Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ, 2020, Том 89, № 2
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/9354
Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ: зб. наук. пр. / Харків. нац. ун-т внутр. справ; голов. ред. Л. В. Могілевський. - Харків: ХНУВС, 2020. - № 2 (89). - 316 с. - ISSN 2617-278X (Online).
Переглянути
19 результатів
Результати пошуку
Документ Типові форми планів провадження окремих слідчих (розшукових) дій(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 2 (89). - С. 271-283, 2020) Хань, О. О.; Khan, O. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9912-1547На підставі аналізу стану наукових досліджень з надання криміналістичних рекомендацій щодо можливих форм планування провадження окремих слідчих (розшукових) дій, обґрунтовано необхідність оптимізації його форм на основі врахування технології планування окремих слідчих (розшукових) дій та запропоновано авторські варіанти типового розгорнутого письмового плану провадження слідчих (розшукових) дій і стислого письмового плану провадження слідчих (розшукових) дій.Документ Проблемні питання співвідношення кримінального і кримінального процесуального законодавства при застосуванні примусових заходів медичного характеру(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 2 (89). - С. 258-270, 2020) Туренко, Д. В.; Turenko, D. V.Метою дослідження є аналіз співвідношення кримінального і кримінального процесуального законодавства у практичній діяльності при можливому застосуванні судом примусових заходів медичного характеру, спрямованих на виконання завдань кримінального провадження.Документ Роль і місце вищих спеціалізованих судів у системі судоустрою України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 2 (89). - С. 250-257, 2020) Чумак, В. В.; Chumak, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6171-2250Досліджено та визначено роль і місце вищих спеціалізованих судів у системі судоустрою України. Вивчено такі основні категорії, як «система судоустрою України», «судоустрій», «судова система», «судова влада». Установлено систему судоустрою України. Охарактеризовано нормативно-правову базу функціонування вищих спеціалізованих судів України. Надано авторське визначення категорій «система судоустрою України» та «судова влада України».Документ Стратегія кадрової політики Національної поліції України у контексті оновлення адміністративно-правових засад захисту прав і свобод людини(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 2 (89). - С. 211-226, 2020) Танько, А. В.; Tanko, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202Наведено результати аналізу нормативно-правової бази та наукових досліджень щодо стратегії кадрової політики Національної поліції України в контексті оновлення адміністративно-правових засад захисту прав і свобод людини. Висвітлено сучасні виклики й орієнтири кадрової політики Національної поліції України в умовах загострення соціальних конфліктів. Розкрито сутність поняття «кадрова політика Національної поліції України». Визначено загальні вимоги до компетенцій, повноважень та обов’язків кадрового складу, охарактеризовано основи професійно-етичної поведінки працівників поліцейських підрозділів.Документ Сучасний стан нормативно-правової регламентації процедур банкрутства в Україні(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 2 (89). - С. 178-188, 2020) Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084Наголошено, що одним із засобів подолання фінансової кризи є належно функціонуючий інститут банкрутства. З’ясовано, що в Україні ефективність процедур банкрутства є низькою, що обумовлено великою тривалістю такої процедури та її високою вартістю. Проаналізовано національне законодавство, що регламентує процедури банкрутства. Здійснено порівняльно-правовий аналіз Кодексу України з процедур банкрутства та інших нормативно-правових актів, які регулюють сферу відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом. Визначено суперечливі й такі, що подекуди кардинально конфліктують між собою, положення Кодексу України з процедур банкрутства.Документ Питання визначення адміністративно-деліктних відносин як об’єкта правового дослідження(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 2 (89). - С. 164-177, 2020) Панасюк, О. В.; Panasiuk, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1621-687XОхарактеризовано поняття адміністративно-деліктних відносин, їх соціальну природу, ознаки (властивості, характерні риси), особливості як виду адміністративно-правових відносин, структуру (об'єкти, суб'єкти та зміст) і види адміністративно-деліктних відносин. Висвітлено підстави виникнення, зміни та припинення адміністративно-деліктних відносин, їх відмежування від інших схожих відносин.Документ Об’єктивні ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 443 КУпАП, та їх вплив на обсяг повноважень Національної поліції України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 2 (89). - С. 153-163, 2020) Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555XВизначено родовий та безпосередній об’єкти правопорушення, передбаченого ст. 433 КУпАП, зміст суспільно небезпечного діяння. Досліджено проблему конкуренції норм ст. 42 КУпАП та ст. 433 КУпАП за об’єктивними ознаками, запропоновано законодавчі зміни щодо усунення зазначеної колізії. Шляхом дослідження об’єктивних ознак адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 433 КУпАП, обґрунтовано необхідність і надано пропозиції законодавчих змін із метою розмежування повноважень Національної поліції України, Міністерства охорони здоров’я України, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, а також органів місцевого самоврядування в Україні у сфері протидії порушенням правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм.Документ Публічно-сервісна діяльність Міністерства внутрішніх справ України: питання сьогодення(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 2 (89). - С. 143-152, 2020) Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Мозговий, О. О.; Mozghovyi, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2836-7595Досліджено наукові концепції щодо запровадження сервісно-орієнтованої діяльності органів публічної адміністрації, спрямованої на задоволення потреб та інтересів суспільства через надання якісних публічних послуг населенню, скоординованої з довгостроковими цілями розвитку суспільства й держави. З’ясовано зміст публічно-сервісної діяльності МВС України через призму реалізації окремої функції сервісної держави, зміст якої полягає у зміні ідеології, форм та методів у роботі правоохоронного органу.Документ Фінансово-правове регулювання безпеки господарської діяльності(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 2 (89). - С. 132-142, 2020) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799Досліджено фінансові відносини між державою та суб’єктами господарювання, правове регулювання яких має суттєвий вплив на безпеку господарської діяльності як важливої складової національної безпеки. Проаналізовано внутрішні та зовнішні фактори впливу на фінанси, що є в розпорядженні суб’єктів господарювання. Визначено, що нормативно-правове забезпечення фінансової безпеки на всіх рівнях економіки, зокрема діяльності господарюючих суб’єктів, як цілісна державна політика відсутнє. Доведено доцільність розробки та впровадження закону, що визначав би види загроз стабільності фінансової діяльності та засоби протидії, повноваження органів державної влади, механізм організації фінансового контролю як засобу попередження фінансових правопорушень.Документ Сутність та особливості державного регулювання в галузі авіаційного транспорту(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 2 (89). - С. 104-115, 2020) Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6522-8020Акцентовано увагу, що важливим напрямком розвитку авіаційної транспортної інфраструктури є підвищення ефективності державного регулювання в галузі авіаційного транспорту. Встановлено, що під державним регулюванням в галузі авіаційного транспорту слід розуміти цілеспрямований процес здійснення державою в особі уповноважених органів заходів регуляторного характеру з метою впорядкування суспільних процесів (публічно-правових відносин між суб’єктами й об’єктами авіаційної діяльності), встановлення загальних правил поведінки під час перевезення за допомогою повітряного транспорту пасажирів і вантажів, надання інших авіаційних послуг, проєктування, виробництва й обслуговування авіаційного транспорту.