Наукові публікації (Scientific publications). УДК 37(045)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові публікації (Scientific publications). УДК 37(045) за Ключові слова "academic plagiarism"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Академічна доброчесність як фактор забезпечення якості вищої освіти в системі МВС України(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 239-241, 2020) Казначеєва, Д. В.; Kaznacheieva, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7596-294X; Казначеєв, В. М.; Kaznacheiev, V. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5654-5219Наголошено, що на сьогодні існування плагіату залишається однією із важливих проблем, до якої все більше уваги приділяється з боку науковців. Зазначено, що існують певні проблеми при розмежуванні понять «плагіат», «академічний плагіат», «самоплагіат», «помилки цитування» тощо.Документ «Академічна доброчесність» в Україні: місце в освітньому процесі та законодовче регулювання(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. – 2022. – Вип. 12. – С. 258-265, 2022) Куліш, А. М.; Kulish, A. M.; Дуліба, Є. В.; Duliba, Ye. V.; Миргород-Карпова, В. В.; Myrhorod-Karpova, V. V.; Аврамова, О. Є.; Avramova, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1941-9894Розглянуто основи утворення академічної доброчесності на міжнародній арені та в національному просторі. Вказано, що освітній процес є динамічним, оскільки наповнений постійними реформами, модернізаціями, удосконаленнями, а також вступом нових талановитих і здібних студентів. Разом із нововведеннями щодо освітнього процесу з’являються нові виклики та проблеми в отриманні якісної освіти. Все більше студентів знецінюють важливість якості освіти та використовують механізми для полегшення виконання наукових робіт. Такі механізми у національному законодавстві визначаються як «академічна недоброчесність». Розглянуто особливості впровадження академічної доброчесності у XX столітті та проаналізовано основоположні поняття у цій сфері. Акцентовано увагу на проблемах та передумовах порушення доброчесності студентами. За результатами опитування, встановлено, що вмотивованість викладача дуже впливає на бажання студентів навчатись. А завищений обсяг наукових робіт, та вимоги, які не відповідають інтелектуальному рівню відповідно до року навчання, спонукає використовувати плагіат. Наголошено, що освітні заклади повинні контролювати це питання. Також необхідно донести до студентів ту думку, що у випадку недотримання принципів академічної доброчесності розвиток науки постає під загрозою, адже саме молоді вчені є каталізатором змін.Документ Академічний плагіат(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених, курсантів та студентів : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 17 травн. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 124-127, 2023) Власова, Д. О.; Vlasova, D. O.Визначено, що академіֺчний плагіатֺ – це оприлюдֺнення (частково або повністֺю) науковиֺх (творчих) результֺатів, отриманֺих іншими особами, як результֺатів власногֺо досліджֺення (творчості) та/або відтворֺенняоп ублікֺованих текстів (оприлюднених творів мистецтֺва) інших авторів без зазначеֺння авторстֺва.Документ Фактори забезпечення якості вищої освіти в підготовці поліцейських(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2021. – С. 215-217, 2021) Казначеєва, Д. В.; Kaznacheieva, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7596-294XЗазначено, що на конкурентноспроможність українських фахівців вітчизняного та європейського ринків праці відчутно впливає якість підготовки професійних кадрів у вищій школі та відповідність дипломів європейським стандартам. Розглянуто актуальність проблеми забезпечення функціонування ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату, яка є складовою системи внутрішнього забезпечення якості закладу вищої освіти.