Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy) за Ключові слова "adaptation of foreigners"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Teoretical and practical aspects of conducting research on integration processes and intercultural communication within educational space(Наукові інновації та передові технології. - 2023. - № 1(15). - С. 288-306, 2023) Garnyk, L. P.; Гарник, Л. П.; Snihurova, I. I.; Снігурова, І. І.; Danchenko, I. O.; Данченко, І. О.Розглянуто нагальну потребу в практичних рекомендаціях щодо організації навчально-виховного процесу в змішаних групах, де разом навчаються європейці та українці (іноземці), започаткувати розробку методики комплексної діагностики здатності учасників навчального процесу до толерантного конструктивного міжкультурного спілкування й інтеграції до соціокультурного простору нового навчального закладу. Представлено огляд ключових теоретичних засад й практичних аспектів планування та проведення психосоціальних досліджень інтеграційних процесів і міжкультурної комунікації в освітньому просторі.Документ Teoretical and practical aspects of conducting research on integration processes and intercultural communication within educational space(Наукові інновації та передові технології. - 2023. - № 1(15). - С. 288-306, 2023) Garnyk, L. P.; Гарник, Л. П.; Snihurova, I. I.; Снігурова, І. І.; Danchenko, I. O.; Данченко, І. О.Багатопланова агресія Російської Федерації та спроби окупації українських територій спричинили хвилі масової міграції населення зі Сходу та Півдня України до її західних регіонів або до Європейського Союзу, де вимушені біженці отримали тимчасові притулки та сприятливі умови для проживання, а також психологічну та медичну допомогу, пропозиції щодо працевлаштування та можливості продовження навчання в закладах початкової, середньої, професійної та вищої освіти. Переважна більшість викладачів і співробітників європейських навчальних закладів, куди були направлені продовжувати навчання тисячі українців, змушені були знайти рішення щодо пошуку такого формату роботи з новими студентами, який би спростив їх інтеграцію в нове соціокультурне середовище. або навіть сприяти більш успішному засвоєнню ними нового навчального матеріалу. Надзвичайна потреба в практичних рекомендаціях щодо організації навчально-виховного процесу в змішаних групах, де разом навчаються європейці та українці (іноземці), ініціює розробку методик комплексної діагностики відповідальності учасників навчального процесу за толерантне конструктивне міжкультурне спілкування та їх інтеграцію в соціокультурний простір України.