Публікація: Механізми психологічного впливу в соціальних мережах: маніпуляція свідомістю та способи захисту
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників Міжнар. психолог. форуму (м. Харків, Україна, 25 квіт. 2025 р.). – Харків : ХНУВС, 2025. – С. 88-91
Анотація
Стверджено, що соціальні мережі, окрім виконання своєї основної функції як засобу комунікації, є потужним інструментом впливу на свідомість та поведінку користувачів. Різноманітні маніпулятивні техніки, серед яких емоційне зараження, ефект соціального доказу, вибіркове подання інформації, повторюваність меседжів та алгоритмічна персоналізація контенту, формують інформаційне середовище, що здатне змінювати уявлення людей про реальність, нав’язувати певні погляди та стимулювати конкретні дії. Враховуючи цей вплив, важливим стає не лише усвідомлення існування подібних механізмів, а й активне застосування стратегій захисту.
It has been argued that social networks, in addition to fulfilling their main function as a means of communication, are a powerful tool for influencing the consciousness and behavior of users. Various manipulative techniques, including emotional contagion, the effect of social proof, selective presentation of information, repetition of messages and algorithmic personalization of content, form an information environment that is capable of changing people's perceptions of reality, imposing certain views and stimulating specific actions. Given this influence, it becomes important not only to be aware of the existence of such mechanisms, but also to actively apply protection strategies.
It has been argued that social networks, in addition to fulfilling their main function as a means of communication, are a powerful tool for influencing the consciousness and behavior of users. Various manipulative techniques, including emotional contagion, the effect of social proof, selective presentation of information, repetition of messages and algorithmic personalization of content, form an information environment that is capable of changing people's perceptions of reality, imposing certain views and stimulating specific actions. Given this influence, it becomes important not only to be aware of the existence of such mechanisms, but also to actively apply protection strategies.
Опис
Бібліографічний опис
Ільяшова, А. С. Механізми психологічного впливу в соціальних мережах: маніпуляція свідомістю та способи захисту / Аліна Сергіївна Ільяшова, Володимир Олександрович Іванцов // Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників Міжнар. психолог. форуму (м. Харків, Україна, 25 квіт. 2025 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Нац. акад. прав. наук України. – Харків : ХНУВС, 2025. – С. 88-91.
