готовність і копінг-поведінка правоохоронців на різних етапах професійної підготовки(International independent scientific journal. - 2020. - Vol. 2, № 19. - P. 52-55, 2020) Твердохлєбова, Н. Є.; Tverdokhliebova, N. Ye.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3139-4308Надано характеристику адаптаційної готовності та копінг-стратегій особистості з точки зору подолання стресових ситуацій та життєвих труднощів. Визначено фактори, що впливають на формування ціннісних орієнтацій правоохоронців, що обумовлюють вибір стратегії копінг-поведінки у різних сферах життя. Представлено та проаналізовано результати діагностики стратегій і моделей копінг-поведінки правоохоронців на різних етапах професійної підготовки.Документ Закономірності професійної самореалізації поліцейського(Особистість, суспільство, закон: психологічні проблеми та шляхи їх розв’язання: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 30 берез. 2017 р.). – Харків: ХНУВС, 2017. – С. 212-213, 2017) Твердохлєбова, Н. Є.; Tverdokhliebova, N. Ye.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3139-4308Розглянуто поняття «професійна самореалізація», проаналізовано закономірності професійної самореалізації поліцейського, розкрито зміст інформаційної основи діяльності працівника поліції.Документ Застосування професійно-психологічного квесту у професійній підготовці поліцейських(Право і безпека. - 2021. - № 1 (80). - С. 109-116, 2021) Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736; Твердохлєбова, Н. Є.; Tverdokhliebova, N. Ye.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3139-4308Презентовано результати аналізу зарубіжних і вітчизняних підходів до трактування, функцій та класифікації квест-технологій. Зазначено, що з метою створення належних умов для формування професійної компетентності майбутніх поліцейських, мотиваційної спрямованості на позитивні особистісні зміни та бажання професійного саморозгортання доцільно використовувати можливості інноваційних технологій навчання, зокрема тренінгів і квестів. Виокремлено освітній квест як окрему форму проєктних технологій. Розкрито особливості розробленого професійно-психологічного поліцейського квесту з елементами тренінгу «Особливості діяльності дільничного офіцера поліції (ДОП)», охарактеризовано його послідовні етапи: організаційно-підготовчий, реалізації та заключний.Документ Мотиватори організаційної поведінки правоохоронців на етапі професійної підготовки(Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Психологічні науки. – 2019. – Вип. 1. – С. 316-321, 2019) Твердохлєбова, Н. Є.; Tverdokhliebova, N. Ye.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3139-4308Представлено результати емпіричного дослідження особливостей мотиваційної спрямованості правоохоронців на різних етапах фахової підготовки. Визначено, що для правоохоронців 1 курсу навчання головними мотиваторами поведінки є: цікава робота, чітке структурування праці і креативність. Правоохоронців 2 курсу навчання мотивує прагнення виконувати цікаву і корисну роботу, стабільні взємини з колегами, прагнення до саморозвитку. Правоохоронців 3 курсу навчання приваблює суспільне визнання власних досягнень. Вони прагнуть до самостійності та відповідальності, бажають отримувати високу заробітну плату.Документ Місце тренінгу в психологічному супроводі особистісних трансформацій працівників поліції(Право і безпека. – 2018. – № 4 (71). – С. 132-138, 2018) Твердохлєбова, Н. Є.; Tverdokhliebova, N. Ye.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3139-4308Обґрунтовано необхідність розроблення і впровадження тренінгів у рамках психологічного супроводу особистісних трансформацій майбутніх правоохоронців для оптимізації їх професійно-особистісного розвитку в процесі професійної самореалізації. Розглянуто доцільність використання тренінгових програм розвитку професійної ідентичності, формування ціннісних регуляторів поведінки та мотиваційної сфери, що сприятиме підвищенню ефективності професійної діяльності й самореалізації працівників поліції в сучасних умовах. The necessity of the development and implementation of trainings in the framework of psychological support of personal transformations of future law enforcement officers for the optimization of their professional and personal development in the process of professional selfactuating has been substantiated. The author convinces that the essential factor of prevention of personal and professional crises of law enforcement officers is the formed professional identity, which is an integral part of their professional formation. The development of the value sphere of the personality of law enforcement officers helps to optimize their behavior and self-actuating in such spheres of life as occupation, family life, relationships, hobbies. The motivational component is one of the basic in the system of moral regulation of the activities and behavior of professionals and provides a positive attitude to the chosen kind of professional activity, the desire for self-actuating and achievements, moral and professional settings and interests. Motivation acts as a connecting link between true goals, ideals, beliefs of the personality of a cadet and actions, deeds, decisions that he takes.Документ Особистісні трансформації складових поведінкового компонента професійної діяльності правоохоронців(Право і безпека. – 2018. – № 3 (70). – С. 71-75, 2018) Твердохлєбова, Н. Є.; Tverdokhliebova, N. Ye.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3139-4308Подано результати дослідження особливостей особистісних трансформацій складових поведінкового компонента професійної діяльності правоохоронців на етапі навчання у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання. Виокремлено взаємозалежні складові поведінкового компонента професійної діяльності правоохоронця. Діагностовано, що у складних ситуаціях курсанти 1 та 3 курсів навчання використовують досить широкий спектр просоціальних та активних стратегій копінг-поведінки. З’ясовано, що курсанти 2 курсу навчання та слухачі магістратури разом із просоціальними діями схильні до пасивної копінг-поведінки.Документ Особливості професійної самореалізації працівників поліції(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 берез. 2020 р.). - Харків, 2020. - С. 269-270, 2020) Твердохлєбова, Н. Є.; Tverdokhliebova, N. Ye.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3139-4308Визначено сутність поняття професійної самореалізації працівника поліції. Сформульовано найбільш значущі особистісні чинники, що впливають на професійну самореалізацію.Документ Професійна самореалізація правоохоронців на етапі фахової підготовки(Право і безпека. - 2020. - № 1 (76). - С. 162-166, 2020) Твердохлєбова, Н. Є.; Tverdokhliebova, N. Ye.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3139-4308Визначено ключові поняття, які сприяють відображенню сутності процесу професійної самореалізації працівників поліції. Розглянуто доцільність формування ціннісних регуляторів поведінки та мотиваційної сфери правоохоронців на етапі фахової підготовки, що сприятиме підвищенню ефективності їх професійної діяльності та самореалізації в сучасних умовах. The key concepts that assist to reflect the essence of the process of professional self-realization of police officers have been determined. It has been noted that the key stages of professional self-realization’s formation are: choice of educational institution, place of work (professional self-determination), subsequent choice of the type and direction of activity, formation within the chosen profession, professional growth, which reflects the effectiveness of professional self-realization. Thus, successful self-realization within the profession is based on a reasonable choice of place of study and future profession, continuous professional self-growth and self-development within labor activity, as well as satisfaction with the way of professional life and career. It has been studied that the development of the value sphere of the personality of law enforcement officers contributes to the optimization of their behavior and self-realization in such spheres of life as profession, family life, relationships, hobbies. The motivational component is one of the basic in the system of moral regulation of activities and behavior of professionals and includes a positive attitude to the chosen type of professional activity, the desire for self-realization and achievement, moral and professional attitudes and interests. Определены ключевые понятия, которые способствуют пониманию сущности процесса профессиональной самореализации сотрудников полиции. Рассмотрена целесообразность формирования ценностных регуляторов поведения и мотивационной сферы будущих правоохранителей на этапе профессиональной подготовки, которая будет способствовать повышению эффективности их профессиональной деятельности и самореализации в современных условиях.Документ Трансформації ціннісно-смислової сфери правоохоронців на етапі навчання у ЗВО зі специфічними умовами навчання(Вісник Національного університету оборони України. - 2018. - № 2(50). - С. 112-118, 2018) Твердохлєбова, Н. Є.; Tverdokhliebova, N. Ye.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3139-4308Висвітлено основні ознаки особистісної трансформації, обґрунтовано необхідність проведення діагностики важливих життєвих цінностей правоохоронців у різних сферах життя. Проаналізовано результати дослідження особливостей особистісних трансформацій ціннісно-смислової сфери правоохоронців на різних етапах отримання освіти у ЗВО зі специфічними умовами навчання.Документ Урахування гендерного аспекту як засобу підвищення ефективності правоохоронної діяльності(Право і безпека. – 2017. – № 3 (66). – С. 149–153, 2017) Твердохлєбова, Н. Є.; Tverdokhliebova, N. Ye.Проаналізовано специфічні проблеми інтеграції ґендеру в процес реформування поліцейських сил у сучасних умовах. Обґрунтовано необхідність створювати репрезентативні за кадровим складом інститути поліцейських сил. Сформульовано рекомендації щодо вдосконалення побудови правоохоронної системи, яка має передбачити оптимальне використання людського ресурсу для підвищення ефективності професійної діяльності правоохоронних органів.