Samoarkhivatsiia vchenykh KhNUVS
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/9577
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні рекомендації щодо організації роботи із запобігання корупції юридичних осіб, що належать до сфери управління МВС(Київ : [ІНФОТЕХ], 2023. - 104 с., 2023) Моргунов, О. А.; Morhunov, O. A.; Романюк, П. І.; Romaniuk, P. I.; Бортник, С. М.; Bortnik, S. M.; Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Денищук, Д. Є.; Denyshchuk, D. Ye.; Погорілець, О. В.; Pohorіlets, O. V.; Мазур, Я. В. ; Mazur, Ya. V.Методичні рекомендації щодо організації роботи із запобігання корупції юридичних осіб, що належать до сфери управління МВС (Методичні рекомендації), підготовлено Міністерством внутрішніх справ України спільно з Харківським національним університетом внутрішніх справ з метою дієвого впровадження превентивних інструментів зі здійснення в межах повноважень заходів щодо запобігання і протидії корупції в закладах, установах і на підприємствах, що належать до сфери управління МВС (Юридичні особи). Методичні рекомендації розраховано для використання в роботі уповноваженими підрозділами (особами) з питань запобігання та виявлення корупції юридичних осіб. Підготовлені методичні рекомендації мають інформаційно-роз’яснювальний характер та не встановлюють правових норм.Документ Запобігання злочинам, пов'язаним з вандалізмом : монографія(Харків, Право, - 2019. - 216 с, 2019) Бочарова, К. А.; Bocharova, K. A.; ORCID: http://orcid.org/000-0003-2991-946XУ монографії досліджено питання вандалізму як актуальної проблеми сучасного суспільства, вплив на яку є важливим в умовах сьогодення. Сформульовано поняття вандалізму, а також вказано особливості проведення запобіжної роботи щодо його зменшення. Автором внесено пропозиції з оптимізації превентивної діяльності щодо зменшення кількості проявів вандалізму та надані рекомендації щодо їх практичного впровадження. Звернуто увагу на те, що для проведення ефективної запобіжної діяльності щодо мінімізації проявів вандалізму та злочинів, пов’язаних із ним, необхідно не лише застосовувати вузькопрофільну діяльність суб’єктів щодо боротьби з цим видом протиправних дій, а й впливати на соціальну сферу життєдіяльності людей, яка є детермінантою вандалізму. Під час дослідження запобігання злочинам, пов'язаним з вандалізмом, встановлено, що ефективним механізмом впливу на причини та умови, що його породжують, є заходи загальносоціального та спеціально-кримінологічного запобігання. Доведено, що загальносоціальне запобігання вандалізму необхідно спрямувати на вдосконалення суспільних відносин у сфері підвищення добробуту населення. Метою такого виду запобігання є не стільки боротьба з ним, скільки вплив на соціальні перетворення, що детермінують соціальноекономічне, культурно-виховне та морально-психологічне буття суспільства. До того ж спеціально-кримінологічне запобігання, враховуючи спектр поширення проявів вандалізму, багатоманітність предметів, на які посягають вандали, кримінологічна профілактика має бути головним напрямом запобігання цим протиправним діям. Крім того, без проведення превентивної діяльності на всіх етапах злочинного посягання неможливо реалізувати ефективне спеціально-кримінологічне запобігання вандалізму. Підсумовано, що особливістю запобігання вандалізму в сучасних умовах є те, що під час вжиття запропонованих заходів варто враховувати специфіку кожного складу злочину, що може містити ознаки вандалізму.Документ Кінологічне забезпечення діяльності правоохоронних органів: особливості та зміст(Особливості організації кінологічної діяльності правоохоронних органів в Україні : тези доп. учасників наук.-практ. семінару (м. Харків, 29 жовт. 2020 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 28-31., 2020) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218Зазначено про особливості кінологічного забезпечення правоохоронних органів, які мають відповідне відомче нормативно-правове врегулювання діяльності кінологічних підрозділів, які також мають певні особливості, які пов’язані з виконанням певних оперативно-службових завдань (забезпечення публічної безпеки та порядку, протидія злочинності, забезпечення охорони державного кордону, конвоюванням осіб, узятих під варту тощо), комплектуванням кінологічних підрозділів кінологами та їх підготовка, а також розведення, вирощування, утримання службових собак в правоохоронних органах. Отмечено об особенностях кинологического обеспечения правоохранительных органов, имеющих соответствующее ведомственное нормативно-правовое урегулирование деятельности кинологических подразделений, которые также имеют определенные особенности, связанные с выполнением определенных оперативно-служебных задач (обеспечение публичной безопасности и порядка, противодействие преступности, обеспечение охраны государственного границы, конвоированием лиц, взятых под стражу и т.п.), комплектованием кинологических подразделений кинологами и их подготовка, а также разведение, выращивание, содержание служебных собак в правоохранительных органах. It is noted about the features of cynological support for law enforcement agencies that have the appropriate departmental legal regulation of the activities of cynological units, which also have certain features associated with the performance of certain operational and service tasks (ensuring public security and order, combating crime, ensuring the protection of the state border, escorting persons taken into custody, etc.), staffing canine units with cynologists and their training, as well as breeding, raising, keeping service dogs in law enforcement agencies.Документ Передпольотна підготовка льотного складу та розробка інформаційної підтримки для прийняття рішень(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 375-377., 2020) Ножнова, М. О.; Nozhnova, M. O.; ORCID: https://orcid.org/ 0000-0002-4306-0973; Журід, В. І.; Zhurid, V. I.; Гіносян, Д. А.; Hinosian, D. A.Зазначено, що основною метою створення системи підтримки прийняття рішень для офіцера польотних операцій є надання диспетчеру з інформаційної підтримки щодо передбачуваного польоту та отримання оціненого рішення про можливість вильоту ПС з подальшим наданням консультацій. Існує необхідність у створенні бази даних, яка буде містити інформацію про вертодром, аеронавігаційні карти та характеристики повітряних суден. Отмечено, что основной целью создания системы поддержки принятия решений для офицера полетных операций является предоставление диспетчеру по информационной поддержке по поводу предполагаемого полета и получение оцененного решения о возможности вылета ВС с последующим предоставлением консультаций. Существует необходимость в создании базы данных, которая будет содержать информацию о вертодроме, аэронавигационных картах и характеристиках воздушных судов. It is noted that the main purpose of creating a decision support system for a flight operations officer is to provide the controller with information support regarding the proposed flight and obtain an evaluated decision on the possibility of an aircraft departure, followed by the provision of advice. There is a need to create a database that will contain information about the heliport, aeronautical charts and aircraft characteristics.Документ Адміністративно-правові засади реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави : монографія(Факт, 2020) Кошиков, Д. О.; Koshykov, D. O.; Безпалова, О. І.Монографія є комплексним дослідженням сутності та особливостей адміністративно-правових засад реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави, а також шляхів їх удосконалення. У роботі проаналізовано методологічні засади реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави, надано загальну характеристику економічної безпеки держави як об’єкта адміністративно-правового регулювання. Окрема увага в роботі приділена аналізу системи суб’єктів реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави, формам та методам їх діяльності. У монографії сформульовано конкретні пропозиції щодо удосконалення адміністративно-правових засад реалізації державної політики у сфері забезпечення економічної безпеки держави. Монографія буде корисною викладачам, ад’юнктам, аспірантам, докторантам закладів вищої освіти юридичного профілю, працівникам органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також всім, хто цікавиться проблемами забезпечення економічноїх безпеки держави.Документ Науково-практичний коментар Закону України «Про запобігання корупції» [станом на 1 лип. 2018 р.](Київ: Видав. дім «Професіонал», 2018. – 512 с., 2018) Андрєєв, А. В.; Andrieiev, A. V.; Антипова, І. Л.; Antypova, I. L.; Банах, С. В.; Banakh, S. V.; Бараш, Є. Ю.; Barash, Ye. Yu.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Беспалов, О. О.; Bespalov, O. O.; Білаш, О. В.; Bilash, O. V.; Бірюкова, А. Г.; Biriukova, A. H.; Болдiн, М. Я.; Boldin, M. Ya.; Буглак, Ю. О.; Buhlak, Yu. O.; Веприцький, Р. С.; Veprytskyi, R. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1843-3598; Волинець, В. В.; Volynets, V. V.; Галунько, В. В.; Halunko, V. V.; Ганечко, О. М.; Hanechko, O. M.; Глуханчук, О. В.; Hlukhanchuk, O. V.; Грибан, І. О.; Hryban, I. O.; Губська, О. А.; Hubska, O. A.; Данилов, М. О.; Danylov, M. O.; Данилова, М. В.; Danylova, M. V.; Дашутин, І. В.; Дашутин, І. В.; Денисенко, А. П.; Denysenko, A. P.; Джура, Х. Ю.; Dzhura, Kh. Yu.; Дніпров, О. С.; Dniprov, O. S.; Дрозд, О. Ю.; Drozd, O. Yu.; Журавель, В. І.; Zhuravel, V. I.; Журавльов, Д. В.; Zhuravlov, D. V.; Занфірова, Т. А.; Zanfirova, T. A.; Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; Карпушова, О. В.; Karpushova, O. V.; Касмінін, О. В.; Kasminin, O. V.; Клемпарський, М. М.; Klemparskyi, M. M.; Короєд, С. О.; Koroied, S. O.; Коротких, А. Ю.; Korotkykh, A. Yu.; Кошова, О. В.; Koshova, O. V.; Кравченко, І. О.; Kravchenko, I. O.; Красногор, О. В.; Krasnohor, O. V.; Круглова, А. Є.; Kruhlova, A. Ye.; Кудрявцев, О. В.; Kudriavtsev, O. V.; Лазур, Я. В.; Lazur, Ya. V.; Лошицький, М. В.; Loshytskyi, M. V.; Мацюк, В. Я.; Matsiuk, V. Ya.; Миськiв, Л. I.; Myskiv, L. I.; Могілевський, Л. В.; Mohilevskyi, L. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6994-6086; Москаленко, О. В.; Moskalenko, O. V.; Натурчак, Р. П.; Naturchak, R. P.; Носач, А. В.; Nosach, A. V.; Оніщенко, Н. М.; Onishchenko, N. M.; Павліченко, В. В.; Pavlichenko, V. V.; Павліченко, В. М.; Pavlichenko, V. M.; Падалка, А. О.; Padalka, A. O.; Парненко, В. С.; Parnenko, V. S.; Петренко, П. Д.; Petrenko, P. D.; Попов, О. Г.; Popov, O. H.; Рибницький, Г. В.; Rybnytskyi, H. V.; Сітайло, О. М.; Sitailo, O. M.; Сокоринський, Ю. В.; Sokorynskyi, Yu. V.; Черкунов, О. В.; Cherkunov, O. V.; Чернявська, Л. М.; Cherniavska, L. M.; Чижмарь, К. І.; Chyzhmar, K. I.; Чижмарь, Ю. В.; Chyzhmar, Yu. V.Коментар розрахований на осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та прирівняних до них осіб, які є суб’єктами, на яких поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», на уповноважених осіб, відповідальних за реалізацію антикорупційних програм, суддів, прокурорів, слідчих, детективів, адвокатів, а також на студентів вищих учбових закладів, які готують фахівців в галузі права.Документ Закон України «Про судоустрій і статус суддів»: наук.-практ. комент. [станом на 1 лип. 2018 р.](Київ: Видав. дім «Професіонал», 2018. – 791 с., 2018) Андрєєв, А. В.; Andrieiev, A. V.; Антипова, І. Л.; Antypova, I. L.; Банах, С. В.; Banakh, S. V.; Бараш, Є. Ю.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Беспалов, О. О.; Bespalov, O. O.; Білаш, О. В.; Bilash, O. V.; Бірюкова, А. Г.; Biriukova, A. H.; Болдiн, М. Я.; Boldin, M. Ya.; Буглак, Ю. О.; Buhlak, Yu. O.; Веприцький, Р. С.; Veprytskyi, R. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1843-3598; Волинець, В. В.; Volynets, V. V.; Галунько, В. В.; Halunko, V. V.; Ганечко, О. М.; Hanechko, O. M.; Глуханчук, О. В.; Hlukhanchuk, O. V.; Грибан, І. О.; Hryban, I. O.; Губська, О. А.; Hubska, O. A.; Данилов, М. О.; Danylov, M. O.; Данилова, М. В.; Danylova, M. V.; Дашутин, І. В.; Dashutyn, I. V.; Денисенко, А. П.; Denysenko, A. P.; Джура, Х. Ю.; Dzhura, Kh. Yu.; Дніпров, О. С.; Dniprov, O. S.; Дрозд, О. Ю.; Drozd, O. Yu.; Журавель, В. І.; Zhuravel, V. I.; Журавльов, Д. В.; Zhuravlov, D. V.; Занфірова, Т. А.; Zanfirova, T. A.; Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; Кармазіна, Л. П.; Karmazina, L. P.; Карпушова, О. В.; Karpushova, O. V.; Касмінін, О. В.; Kasminin, O. V.; Клемпарський, М. М.; Klemparskyi, M. M.; Короєд, С. О.; Koroied, S. O.; Коротких, А. Ю.; Korotkykh, A. Yu.; Кошова, О. В.; Кошова, О. В.; Кравченко, І. О.; ; Красногор, О. В.; ; Круглова, А. Є.; ; Лазур, Я. В.; ; Литвин, С. Й.; ; ; Лошицький, М. В.; ; Мацюк, В. Я.; ; Миськiв, Л. I.; ; Могілевський, Л. В.; Mohilevskyi, L. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6994-6086; ; Москаленко, О. В.; ; Носач, А. В.; ; Олійник, О. М.; ; Оніщенко, Н. М.; ; Павліченко, В. В.; ; Падалка, А. О.; ; Парненко, В. С.; ; Петренко, П. Д.; ; Попов, О. Г.; ; Прилипко, С. М.; ; Рибницький, Г. В.; ; Сітайло, О. М.; ; Сокоринський, Ю. В.; ; Ступник, Я. В.; ; Черкунов, О. В.; ; Чернявська, Л. М.; ; Чижмарь, К. І.; ; Чижмарь, Ю. В.; ; ;Коментар до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» розрахований на суддів, присяжних, членів Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України та Громадської ради доброчесності, працівників Державної судової адміністрації України та Національної школи суддів України, прокурорів, слідчих, детективів, адвокатів, а також на студентів навчальних учбових закладів, які готують фахівців в галузі права. Авторами враховані законодавчі зміни, які були внесені станом на 1 липня 2018 р.Документ Методологічні засади адміністративно-правового механізму реалізації правоохоронної функції держави(Lublin: Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2017) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016З’ясовано сутність правоохоронної функції держави. Виокремлено основні ознаки, характерні для адміністративно-правового механізму реалізації правоохоронної функції держави. Охарактеризовано структуру адміністративно-правового механізму реалізації правоохоронної функції держави. Визначено основні кроки в напрямі забезпечення ефективного функціонування адміністративно-правового механізму реалізації правоохоронної функції держави. Уточнено види суб’єктів реалізації правоохоронної функції держави. Доведено, що саме завдяки взаємодії відповідні суб’єкти реалізації правоохоронної функції держави отримають можливість побудувати ефективний алгоритм погоджених дій, який буде враховувати усю специфіку оперативної обстановки, використовувати сили, засоби, форми та методи, що є в розпорядженні інших учасників взаємодії. Вказано, що до числа основних форм реалізації правоохоронної функції держави належать правова та організаційна. Розглянуто класифікацію правових форм реалізації правоохоронної функції держави за характером та складністю дій суб’єктів, ступенем їх активності та спрямованості. Як основних правових форм реалізації правоохоронної функції держави обґрунтовано доцільність виокремлення: правотворчої (у складі якої існує доктринальна форма); установчої; правореалізаційної (в її рамках існують правозастосовна, інтерпретаційна, правоохоронна тощо) форм. З’ясовано, що зміст організаційної форми реалізації правоохоронної функції держави полягає в діяльності відповідних суб’єктів щодо здійснення системних та цілеспрямованих заходів кадрового та матеріально-технічного забезпечення, обліково-статистичних, контрольно-наглядових, організаційно-масових, культурних та виховних заходів.