Публікація:
Гендерні стереотипи та їх вплив на STEM-освіту: аналіз, виклики та перспективи з погляду нових горизонтів державної безпеки України

dc.contributor.authorВладов, С. І.
dc.contributor.authorVladov, S. I.
dc.contributor.authorРудь, Ю. Л.
dc.contributor.authorRud, Yu. L.
dc.contributor.authorSerhii Vladov
dc.date.accessioned2024-06-13T06:20:26Z
dc.date.available2024-06-13T06:20:26Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractПроаналізовано, що у сучасному світі STEM-освіта відіграє ключову роль у технологічному розвитку та інноваціях, але гендерні стереотипи значно обмежують участь жінок, що становлять лише 33% науковців, особливо у сферах цифрових технологій, комп'ютерної техніки, фізики, математики та інженерії, де їх лише 22%, що перешкоджає розвитку інноваційного та конкурентоспроможного суспільства.
dc.description.abstractIt is analyzed that in today's world, STEM education plays a key role in technological development and innovation, but gender stereotypes significantly limit the participation of women, who make up only 33% of scientists, especially in the fields of digital technology, computer technology, physics, mathematics and engineering, where they are only 22%, which hinders the development of an innovative and competitive society.
dc.description.abstractПроанализировано, что в современном мире STEM-образование играет ключевую роль в технологическом развитии и инновациях, но гендерные стереотипы значительно ограничивают участие женщин, составляющих лишь 33% ученых, особенно в сферах цифровых технологий, компьютерной техники, физики, математики и инженерии. где их всего 22%, что препятствует развитию инновационного и конкурентоспособного общества.
dc.identifier.citationВладов, С. І. Гендерні стереотипи та їх вплив на STEM-освіту: аналіз, виклики та перспективи з погляду нових горизонтів державної безпеки України / Владов С. І., Рудь Ю. Л. // Авіація, промисловість, суспільство : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 16 трав. 2024 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кременчуц. льотн. коледж, Наук. парк «Наука та безпека». – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 365-367.
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-8009-5254
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0328-5895
dc.identifier.urihttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/21387
dc.language.isouk
dc.publisherАвіація, промисловість, суспільство : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 16 трав. 2024 р.). – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 365-367
dc.subjectSTEM
dc.subjectSTEM-освіта
dc.subjectгендерні стереотипи
dc.subjectгендерна рівність
dc.subjectSTEM education
dc.subjectgender stereotypes
dc.subjectgender equality
dc.subjectSTEM-образование
dc.subjectгендерные стереотипы
dc.subjectгендерное равенство
dc.titleГендерні стереотипи та їх вплив на STEM-освіту: аналіз, виклики та перспективи з погляду нових горизонтів державної безпеки України
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication6c2a0bfd-964c-4da6-9ca8-7b1360ce00a2
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery6c2a0bfd-964c-4da6-9ca8-7b1360ce00a2

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
Henderni stereotypy_Vladov_Rud_2024.pdf
Розмір:
239.84 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: