Вісник Кримінологічної Асоціації України, 2023, № 2 (29)

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/19026

Вісник Кримінологічної Асоціації України: зб. наук. пр. / Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кримінолог. асоц. України; голов. ред. О. М. Бандурка. - Харків: ХНУВС, 2023. - № 2 (29). - 252 с. - ISSN 2304-4756.

Новини

Збірник наукових праць «Вісник Кримінологічної асоціації України» входить до переліку наукових фахових видань України (юридичні науки, спеціальності – 081, 262), в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доатора наук, кандидата наук та ступені доктора філософії, категорії «Б» (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.06.2023 р. № 768). DOI: https://doi.org/10.32631/vca.2023.1

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Система суб’єктів забезпечення міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури та спорту
    (Вісник Кримінологічної асоціації України. – 2023. – № 2 (29). – С. 390-397, 2023) Усик, О. О.; Usyk, O. O.
    З’ясовано, що під суб’єктом забезпечення міжнародного співробітництва найбільш доцільно розуміти спеціально уповноважені державні та недержавні інституції, шо наділені спеціальним набором суб’єктивних прав та юридичних обов’язків, що дають їм можливість вступати у правовідносини, які виникають з приводу створення умов та організації фактичного здійснення ефективного міжнародного співробітництва в сфері фізичної культури та спорту. Зроблено висновок про те, що суб’єкти забезпечення міжнародного співробітництва в сфері фізичної культури та спорту не обмежуються тільки Міністерством молоді та спорту України, а включають у свій склад низку державних установ і організацій, кожна з яких володіє своїм, особливим правовим статусом, зокрема: 1) Верховна Рада України; 2) Кабінет Міністрів України; 3) Міністерство молоді та спорту України; 4) Національна лабораторія антидопінгового контролю. Сьогодні, на нашу думку, важливо створити всі необхідні умови для того, щоб забезпечити належний рівень взаємодії у даній сфері між окресленими суб’єктами, що, як вбачається, дозволить: по-перше, створити належне нормативно-правове підґрунтя міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури та спорту; по-друге, забезпечити сталість та послідовність державної політики у досліджуваній сфері.