2018

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/164

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методичний потенціал, тренди та формати трансформації Європейських освітніх систем
    (Харків: ХНУБА, 2018. – 316 с., 2018-02-20) Міністерство освіти і науки України; Департамент освіти Харківської міської ради; Irbit National University (Jordan); Беларускі дзяржаўны эканамічны ўніверсітэт (Рэспубліка Беларусь); Universitatea de Stat din Comrat (Republică Moldova); Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal Affairs; Харківський національний університет будівництва та архітектури
    Доповіді науково-методичної конференції містять результати досліджень відносно сучасного стану та перспектив розвитку європейських освітніх систем за основними напрямами: кадровий потенціал освітніх систем; методичні підходи у сучасних освітніх системах; технології передачі знань та досвіду в сучасних освітніх системах; існуючі тренди в освіті; європейський досвід реформування освіти й можливість його застосування в Україні; можливі формати подальшої трансформації освітніх систем.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні проблеми фінансового моніторингу
    (Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, ТОВ «ТО Ексклюзив», 2018. – 160 с., 2018-11-23) Міністерство освіти і науки України; Академія фінансового моніторингу України; Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця; Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal Affairs; Харківський національний університет будівництва та архітектури; Харківський інститут фінансів Київського національного торговельно-економічного університету
    У збірнику за матеріалами конференції представлені оригінальні авторські бачення вирішення сучасних проблем фінансового моніторингу. Видання призначене для фахівців суб’єктів первинного та державного фінансового моніторингу, органів державного контролю, викладачів, аспірантів та студентів вищих навчальних закладів.