Психологія (Рsychology)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Психологія (Рsychology) за Автор "Balabanova, L. M."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ До проблеми психологічного забезпечення професійного здоров’я правоохоронців(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали наук.-практ. конф. (м. Харків, 8 квіт. 2016 р.). – Харків, 2016. – С. 127-129, 2016) Балабанова, Л. М.; Balabanova, L. M.; Жданова, І. В.; Zhdanova, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6361-3029Представлено аналіз проблеми професійного здоров’я правоохоронців та його психологічного забезпечення. Показано, що потребують вирішення як проблемно-орієнтовані, так і позитивно-центровані питання професійного здоров’я. Визначено основні науково-практичні завдання в межах розробки концепції психологічного забезпечення професійного здоров’я правоохоронців.Документ Категорія статі та її значення для розуміння психологічних особливостей студенток-психологів(Бочаровські читання : матеріали наук.-практ. конф. [з міжнар. участю], присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 18 берез. 2016 р.). – Харків, 2016. – С. 106-108, 2016) Балабанова, Л. М.; Balabanova, L. M.; Скороходова, О.; Skorokhodova, O.Розглянуто питання визначення рівня поло-рольової ідентифікації студенток, що вибрали професію психолога. Показано, що питання усвідомлення поло-рольової ідентифікації індивіда, її співвіднесення з обраним видом діяльності – це проблема, яка повинна вирішуватись в умовах сучасної системи освіти, в тому числі і у вищій школі.Документ Психологічний аналіз внутрішньої картини здоров’я курсантів ВНЗ МВС(Проблеми екстремальної та кризової психології. - 2015. - Вип. 17. - С. 46-54, 2015) Балабанова, Л. М.; Balabanova, L. M.; Жданова, І. В.; Zhdanova, I. V.У статті представлені результати емпіричного дослідження когнітивного, емоційного, мотиваційно-поведінкового компонентів внутрішньої картини здоров’я курсантів ВНЗ МВС порівняно зі студентами. Розглянуто особливості уявлень курсантів щодо здоров’я та його факторів, ролі джерел інформації в галузі здоров’я. Проаналізовано емоційні стани, суміжні зі станами здорового благополуччя та погіршення здоров’я курсантів, неусвідомлені аспекти ставлення та самооцінку здоров’я. Визначено місце здоров’я в системі цінностей курсантів. Охарактеризовано динамічні компоненти, ступінь диференційованості та репрезентації різних аспектів внутрішньої картини здоров’я курсантів.Документ Роль образів психічного стану в розробці психокорекційних програм(Психологічна допомога особам, які беруть участь в антитерористичній операції : матеріали міжвідомч. наук.-практ. конф. (м. Київ, 30 берез. 2016 р.) : у 2 ч. – Київ : Нац. акад. внутр. справ, 2016. – Ч. 1. – С.52-55, 2016) Балабанова, Л. М.; Balabanova, L. M.; Жданова, І. В.; Zhdanova, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6361-3029У тезах доповіді проаналізовано роль образів психічного стану у формуванні соціально-психологічної дезадаптації та посттравматичних стресових розладів учасників АТО. Охарактеризована структура, зміст, типові картини та особливості психічних станів учасників АТО. Показано, що психокорекційні програми повинні бути спрямовані на декомпозицію перцептивно-рефлексивних, стильових, фунціональних та емоційно-вольових елементів, які формують сталий образ негативного психічного стану. Означені методи та прийоми саморегуляції психічних станів учасниками АТО в межах когнітивної, емоційної та поведінкової складових.