Публікація:
Integration of Ukrainian institutions of higher education into the global educational space: challenges and opportunities

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Brazilian Journal of Education, Technology and Society. - 2024. - Vol. 17, n. 1. - P. 459-471

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Зазначено, що інтеграція українських вищих навчальних закладів у світовий освітній простір створює як виклики, так і можливості. Охарактеризовано процес інтеграції, визначено проблеми та досліджено можливості їх подолання. Були використані статистичні дані з рейтингів навчальних закладів Quacquarelli Symonds за 2022 рік і глобальних рейтингів, включаючи індекс освіти та витрати на освіту у відсотках від ВВП за 2022 рік. Якісні дані були зібрані шляхом пошуку в наукових базах даних, таких як Ebsco, Google Scholar, PubMed і WoS. Результати показали, що інтеграція українських вищих навчальних закладів у світовий освітній простір постає перед проблемами, зокрема обмежений досвід міжнародної співпраці та участі в європейських освітніх програмах, а також неадекватна підготовка до подання проектних пропозицій та низький рівень володіння іноземними мовами, зокрема англійською. Крім того, недостатня фінансова підтримка міжнародних проектів заважає модернізації вищої освіти України та підвищення якості підготовки кадрів. Незважаючи на ці виклики, українські ВНЗ мають значний потенціал для розвитку та підвищення конкурентоспроможності через співпрацю з європейськими та міжнародними партнерами. Показано, що для успішної інтеграції Україна має посилити роль держави у стимулюванні міжнародної співпраці між ВНЗ та надати необхідну підтримку.
The integration of Ukrainian institutions of higher education into the global educational space presents both challenges and opportunities. This study aims to characterize the integration process, identify challenges, and explore opportunities for overcoming them. Statistical data from Quacquarelli Symonds educational institution rankings for 2022 and global rankings, including the Education Index and Education Expenditure as a percentage of GDP for 2022, were utilized. Qualitative data were collected through a search in scholarly databases such as Ebsco, Google Scholar, PubMed, and WoS. The results showed that the integration of Ukrainian Higher Education Institutions into the global education space faces seve ral challenges, including limited experience in international cooperation and participation in European educational programs, as well as inadequate preparation for project proposal submissions and a low level of proficiency in foreign languages, particul arly English. Additionally, insufficient financial support for international projects hinders the modernization of Ukraine's higher education system and the enhancement of workforce training quality. Despite these challenges, Ukrainian HEIs have significant potential for development and competitiveness enhancement through cooperation with European and international partners. In conclusion it is shown that to ensure successful integration, Ukraine should increase the state's role in stimulating interna tional cooperation among HEIs and provide necessary support.
Отмечено, что интеграция украинских вузов в мировое образовательное пространство создает как вызовы, так и возможности. Охарактеризован процесс интеграции, определены проблемы и исследованы возможности их преодоления. Были использованы статистические данные по рейтингам учебных заведений Quacquarelli Symonds за 2022 год и глобальным рейтингам, включая индекс образования и расходы на образование в процентах от ВВП за 2022 год. Качественные данные были собраны путём поиска в научных базах данных, таких как Ebsco, Google Scholar, PubMed и WoS. Результаты показали, что интеграция украинских высших учебных заведений в мировое образовательное пространство встает перед проблемами, в частности, ограниченный опыт международного сотрудничества и участия в европейских образовательных программах, а также неадекватная подготовка к представлению проектных предложений и низкий уровень владения иностранными языками, в частности английским. Кроме того, недостаточная финансовая поддержка международных проектов мешает модернизации высшего образования и повышению качества подготовки кадров. Несмотря на эти вызовы, украинские вузы имеют значительный потенциал для развития и повышения конкурентоспособности через сотрудничество с европейскими и международными партнерами. Показано, что для успешной интеграции Украина должна усилить роль государства в стимулировании международного сотрудничества между вузами и оказать необходимую поддержку.

Опис

Ключові слова

інтеграція, Україна, вищі навчальні заклади, глобальний освітній простір, виклики, можливості, integration, Ukraine, higher educational institutions, global educational space, challenges, opportunities, интеграция, Украина, высшие учебные заведения, глобальное образовательное пространство, вызовы, возможности

Бібліографічний опис

Kuchynska, I. Integration of Ukrainian institutions of higher education into the global educational space: challenges and opportunities / Iryna Kuchynska, Oksana Fedotova, Yaroslav Kichuk and ot. // Brazilian Journal of Education, Technology and Society. - 2024. - Vol. 17, n. 1. - P. 459-471. - DOI: http://dx.doi.org/10.14571/brajets.v17.n1.459-471.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced