Samoarkhivatsiia
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/9576
Переглянути
14 результатів
Результати пошуку
Документ Форми посягання на конституційний лад України(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 132-133., 2019) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Автором зазначено, що на сьогодні складовими конституційного ладу України виступають: 1) народний і державний суверенітет; 2) форма правління; 3) територіальний устрій і цілісність території; 4) політичний режим, який, зокрема передбачає можливість здійснення народного волевиявлення через вибори, референдум та інші форми безпосередньої демократії, гарантії місцевого самоврядування, захист державою прав і свобод людини і громадянина, ґрунтування суспільного життя на засадах політичної, економічної та ідеологічної багатоманітності; 5) проголошення людини, її життя і здоров’я, честі і гідності, недоторканності і безпеки найвищою соціальною цінністю.Документ Дискримінація як фактор порушення прав жінок(Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові проблеми : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 трав. 2019 р.). — Харків : ХНУВС, 2019. — С. 65-67, 2019) Гудзь, Т. І.; Gudz, T. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Пістренко, Н. С.; Pistrenko, N. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2496-5371Одним із найвагоміших загальнолюдських принципів є принцип рівності – визнання того, що всі люди мають бути рівними між собою незалежно від будь-яких особливостей. Однією з таких особливостей людини є її стать. І те, що має бути цінністю і для людини, і для держави, іноді стає перешкодою до реалізації особою своїх прав. Одним з проявів принципу рівності є рівність чоловіків і жінок, тобто незалежність рівного підходу від статі, що дістав назву принципу гендерної рівності.Документ Принцип вільного руху інформації як основний принцип європейської аудіовізуальної політики(Протидія кіберзагрозам та торгівлі людьми: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 26 листоп. 2019 р.). – Харків : ХНУВС, 2019. – С. 305-308, 2019) Гудзь, Т. І.; Gudz, T. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Україна визнає міжнародно-правові стандарти у сфері засобів масової інформації, у т. ч. й електронних, як основоположні для демократичного розвитку суспільства і держави. Водночас, реалізація принципу вільного руху інформації в Україні потребує вироблення дієвого механізму гарантування безпеки національного сегменту кібернетичного простору, зокрема щодо діяльності у сфері мас-медіа. Це пов’язано з тим, що певна інформація може бути використана як активний елемент інформаційної війни і, відповідно, стати загрозою виникнення порушень демократичних цінностей, прав та свобод людини, що є неприпустимим.Документ Реформа правоохоронних органів України та її вплив на захист конституційного ладу(Від громадянського суспільства – до правової держави : ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 21 квіт. 2017 р.). – Харків, ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2017. – С. 350-353, 2017) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Тези присвячені аналізу основних напрямків реформування правоохоронних органів України, їх ролі у механізмі захисту конституційного ладу України. Стверджується, що побудова в Україні правоохоронних органів європейського зразка з додержанням принципів верховенства права, неупередженості, доброчесності та дотримання прав і свобод людини і громадянина, мають суттєво вплинути на весь механізм захисту конституційного ладу. Тезисы посвящены анализу основных направлений реформирования правоохранительных органов Украины, их роли в механизме защиты конституционного строя Украины. Утверждается, что построение в Украине правоохранительных органов европейского образца с соблюдением принципов верховенства права, беспристрастности, добродетели и соблюдения прав и свобод человека и гражданина, должны существенно повлиять на весь механизм защиты конституционного строя. Theses are devoted to the analysis of the basic directions of reforming law enforcement bodies of Ukraine and their role in the mechanism of protection of the constitutional system of Ukraine. It is argued that the construction in Ukraine of law enforcement agencies of the European sample, observing the principles of the rule of law, impartiality, virtue and respect for the rights and freedoms of a person and a citizen, should significantly affect the entire mechanism for the protection of the constitutional order.Документ Децентралізація публічної влади в країнах Європейського Союзу як основа механізму захисту прав людини(Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю Гельсінського документа 1992 року «Виклик часу перемін» (м. Дніпро, 7 грудня 2017 р.) – С. 227-230., 2017) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Редько, Д. В.; Redko, D.Тези доповіді присвячені аналізу здійснення публічної влади на місцевому рівні. Зазначається, що децентралізація є ефективним методом управління, який дозволяє підвищити роль органів місцевого самоврядування у дотриманні прав людини. Тезисы доклада посвящены анализу осуществления публичной власти на местном уровне. Подмечено, что децентрализация является эффективным методом управления, который позволяет повысить роль органов местного самоуправления в соблюдении прав человека. Theses of the report are devoted to the analysis of the implementation of public authority at the local level. It is noted that decentralization is an effective method of governance, which allows increasing the role of local governments in the observance of human rights.Документ Самоврядні традиції державно-політичної організації українського суспільства(Захист прав людини: національний та міжнародний вимір: матеріали XIV Міжнарод. наук.- практ. конф. «Від громадянського суспільства до правової держави») (м. Харків, 20 квітня 2018 р.). – С. 573-577., 2018) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Тези доповіді присвячені характеристиці самоврядних традицій організації українського суспільства. Зазначається, що місцеве самоврядування з часом еволюціонує і постійно знаходиться під впливом держави. Тезисы доклада посвящены характеристике самоуправленческих традиций организации украинского общества. Отмечается, что местное самоуправление со временем эволюционирует и постоянно находится под воздействием государства. Abstracts of the report are devoted to the traditions of local government organization of Ukrainian society. It is noted that the local government has evolved over time and is constantly under the influence of the state.Документ Забезпечення прав людини в межах реалізації правоохоронної функції місцевого самоврядування(Національні та міжнародні механізми захисту прав людини: матер. міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Харків, 19-20 вересня 2008 р.). – Х.: ХНУВС, 2008. – С. 93-96., 2008) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Досліджується питання забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян на місцевому рівні. Наголошується, що забезпечення прав людини є завданням не тільки держави, але й місцевого самоврядування. Відзначається провідна роль спеціальних – муніципальних органів – муніципальної поліції у забезпеченні прав і свобод громадян на місцевому рівні. Исследуется вопрос обеспечения законности, правопорядка, охраны прав, свобод и законных интересов граждан на местном уровне. Говорится, что обеспечение прав человека является задачей не только государства, но и местного самоуправления. Отмечается ведущая роль специальных - муниципальных органов - муниципальной полиции в обеспечении прав и свобод граждан на местном уровне. Explores the issue of law and order, protection of rights, freedoms and legal interests of citizens at the local level. It is noted that ensuring human rights is the task of not only the state, but also local self-government. It is noted the leading role of the special municipalities - the municipal police in ensuring the rights and freedoms of citizens at the local level.Документ Історія розвитку правоохоронної функції місцевого самоврядування(Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові проблеми: матеріали Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Харків, 25 квіт. 2014 р.). – Харк. нац. ун-т внутр. справ. – Х.: ХНУВС. – С. 79-83., 2014) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Досліджується еволюція місцевого самоврядування. Стверджується, що правоохоронна функція не є прерогативою держави, а притаманна й місцевому самоврядуванню на всіх етапах його розвитку. Исследуется эволюция местного самоуправления. Утверждается, что правоохранительная функция не является прерогативой государства, а присуща и местному самоуправлению на всех этапах его развития. Explores the evolution of local government. It is argued that the law enforcement function is not the prerogative of the state, but is inherent in local self-government at all stages of its development.Документ Методи реалізації правоохоронної функції місцевого самоврядування(Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові підходи дослідження: матеріали міжкафед. «круглого столу» (м. Харків, 23 жовтня 2012 р.). – Х.: Харківський національний університет внутрішніх справ, ООО Рейтинг, 2012. – С. 17-19., 2012) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Розглядаються методи реалізації правоохоронної функції місцевого самоврядування в Україні. Наголошується, що ефективність реалізації повноважень органів місцевого самоврядування залежить від правильного вибору методів, використовуваних у процесі практичного функціонування органів місцевого самоврядування. Рассматриваются методы реализации правоохранительной функции местного самоуправления в Украине. Отмечается, что эффективность реализации полномочий органов местного самоуправления зависит от правильного выбора методов, используемых в процессе практического функционирования органов местного самоуправления. It discusses the methods of implementing the law enforcement function of local self-government in Ukraine. It is noted that the effectiveness of the implementation of the powers of local governments depends on the correct choice of methods used in the process of practical functioning of local governments.Документ Правовий статус місцевої міліції в Україні на сучасному етапі(Демократія у країнах Східної Європи: конституційно-правовий вимір (Тодиківські читання). Збірка тез наукових доповідей і повідомлень Четвертої міжнародної наукової конференції молодих вчених, аспірантів і студентів (м. Харків, 27-28 травня 2011 р.) / За заг. ред. проф. А. П. Гетьмана. Національний університет «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого». – Харків: Права людини, 2011 р. – С. 302-303., 2011) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Доводиться необхідність створення місцевої міліції, як правоохоронного органу, який був би максимально наближений до населення та його проблем. Зазначається, що на сьогодні в Україні не існує правового акту, який би чітко визначив статус місцевої міліції. Обосновывается необходимость создания местной милиции, как правоохранительного органа, который был бы максимально приближен к населению и его проблемам. Отмечается, что на сегодня в Украине не существует правового акта, который бы четко определил статус местной милиции. Is justified the needs of creation local police as law enforcement agency, which would be as close as possible to the residents and their problems. It is noted that at the present moment in Ukraine there is no any legal act which would exactly define the status of the local police.