Публікація:
Особливості взаємозв’язків стильових показників когнітивної діяльності курсантів і характером їх поведінки у стресовій ситуації

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 2 квіт. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 159-162

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Представлено підходи до розуміння поняття «подолання стресу». Наведено результати емпіричного дослідження особливостей взаємозв'язків моделей поведінки курсантів в стресових ситуаціях і низки когнітивних стилів.
Approaches to understanding the concept of "overcoming stress" are presented. The results of empirical research of features of interrelations of models of behavior of cadets in stressful situations and a number of cognitive styles are resulted.
Представлены подходы к пониманию понятия «преодоление стресса». Приведены результаты эмпирического исследования особенностей взаимосвязей моделей поведения курсантов в стрессовых ситуациях и ряда когнитивных стилей.

Опис

Бібліографічний опис

Харченко, С. В. Особливості взаємозв’язків стильових показників когнітивної діяльності курсантів і характером їх поведінки у стресовій ситуації / Світлана Вячеславівна Харченко // Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 2 квіт. 2021 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 159-162.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в