Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ, 2014, № 1 (64)
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/567
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Поняття та система принципів адміністративної діяльності міліції(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2014. - № 1 (64). - С. 121-129, 2014) Крепакова, М. Ю.; Kriepakova, M. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5705-5027Визначено поняття принципів адміністративної діяльності міліції, розглянуто систему принципів адміністративної діяльності міліції в контексті сучасного праворозуміння. Наведено класифікацію кожного принципу адміністративної діяльності міліції за конкретними критеріями, приділено окрему увагу значенню принципів адміністративної діяльності міліції.Документ Становлення навчальних закладів із підготовки кадрів міліції в Харкові (1943–1990 рр.)(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2014. – № 1 (64). – С. 29-39, 2014) Греченко, В. А.; Grechenko, V. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6046-0178Розглянуто основні аспекти створення та функціонування спеціальних навчальних закладів, які займалися підготовкою та перепідготовкою кадрів міліції у Харкові протягом значного історичного періоду. The basic aspects of creation and functioning of different educational establishments, that prepared and engaged in retraining of shots of militia in Kharkiv, are investigated. This problem is unexplored. The training process of staff for police began immediately after the liberation of Kharkiv from the German Nazi occupation in 1943. Special training of police personnel after the war was conducted in three directions: in the system of permanent schools, police courses, through correspondence learning, extracurricular, in the form of commander training. Their distinguishing feature was that they were engaged in vocational study at the level of specific training or retraining. In this area it was accumulated considerable positive experience, trained a large number of police officers, formed a well trained teaching staff. All this has created the foundation for a new step in the development of police education – the creation of the Institute, and then – University of Internal Affairs. Рассмотрены основные аспекты создания и функционирования специальных учебных заведений, которые занимались подготовкой и переподготовкой кадров милиции в Харькове в течение значительного исторического периода.