Навчальні видання (Educational edition). УДК 159.9(07)

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/96

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Історія психології : навчальний посібник
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2020) Євдокімова, О. О.; Yevdokimova, O. O.; Olena Yevdokimova
    На порозі ХХІ століття психологія являє собою складне поєднання різних напрямів, течій, практик. Сучасному психологу досить складно розібратися у всіх цих переплетеннях психологічної думки. І для цього, перш за все, потрібно зрозуміти витоки психологічних знань, познайомитися з історією виникнення тих чи інших течій в психології. У навчальному посібнику у доступній формі викладено процес формування психологічних знань - від міфологічних уявлень про світ давніх слов’ян і греків до сучасних шкіл психології; від перших нарисів про душу Аристотеля – до психоаналізу і творів авторів гуманістичної психології. Значну увагу у посібнику приділено біографіям вчених. Крок за кроком перед читачем постає яскрава низка авторських портретів: Фехнера, Канта, Фрейда та багатьох інших. На сторінках посібника студент зможе познайомитися і з українськими вченими, і з іноземними авторами, і з радянськими психологами. Видання призначено для студентів, аспірантів і викладачів психологічних факультетів, а також для всіх, хто цікавиться питаннями становлення різних галузей сучасної психологічної науки.
  • Ескіз
    Документ
    Історія психології : навчальний посібник
    (Харків : Константа, 2020. – 320 с., 2020) Євдокімова, О. О.; Yevdokimova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4211-7277
    На порозі ХХІ століття психологія являє собою складне поєднання різних напрямів, течій, практик. Сучасному психологу досить складно розібратися у всіх цих переплетеннях психологічної думки. І для цього, перш за все, потрібно зрозуміти витоки психологічних знань, познайомитися з історією виникнення тих чи інших течій в психології. У навчальному посібнику у доступній формі викладено процес формування психологічних знань - від міфологічних уявлень про світ давніх слов’ян і греків до сучасних шкіл психології; від перших нарисів про душу Аристотеля – до психоаналізу і творів авторів гуманістичної психології. Значну увагу у посібнику приділено біографіям вчених. Крок за кроком перед читачем постає яскрава низка авторських портретів: Фехнера, Канта, Фрейда та багатьох інших. На сторінках посібника студент зможе познайомитися і з українськими вченими, і з іноземними авторами, і з радянськими психологами. Видання призначено для студентів, аспірантів і викладачів психологічних факультетів, а також для всіх, хто цікавиться питаннями становлення різних галузей сучасної психологічної науки.
  • Ескіз
    Публікація
    Психологія у професійній діяльності поліції : навчальний посібник
    (Харків: ХНУВС, 2018. – 426 с., 2018) Євдокімова, О. О.; Yevdokimova, O. O.; Жданова, І. В.; Zhdanova, І. В.; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; Александров, Ю. В.; Aleksandrov, Y. V.; Барко, В. І.; Barko, V. I.; Горбик, Н. К.; Horbyk, N. K.; Греса, Н. В.; Gresa, N. V.; Землянська, О. В.; Zemlianska, O. V.; Кобикова, Ю. В.; Kobikova, Y. V.; Ламаш, І. В.; Lamash, I. V.; Логачев, М. Г.; Logachev, M. G.; Посохова, Я. С.; Posokhova, Y. S.; Саппа, М. М.; Sappa, M. M.; Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; Філоненко, В. М.; Filonenko, V. M.; Чепіга, Л. П.; Chepiga, L. P.; Шахова, О. Г.; Shakhova, O. H.; Шевченко, Л. О.; Shevchenko, L. O.; Шелкошвеєв, І. В.; Shelkoshveiev, I. V; Шиліна, А. А.; Shylina, A. A.; Сокуренко, В. В.; Valerii Sokurenko; Olena Yevdokimova; Володимир Філоненко; Жданова Iрина Вячеславiвна; Чепіга Лада Петрівна; Олена Шахова; Греса Наталія Володимирівна; Ігор Шелкошвеєв; Шиліна Алла Андріївна; Сокуренко, В. В. - редактор
    Навчальний посібник підготовлено відповідно до навчальних програм з дисциплін «Професійно-психологічна підготовка працівників поліції», «Юридична психологія», «Практична психологія». У посібнику висвітлено загальні та спеціальні психологічні питання професійної діяльності поліції. Рекомендується для використання в освітньому процесі підготовки поліцейських; у професійній діяльності працівників Національної поліції.