Вісник Національного університету внутрішніх справ, 2002, Вип. 17
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/8726
Переглянути
Документ Проблеми якості професійного психологічного відбору кандидатів на посади слідчих ОВС України(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2002. – Вип. 17. - С. 151-153, 2002) Шопіна, І .М.; Shopina, I. M.Надано висновок, що нормативна база професійного психологічного відбору потребує негайних змін, якими повинні стати: розробка, нормативне затвердження та включення до Інструкції про порядок прийму на курси початкової підготовки кандидатів на службу в органи внутрішніх справ України науково обгрунтованих критеріїв оцінки рівня розвитку професійно важливих пізнавальних процесів та емоційно-вольових якостей, необхідних для успішного навчання і оволодіння обраним фахом; нормативна регламентація правового статусу попереднього та основного станів професійного психологічного відбору. Дано заключение, что нормативная база профессионального психологического отбора требует немедленных изменений, которыми должны стать: разработка, нормативное утверждение и включение в Инструкцию о порядке приема на курсы начальной подготовки кандидатов на службу в органы внутренних дел Украины научно обоснованных критериев оценки уровня развития профессионально важных познавательных процессов и эмоционально-волевых качеств, необходимых для успешного обучения и овладения избранной специальности; нормативная регламентация правового статуса предварительного и основного состояний профессионального психологического отбора. It is concluded that the regulatory framework for professional psychological selection requires immediate changes, which should be: development, regulatory approval and inclusion in the Instruction on the procedure for admitting science-based criteria for assessing the level of development of professionally important cognitive processes to the courses of initial training of candidates for service in the internal affairs bodies of Ukraine and emotional and volitional qualities necessary for successful training and mastery of the chosen specialty; normative regulation of the legal status of the preliminary and main states of professional psychological selection.