Наукові публікації (Scientific publications). УДК 37(045)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові публікації (Scientific publications). УДК 37(045) за Ключові слова "abilities"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання кейс-технологій у навчанні іншомовному спілкуванні(Polish science jornal. - Warsaw, 2021. - Issue 11(44) . - P. 146-152, 2021) Іванова, І. Л.; Ivanova, I. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7089-9360; Коршенко, А. Є.; Korshenko, A. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8479-1791; Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185У статті розглядається використання на заняттях з іноземної мови кейс-технологій з метою навчання здобувачів вищої освіти іншомовному спілкуванню. Аналізуються погляди науковців стосовно впливу методу кейсів на розвиток комунікативних та професійних вмінь та навичок майбутніх фахівців. формування всебічно розвиненої особистості з критичним мисленням. Висвітлюються сутність кейсметоду, звертається увага на структуру кейсів та принципи, що покладені в основу їх класифікацій.Документ Формування лідерських якостей поліцейського на етапі фахової підготовки(Габітус. - 2022. - Вип. 44. - С. 248-251, 2022) Макарова, О. П.; Makarova, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5480-5942; Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732Складність і багатогранність вимог, які пред'являються майбутнім працівникам поліції, які навчаються в закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання, викликають необхідність всебічного розвитку їх особистісних якостей, найважливішими з яких виступають лідерські здібності. Працівники поліції через специфіку обраної професії щодня стикаються зі своєрідними професійними викликами, які змушують їх часто проявляти емоційну стійкість та підтримку для громадян, які потрапили до складних життєвих умов. Майбутній працівник поліції повинен вміти будь-якої миті організувати діяльність з усунення надзвичайних ситуацій та захисту громадян від свавілля та беззаконня. Усі ці якості неможливо виявити без роботи над розвитком лідерських якостей у курсантів та слухачів закладу вищої освіти зі специфічними умовами навчання. В силу названих причин, під час навчального процесу у вищих закладах зі специфічними умовами навчання, необхідно сформувати особливу методику щодо розвитку особистісних лідерських якостей у майбутніх працівників поліції. В даній статті теоретично розглянуті моделі та теорії лідерства, які допомагають усвідомити вплив лідерських якостей в житті особистості. Окреслено умови формування лідерських якостей у здобувачів вищої освіти зі специфічними умовами навчання. Виділені типи лідерства, в залежності від масштабності поставлених завдань. Зазначено, що міжособистісна взаємодія розглядається за допомогою таких феноменів, як взаєморозуміння, взаємовплив, взаємні дії та спілкування. Резюмуючи вищевикладене, можемо наголосити, що сформовані лідерські якості майбутніх працівників поліції, які отримуються під час навчання у вищому навчальному закладі зі специфічними умовами навчання, є запорукою вдалого та ефективного виконання поставлених задач, згуртування навколо себе однодумців для досягнення поставлених цілей при виконання професійних завдань, а також можуть сприяти ефективному кар’єрному зростанню.