Автореферати дисертацій (Abstracts of Thesis). УДК 37(043.3)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Автореферати дисертацій (Abstracts of Thesis). УДК 37(043.3) за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4896-7889"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підготовка майбутніх працівників правоохоронних органів до роботи з підлітками “групи ризику” : автореферат дисертації(Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2009) Колісніченко, В. В.; Kolisnichenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4896-7889; Колисниченко, В. В.; Синьов, В. М. - науковий керівникДисертаційну роботу присвячено проблемі підготовки майбутніх правоохоронців МВС України до роботи з підлітками “групи ризику”. У результаті дослідження виявлено сутність і фактори виникнення проблемної категорії неповнолітніх та особливості професійної підготовки випускників юридичних вищих навчальних закладів до здійснення профілактичної діяльності в системі правоохоронних органів. На основі теоретичного аналізу проблеми, урахування даних експерименту розроблено структуру їх професійної готовності, яку представлено взаємодією мотиваційно-ціннісного, змістового, психологічного та функціонально-визначального компонентів. Обґрунтовано систему вихідних концептуальних положень, зміст та основні параметри педагогічної технології, яка на основі міжпредметних зв’язків забезпечує високу результативність підготовки майбутнього правоохоронця в зазначеному напрямі. Експериментальним шляхом доведена сукупність організаційнопедагогічних умов реалізації комплексу виховних впливів на мотиваційно-вольову, інтелектуально-змістовну й процесуально-діяльнісну сфери курсантів вищого юридичного навчального закладу у процесі їх підготовки до здійснення запобіжнокорекційних заходів з дитячими контингентами, зокрема, до роботи з підлітками “групи ризику”. Програма поетапного формування відповідного новоутворення базується на системно-комплексному, цілісному підході до розвитку особистості курсанта, здійснюваному шляхом поєднання традиційних та інноваційних освітніх технологій і вродженої активності людини щодо реалізації свого потенціалу в спеціально створених педагогічних умовах.