Вісник Національного університету внутрішніх справ, 2002, Вип. 20

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/8559

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Використання комп'ютерних програм при проведенні ділових ігор з курсу криміналістики
    (Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2002.- Вип. 20.- С. 83 - 87, 2002) Щербаковський, М. Г.; Shcherbakovskyi, M. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8413-9311; Чернець, М. Г.; Chernets, M. H.; Ільїн, Ю. В.; Ilyin, Yu. V.
    Висвітлюються методи активного навчання з використанням комп'ютерних технологій, які можуть забезпечити активізацію пізнавальної діяльності не тільки за допомогою інтенсифікації пред'явлення навчального матеріалу, але й у ще більшій мірі за допомогою моделювання реальних умов їх майбутньої практичної роботи. Такий підхід реалізує інтеграцію теоретичних відомостей і положень криміналістики з формуванням професійних якостей, що складають основу принципу практичної спрямованості навчання. Освещаются методы активного обучения с использованием компьютерных технологий, которые могут обеспечить активизацию познавательной деятельности не только за счет интенсификации предъявления учебного материала, но и в еще большей степени с помощью моделирования реальных условий их будущей практической работы. Такой подход реализует интеграцию теоретических сведений и положений криминалистики с формированием профессиональных качеств, составляющих основу принципа практической направленности обучения. Methods of active learning with the use of computer technologies are highlighted, which can ensure the activation of cognitive activity not only by intensifying the presentation of educational material, but even more by modeling the real conditions of their future practical work. This approach implements the integration of theoretical information and provisions of criminology with the formation of professional qualities that form the basis of the principle of practical orientation of education.