Публікація:
Напрями вдосконалення викладання іноземних мов в ЗВО з особливими умовами навчання

Ескіз

Дата

2022

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Сolloquium-journal. - 2022. - № 36(152). - P. 7-9

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Розглянуто кваліфікація та загальна якість викладацького складу. Визначено вимоги, що висуваються до викладачів іноземних мов ЗВО з особливими умовами навчання, і динаміка їх трансформації в зв’язку зі зміною ролі викладача в навчальному процесі та необхідністю підвищення його професійної компетентності. На основі узагальнення колективного досвіду проводиться оцінювання того, в якій мірі сучасні педагогічні працівники відповідають вказаним вимогам. Проаналізовано існуючий стан підготовки та відбору викладацьких кадрів і його відповідності сучасним потребам. Запропоновано низку заходів з вдосконалення професійної підготовки науково-педагогічного складу як дієвого резерву підвищення ефективності навчання.
This article is devoted to consideration of such an important factor of teaching success as the qualification and general quality of the teaching staff. The requirements for teachers of foreign languages of higher education institutions with special learning conditions and the dynamics of their transformation in connection with the change in the teacher's role in the educational process and the need to improve his professional competence are considered. Based on the generalization of collective experience, an assessment is made of the extent to which modern pedagogical workers meet the specified requirements. An analysis of the existing state of training and selection of teaching staff and its compliance with modern needs is carried out. A number of measures are proposed to improve the professional training of the scientific and pedagogical staff as an effective reserve for increasing the effectiveness of education.
Рассмотрены квалификация и общее качество преподавательского состава. Определены требования, предъявляемые к преподавателям иностранных языков ЗВО с особыми условиями обучения, и динамика их трансформации в связи с изменением роли преподавателя в учебном процессе и необходимостью повышения его профессиональной компетентности. На основе обобщения коллективного опыта проводится оценка того, в какой степени современные педагоги соответствуют указанным требованиям. Проанализировано существующее состояние подготовки и отбора преподавательских кадров и его соответствия современным потребностям. Предложен ряд мер по совершенствованию профессиональной подготовки научно-педагогического состава как действенного резерва повышения эффективности обучения.

Опис

Ключові слова

Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, заклади вищої освіти з особливими умовами навчання, institutions of higher education with special learning conditions, заведения высшего образования с особыми условиями обучения, професійна компетентність, professional competence, профессиональная компетентность, науково-педагогічний склад, scientific and pedagogical staff, научно-педагогический состав, вимоги до викладача, requirements for the teacher, требования к преподавателю, професійне вигоряння, professional burnout, профессиональное выгорание, викладання іноземної мови

Бібліографічний опис

Левашов, О. С. Напрями вдосконалення викладання іноземних мов в ЗВО з особливими умовами навчання / Левашов О. С. // Сolloquium-journal. - 2022. - № 36(152). - P. 7-9.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced