Перегляд за Автор "Usyk, O. O."
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Верховна Рада України як суб’єкт забезпечення міжнародного співробітництва в сфері фізичної культури та спорту(Теоретичні питання юриспруденції і проблеми правозастосування: виклики ХХІ століття : тези доп. учасників VI Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 черв. 2022 р.). - Харків: НДІ ППСН, 2022. - С. 105-107, 2022) Усик, О. О.; Usyk, O. O.Стверджено, що Верховна Рада України – це єдиний орган влади на території нашої держави, який відповідає за формування законодавчої основи правового регулювання суспільно-правових відносин, у тому числі пов’язаних із міжнародними відносинами в сфері фізичної культури та спорту. Відбувається це за рахунок прийняття нових законів або ратифікації міжнародних нормативних актів.Документ До характеристики завдань міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури та спорту(Права людини в Україні: минуле, сьогодення, майбутнє : тези доп. учасників Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 10 груд. 2021 р.). - Харків, 2021. - С. 66-67, 2021) Усик, О. О.; Usyk, O. O.Окреслено завдання, які розкривають зміст та практичне призначення міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури та спорту. Як суттєвий недолік слід відзначити, що вказані завдання лише поверхнево розкрито у положеннях чинного законодавства.Документ Координація як форма забезпечення міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури та спорту(Протидія дезінформації в умовах російської агресії проти України: виклики і перспективи : тези доп. учасників міжн. наук.-практ. конф. (м. Харків, 12-13 груд. 2023р.). - Харків: НДІ ППСН, 2023. - С. 380-381, 2023) Усик, О. О.; Usyk, O. O.Доведено, що міжнародне співробітництво в сфері фізичної культури та спорту в багатьох випадках передбачає необхідність реалізації комплексних заходів, визначених нашою країною та іншими суб’єктами міжнародних відносин. Це потребує залучення різноманітних суб’єктів як загальнодержавного так і місцевого рівня, адже в окремих випадках потребується виконання тих чи інших операцій в рамках конкретної місцевості, наприклад, будівництво нового закладу фізичної культури, проведення міжнародних змагань тощо.Документ Поняття та особливості міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури та спорту(Право.ua. - 2023. - № 4, ч. 2. - С. 238-242, 2023) Усик, О. О.; Usyk, O. O.Визначено поняття та розкрито особливості міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури та спорту. Узагальнено, що міжнародне співробітництво у сфері фізичної культури та спорту найбільш доцільно тлумачити як регламентовану положеннями міжнародних та національних нормативно-правових актів цілеспрямовану, широку за обсягами та методологією здійснення, спільну транснаціональну діяльність України та інших суб’єктів міжнародного права, яка спрямована на забезпечення та розвиток фізичної культури та спорту.Документ Принципи міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури та спорту(Наше право. - 2022. - № 3. - С. 248-252, 2022) Усик, О. О.; Usyk, O. O.З’ясовано, що під принципами міжнародного співробітництва в сфері фізичної культури та спорту слід розуміти сукупність об’єктивних закономірностей суспільного життя, вихідних ідей, правил та усвідомлень, які лежать в основі здійснення відповідної діяльності, визначають напрямки її функціонування, а також поведінку суб’єктів, що функціонують в межах даних галузей. Аргументовано, що до ключових принципів міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури та спорту найбільш доцільно віднести наступні: принцип партнерства; принцип добровільності; принцип привалювання національних інтересів; принцип законності співробітництва; принцип непорушності державного суверенітету.Документ Психологічна характеристика підлітків із девіантною поведінкою(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Х Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 27-й річниці створення Харків. нац. ун-ту внутр. справ (м. Харків, 19 листоп. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 326-327, 2021) Усик, О. О.; Usyk, O. O.Зазначено, що вплив соціальних умов життя дитини на психологічні особливості виявляється в тих чи інших формах поведінкових розладів. Серед таких розладів варто розрізняти вікові девіації, зв’язані з особистісним розвитком у підлітковий період, і девіантну поведінку, коли вона суперечить соціально-культурним нормам, але не виходить за рамки сімейних взаємодій чи шкільної дезадаптації, тобто не має асоціальної спрямованості. Тільки цілеспрямована і систематична психокорекційна робота з підлітками може виступити гарантом їх здорового способу життя і поведінки та сприятиме гармонійному психічному розвитку їх особистості.Документ Система адміністративно-правового регулювання міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури та спорту(Вісник Пенітенціарної асоціації України. - 2023. - № 4(26). - С. 70-76, 2023) Усик, О. О.; Usyk, O. O.Стаття присвячена дослідженню адміністративно-правове регулювання яке автором визначено як регулюючий і розпорядчий вплив на суспільні відносини, що виникають у сфері державного управління, тобто пов’язані з діяльністю органів державної влади та посадових осіб, які виконують функції держави, що здійснюється за допомогою правових норм. Таке регулювання має чіткий процесуальний характер, забезпечується засобами державного примусу і виражається в системі норм і актів адміністративного права. Наголошується, що в рамках представленої проблематики норми Конституції України: по-перше, закріплюють основи «легітимізації» міжнародних договорів та інших актів; по-друге, вони декларують особливе значення фізичної культури і спорту як важливих загальнодержавних елементів суспільного життя. Підсумовано, що міжнародне співробітництво у сфері фізичної культури і спорту базується на розгалуженій системі нормативно-правових актів як міжнародного, так і національного рівня. Проте зазначається, що ці дві групи нормативно-правових актів мають різне призначення та значення, оскільки регулюють різні сторони механізму правового регулювання зазначеної сфери. Так, наприклад, міжнародні документи прямо виражають сутність і зміст міжнародного співробітництва, закріплюють принципи, на яких воно здійснюється, а також засвідчують відповідні угоди між учасниками міжнародних відносин, а акти національного правового рівня в переважній більшості визначають порядок діяльності держави в цілому та органів влади щодо організації міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури і спорту тощо.Документ Система суб’єктів забезпечення міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури та спорту(Вісник Кримінологічної асоціації України. – 2023. – № 2 (29). – С. 390-397, 2023) Усик, О. О.; Usyk, O. O.З’ясовано, що під суб’єктом забезпечення міжнародного співробітництва найбільш доцільно розуміти спеціально уповноважені державні та недержавні інституції, шо наділені спеціальним набором суб’єктивних прав та юридичних обов’язків, що дають їм можливість вступати у правовідносини, які виникають з приводу створення умов та організації фактичного здійснення ефективного міжнародного співробітництва в сфері фізичної культури та спорту. Зроблено висновок про те, що суб’єкти забезпечення міжнародного співробітництва в сфері фізичної культури та спорту не обмежуються тільки Міністерством молоді та спорту України, а включають у свій склад низку державних установ і організацій, кожна з яких володіє своїм, особливим правовим статусом, зокрема: 1) Верховна Рада України; 2) Кабінет Міністрів України; 3) Міністерство молоді та спорту України; 4) Національна лабораторія антидопінгового контролю. Сьогодні, на нашу думку, важливо створити всі необхідні умови для того, щоб забезпечити належний рівень взаємодії у даній сфері між окресленими суб’єктами, що, як вбачається, дозволить: по-перше, створити належне нормативно-правове підґрунтя міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури та спорту; по-друге, забезпечити сталість та послідовність державної політики у досліджуваній сфері.Публікація Функції забезпечення міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури та спорту(Вісник Кримінологічної Асоціації України. – 2024. – № 1 (31). – С. 489-496, 2024) Усик, О. О.; Usyk, O. O.У статті відмічено, що функції забезпечення міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури та спорту об’єктивно пов’язані із двома ключовими концепціями з приводу тлумачення цієї категорії: правовою та управлінською. Так, забезпечення міжнародного співробітництва – це юридично обґрунтована та регламентована діяльність правоуповноважених суб’єктів, а, отже, її функції цілком можна описати як правові. З’ясовано, що функції забезпечення міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури та спорту – це допустимі та регульовані нормами чинного законодавства напрями діяльності уповноважених суб’єктів, роботу яких націлено на виконання завдань такого співробітництва, а також організацію та створення умов його ефективної реалізації. Виділено наступні ключові функції забезпечення міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури та спорту: інтеграційна; еволюційна; трансформаційна; виховна; організаційна; оціночна. Аргументовано, що саме наведені в статті функції є найбільш актуальними на сьогоднішній момент, адже відповідають сучасному стану міжнародного співробітництва та його нормативно-правовій конструкції.