Проаналізовано види звернень громадян, що надходять до органів внутрішніх справ
України, визначено їх роль та значення в діяльності ОВС України, а також підстави
подання. Окрему увагу приділено розгляду звернень, що подаються на особистому
прийомі громадян, та узагальненню статистики за даним напрямком роботи. Зроблено
висновок про необхідність приділення більшої уваги узагальненню звернень громадян
до органів внутрішніх справ, що дозволить отримати більш повне уявлення про стан
справ в конкретному підрозділі чи на підлеглій конкретному органу території, сприятиме своєчасному виявленню причин вчинення правопорушень і допоможе визначити
шляхи удосконалення розгляду звернень громадян.
The types of appeals of citizens to the internal affairs authorities were analyzed, their role
and importance in the activities of these authority were determined, as well as submission
grounds. Particular attention was paid to the appeals review which enters at personal
reception of citizens, and the generalization of statistics in this area of activity. The
conclusion was given about the necessity of paying greater attention to the generalization of
appeals of citizens to the internal affairs authorities, which would let us receive fuller picture
of the situation in a particular unit or of the area that subordinate to a particular authority,
facilitate the timely detection of causes of delicts and help identify ways to improve the
review of appeals of citizens.
Проанализированы виды обращений граждан, поступающих в органы внутренних дел
Украины, определены их роль и значение в деятельности этих органов, а также основания подачи. Особое внимание уделено рассмотрению обращений, поступающих на
личном приеме граждан, и обобщению статистики по данному направлению работы.
Сделан вывод о необходимости уделения большего внимания обобщению обращений
граждан в органы внутренних дел, что позволит получать более полное представление
о состоянии дел в конкретном подразделении или на подчиненной конкретному органу территории, будет способствовать своевременному выявлению причин совершения
правонарушений и поможет определить пути совершенствования рассмотрения обращений граждан.