Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy) за Ключові слова "academic dishonesty"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ «Академічна доброчесність» в Україні: місце в освітньому процесі та законодовче регулювання(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. – 2022. – Вип. 12. – С. 258-265, 2022) Куліш, А. М.; Kulish, A. M.; Дуліба, Є. В.; Duliba, Ye. V.; Миргород-Карпова, В. В.; Myrhorod-Karpova, V. V.; Аврамова, О. Є.; Avramova, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1941-9894Розглянуто основи утворення академічної доброчесності на міжнародній арені та в національному просторі. Вказано, що освітній процес є динамічним, оскільки наповнений постійними реформами, модернізаціями, удосконаленнями, а також вступом нових талановитих і здібних студентів. Разом із нововведеннями щодо освітнього процесу з’являються нові виклики та проблеми в отриманні якісної освіти. Все більше студентів знецінюють важливість якості освіти та використовують механізми для полегшення виконання наукових робіт. Такі механізми у національному законодавстві визначаються як «академічна недоброчесність». Розглянуто особливості впровадження академічної доброчесності у XX столітті та проаналізовано основоположні поняття у цій сфері. Акцентовано увагу на проблемах та передумовах порушення доброчесності студентами. За результатами опитування, встановлено, що вмотивованість викладача дуже впливає на бажання студентів навчатись. А завищений обсяг наукових робіт, та вимоги, які не відповідають інтелектуальному рівню відповідно до року навчання, спонукає використовувати плагіат. Наголошено, що освітні заклади повинні контролювати це питання. Також необхідно донести до студентів ту думку, що у випадку недотримання принципів академічної доброчесності розвиток науки постає під загрозою, адже саме молоді вчені є каталізатором змін.Документ Вплив технологій онлайн-навчання на сприйняття здобувачами академічної недоброчесності(Наука в умовах воєнного стану: пошуки, проблеми, перспективи розвитку: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених (м. Дніпро, 3 трав. 2023 р.). – Дніпро : ДДУВС, 2023. – С. 24-26, 2023) Довгополова, Г. Г.; Dovhopolova, H. H.; Барабаш, В. А.; Barabash, V. A.; Білявська, В. С.; Biliavska, V. S.Зазначено, що інформаційно-комунікаційні технології відкрили нові можливості для навчання, але, на жаль, і для списування. Запропоновано переглянути освітні підходи, спрямовані на зменшення академічної недоброчесності, і розглянути різні форми академічної недбалості, різні типи освітніх інструментів і різноманітне ставлення до неетичної поведінки як ключових компонентів розвитку освіти.