Кримінальне право (Criminal Law)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/124
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Публікація До питання кваліфікації кримінальних правопорушень проти безпеки руху та експлуатації транспорту(Злочинність і протидія їй в умовах війни та у повоєнній перспективі: міждисциплінарна панорама : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 19 квіт. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 113-114, 2024) Найда, В. О.; Naida, V. O.; Голубош, Г. В.; Holubosh, H. V.; Віталій НайдаЗазначено, що під безпекою дорожнього руху та експлуатації транспорту як складоваю частиною публічного порядку і публічної безпеки слід розуміти стан захищеності життєво важливих інтересів учасників дорожнього руху і суспільства в цілому. Варто пам’ятати, що за кожною дорожньо-транспортною пригодою стоїть людське життя, зруйнована доля та незворотні наслідки.Документ Проєкт Закону України «Про внесення змін до Кримінального кодексу України та Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо встановлення кримінальної відповідальності за керування транспортними засобами в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції)»(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Цуцкірідзе , М. С.; Tsutskiridze, M. S.; Вигівський, І. М.; Vyhivskyi , I. M.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; Чаплинський , К. О.; Chaplynskyi , K. O.Завданням проєкту є запровадження системи ефективного покарання та посилення відповідальності за керування транспортними засобами в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції. Запропоновано запровадити кримінальну відповідальність за керування транспортними засобами в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, шляхом унесення відповідних змін до Кримінального кодексу України та Кодексу України про адміністративні правопорушення.Документ Вдосконалення покарання за порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. з нагоди святкування Дня науки, відзначення Дня Європи та 70-річчя заснування Ради Європи (м. Харків, 16 трав. 2019 р.). - Харків, 2019. - С. 10-14, 2019) Бесчастна, В. В.; Beschastna, V. V.Зазначено, щоб зробити відповідальність за керування транспортними засобами особами в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, більш суворою в частині призначення додаткового покарання у вигляді строк позбавлення права займатися певною діяльністю, необхідно вносити зміни і до загальної частини КК України.Документ Особливості встановлення ознак об’єктивної сторони порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами(Право.uа. – 2019. – № 1. – С. 103-108, 2019) Бесчастна, В. В.; Beschastna, V. V.У статті досліджено особливості встановлення ознак об’єктивної сторони порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами. Обов’язковими ознаками об’єктивної сторони злочину, передбаченого ст. 286 КК, визнано діяння у вигляді порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту, суспільно небезпечні наслідки, зазначені у частинах 1-3 ст. 286 КК, необхідний причинний зв’язок між ними, знаряддя й обстановку вчинення злочину.Документ Кримінальна відповідальність за порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами: стан наукової розробки та напрями вдосконалення(Вісник Кримінологічної асоціації України. – 2019. – № 1 (20). – С. 161-168, 2019) Бесчастна, В. В.; Beschastna, V. V.Досліджено стан наукової розробки питання кримінальної відповідальності за порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами. Проаналізовано вітчизняні роботи з указаної тематики, наукові дослідження часів СРСР і новітні дослідження країн пострадянського простору. Визначено напрями подальшого дослідження зазначеного питання та підкреслено необхідність урахування та критичного аналізу останніх законодавчих змін до ст. 286 КК України.