Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ, 2009, № 4 (47)
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/7096
Переглянути
24 результатів
Результати пошуку
Документ Дискусійні питання щодо запровадження закону України «Про засади запобігання та протидії корупції»(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2009. - № 4 (47). - С. 252-259, 2009) Грищенко, М. В.; Hryshchenko, M. V.Проаналізовано окремі положення ухваленого Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції». Акцентовано увагу на необхідності правового врегулювання дискусійних положень, що виникнуть під час його практичного застосування. Проанализованы отдельные положения принятого Закона Украины «Про основы предотвращения и противодействия коррупции». Акцентировано внимание на необходимости правового урегулирования дискуссионных положений, которые возникнут при его практическом применении. Separate provisions of adopted Law of Ukraine «About the grounds of corruption prevention and counteraction» are analyzed. Attention is paid to necessity of controversial provisions’ legal regulation, which appear during its practical implementation.Документ Особливості вищих навчальних закладів України як об’єкта державного контролю(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2009. - № 4 (47). - С. 246-252, 2009) Опацький, В. І.; Opatskyi, V. I.Сформульовано поняття державного контролю за діяльністю вищих навчальних закладів України, уточнено його види, охарактеризовано правовий статус вищих навчальних закладів України як об’єкта державного контролю, визначено їх особливості як об’єкта державного контролю. Сформулировано понятие государственного контроля за деятельностью высших учебных заведений Украины, уточнены его виды, охарактеризован правовой статус высших учебных заведений Украины как объекта государственного контроля, определены их особенности как объекта государственного контроля. The notion of state control after Ukrainian higher educational establishments’activity is formulated. Its kinds are specified. Legal status of higher educational establishments of Ukraine as an object of state control is characterized. Their peculiarities as an object of state control are determined.Документ Адміністративні процедури проходження служби в органах внутрішніх справ: сутність та види(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2009. - № 4 (47). - С. 238-245, 2009) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Запропоновано класифікацію адміністративних процедур проходження служби в органах внутрішніх справ, уточнено їх призначення та стадії, визначено особливості таких процедур та сформульовано їх поняття. Предложена классификация административных процедур прохождения службы в органах внутренних дел, уточнено их назначение и стадии, определены особенности таких процедур и сформулировано их понятие. Classification of administrative procedures of service passing in internal affairs agencies is offered. Their purpose and stages are specified. Peculiarities of such procedures are determined and their notion is formulated.Документ Поняття, об’єкти та суб’єкти правового моніторингу(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2009. - № 4 (47). - С. 14-23, 2009) Градова, Ю. В.; Hradova, Yu. V.Досліджено правовий моніторинг як інститут аналітичного вивчення й оцінювання дії закону. Автор розглядає питання, пов’язані з комплексним вивченням поняття «правовий моніторинг», який охоплює стадії нормотворчості та правозастосування. Об’єктом правового моніторингу виступає будь-який нормативно-правовий акт та практика його застосування. Суб’єкти правового моніторингу поділяються на дві групи – конституційні (органи державної влади) та ініціативні (інститути громадського суспільства). Исследован правовой мониторинг как институт аналитического изучения и оценки действия закона. Автор рассматривает вопросы, связанные с комплексным изучением понятия «правовой мониторинг», который охватывает стадии нормотворчества и правоприменения. Объектом правового мониторинга выступает любой нормативно-правовой акт и практика его применения. Субъекты правового мониторинга делятся на две группы – конституционные (органы государственной власти) и инициативные (институты гражданского общества). The law monitoring as the institute of analytical research and estimation of the law enforcement is probed in the article. An author examines questions, related to the complex study of concept «law monitoring» which engulfs the stages of lawmaking and law enforcement. Any normatively legal act and practice comes forward the object of the law monitoring his application. The subjects of the law monitoring are divided by two groups – constitutional (public authorities) and initiative (institutes of civil society).Документ Дослідження необхідності розрізнення курсантів МВС за курсами навчання за допомогою нарукавних знаків(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2009. - № 4 (47). - С. 302-306, 2009) Гаркавцев, Є. І.; Harkavtsev, Ye. I.Розглянуто питання щодо розрізнення курсантів ХНУВС за курсами навчання за допомогою відповідних нашивок. Проведені дослідження з актуальності та необхідності практичного використання нашивок за курсами навчання на форменому одязі. Рассмотрен вопрос, относительно различения курсантов ХНУВД по курсам обучения с помощью соответствующих нашивок. Проведены исследования актуальности и необходимости практического использования нашивок по курсам обучения на форменной одежде. The problem concerning distinctions of cadets of KhNUIA between study courses taking into consideration appropriate stripes is researched. Urgency and necessity of study courses stripes practical wearing on the uniform are researched.Документ Проблемні питання підготовки курсантів до занять з навчальної дисципліни «Тактико-спеціальна підготовка» у вищих навчальних закладах системи МВС України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2009. - № 4 (47). - С. 296-302, 2009) Мірошко, О. П.; Miroshko, O. P.; Суботін, А. О.; Subotin, A. O.; Васильєв, В. Т.; Vasyliev, V. T.Розглянуто метод визначення оптимального графіка підготовки до занять із урахуванням найбільш важливих факторів і методів навчання. Рассмотрен метод определения оптимального графика подготовки к занятиям с учетом наиболее важных факторов и методов обучения. The method of defining an optimal schedule for studies preparation taking into consideration the most important factors and methods of teaching is researched.Документ Щодо питання необхідності реформування системи освіти вищих навчальних закладів МВС України в умовах наближення до європейських стандартів якості освіти(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2009. - № 4 (47). - С. 292-295, 2009) Безсмертний, Є. О.; Bezsmertnyi, Y. O.Розглянуто питання реформування системи освіти вищих навчальних закладів МВС України у відповідності до європейських стандартів якості освіти. Наголошено на необхідності модернізації змісту, підвищення якості підготовки спеціалістів відповідно до сучасних стандартів, вжиття заходів щодо інтеграції національної системи освіти і науки щодо впровадження відповідних вимог, принципів, критеріїв і стандартів Болонського процесу. Рассмотрены вопросы реформирования системы образования высших учебных заведений МВД Украины в соответствии с европейскими стандартами качества образования. Сделан акцент на необходимости модернизации содержания, повышения качества подготовки специалистов в соответствии с современными стандартами, принятия мер относительно интеграции национальной системы образования и науки по внедрению соответствующих требований, принципов, критериев и стандартов Болонского процесса. The problems of reforming the educational system of higher educational establishments within the Ministry of Internal Affairs of Ukraine according to European standards of educational quality are researched. Attention is paid to the necessity to modernize the content, to improve the quality of training specialists in accordance with the modern standards, to take measures directed on integration of the national education and science system concerning implementation of corresponding requirements, principles, criteria and standards of the Bologna process.Документ Заочне та дистанційне навчання: порівняльний аналіз(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2009. - № 4 (47). - С. 286-292, 2009) Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729У статті автор проводить порівняльний аналіз традиційного заочного та дистанційного навчання. Дає чітке визначення поняттям «дистанційна форма навчання» та «дистанційна освіта», показує суттєві відмінні риси дистанційної форми навчання від традиційної заочної. В статье автор проводит сравнительный анализ традиционного заочного и дистанционного обучения, дает четкое определение понятиям «дистанционная форма обучения» и «дистанционное образование», показывает, чем дистанционная форма обучения отличается от традиционной заочной. The author conducts a comparative analysis of the traditional part-time and distance learning in the article. He also gives a clear definition to the notions «distance learning» and «distance education»; he shows distinctions between distance learning and traditional part-time studies.Документ Адаптація кредитно-модульної системи організації навчального процесу до заочної форми навчання(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2009. - № 4 (47). - С. 277-285, 2009) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010Проаналізовано основні напрями адаптації кредитно-модульної системи організації навчального процесу до заочної форми навчання. Проанализированы основные направления адаптации кредитно-модульной системы организации учебного процесса к заочной форме обучения. Main directions of credit-module system adaptation of the training process organization to part-time studies are analyzed.Документ Правові наслідки виконання правочину, який порушує публічний порядок(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2009. - № 4 (47). - С. 260-268, 2009) Перова, О. В.; Perova, O. V.Обґрунтовано позицію, згідно з якою виконання цього правочину, що порушує публічний порядок, не повинно створювати жодних наслідків (у тому числі й рестутиційних). Вказано, що встановлення конфіскаційних наслідків за виконання правочину, який порушує публічний порядок, допустиме в законах, котрими встановлюється адміністративна чи кримінальна відповідальність. Обоснована позиция, согласно которой исполнение сделки, которая нарушает публичный порядок, не должно создавать каких-либо последствий (в том числе реституционных). Указано, что конфискационные последствия за исполнение сделки, которая нарушает публичный порядок, могут быть установлены в законах, предусматривающих административную или уголовную ответственность. It is proved that execution of the bargain which breaks public order must not create any consequences (including restitutional). It is pointed out that confiscatory consequences for execution of the bargain, which breaks public order can be established in laws that oversee criminal or administrative liability.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »