Публікація: Створення інформаційно-предметного середовища при навчанні іноземним мовам
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Мовна підготовка поліцейських: традиції, перспективи та зарубіжний досвід: матеріали Міжнар. кругл. столу з нагоди 100-річчя Одес. держ. ун-ту внутр. справ (м. Одеса, 4 серп. 2022 р.). – Одеса: ОДУВС, 2022. – C. 79-81
Анотація
Розглянути такі особливості інформаційного освітнього середовища під час навчання іноземних мов як наявність системи засобів спілкування; наявність системи засобів самостійної роботи з інформацією та наявність інтенсивного спілкування між учасниками навчального процесу, що забезпечує формування певних знань, умінь та навичок.
Such features of the informational educational environment during foreign language learning as the presence of a system of means of communication; the presence of a system of means of independent work with information and the presence of intensive communication between the participants of the educational process are considered; they ensure the formation of certain knowledge, abilities and skills.
Рассмотрены такие особенности информационной образовательной среды при обучении иностранным языкам как наличие системы средств общения; наличие системы средств самостоятельной работы с информацией и наличие интенсивного общения между участниками учебного процесса, обеспечивающего формирование определенных знаний, умений и навыков.
Such features of the informational educational environment during foreign language learning as the presence of a system of means of communication; the presence of a system of means of independent work with information and the presence of intensive communication between the participants of the educational process are considered; they ensure the formation of certain knowledge, abilities and skills.
Рассмотрены такие особенности информационной образовательной среды при обучении иностранным языкам как наличие системы средств общения; наличие системы средств самостоятельной работы с информацией и наличие интенсивного общения между участниками учебного процесса, обеспечивающего формирование определенных знаний, умений и навыков.
Опис
Ключові слова
інформаційно-комунікаційні технології, професійне спілкування, самостійність, активізація, мотивація, information and communication technologies, professional communication, independence, development, motivation, информационно-коммуникационные технологии, профессиональное общение, самостоятельность, активизация, мотивация
Бібліографічний опис
Почуєва, В. В. Створення інформаційно-предметного середовища при навчанні іноземним мовам / Почуєва Валентина Вікторівна // Мовна підготовка поліцейських: традиції, перспективи та зарубіжний досвід: матеріали Міжнар. кругл. столу з нагоди 100-річчя Одес. держ. ун-ту внутр. справ (м. Одеса, 4 серп. 2022 р.). – Одеса: ОДУВС, 2022. – C. 79-81.