Перегляд за Автор "Сапич, Н. М."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Економічні наслідки корупції в Україні та чинники їх подолання(Протидія корупції: правове регулювання і практичний досвід : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 3 груд. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 52-54, 2021) Сапич, В. І.; Sapych, V. I.; Сапич, Н. М.; Sapych, N. M.Проаналізовано економічні наслідки корупції в Україні. Наголошено, що основними чинниками подолання корупції є досконале антикорупційне законодавство і дієві антикорупційні органи, які зможуть забезпечити реалізацію закладеного у них потенціалу лише при умові завершення судової реформи і збереженні у вищого керівництва держави політичної волі щодо боротьби з корупцією.Документ Проєктний менеджмент: теорія та практика застосування(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 450-453., 2020) Сапич, Н. М.; Sapych, N. M.; Хамлика, К. О.; Khamlyka, K. O.Зазначено, що на сьогодні все більша кількість бізнес структур, державних і муніципальних організацій вводять у свою повсякденну діяльність елементи проектного управління. Головна відмінність проектного менеджменту від традиційного підходу - те, що спочатку формулюється завдання (ставиться мета), а потім вже виконавці створюють чіткий календарно-фінансовий план досягнення цієї мети. Отмечено, что на сегодняшний день все большее количество бизнес структур, государственных и муниципальных организаций вводят в свою повседневную деятельность элементы проектного управления. Главное отличие проектного менеджмента от традиционного подхода – то, что сначала формулируется задача (ставится цель), а уже исполнители создают четкий календарно-финансовый план достижения этой цели. It is noted that today an increasing number of business structures, state and municipal organizations introduce elements of project management into their daily activities. The main difference between project management and the traditional approach is that first a task is formulated (a goal is set), and already the performers create a clear calendar and financial plan to achieve this goal.Документ Соціальна відповідальність орендарів земель сільськогоподарського призначення(Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2021 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2021. – С. 152-154, 2021) Завалій, Т. Я.; Zavalii, T. Ya.; Сапич, Н. М.; Sapych, N. M.Зазначено, що без соціальної підтримки проблему відродження і розвитку українського села вирішити неможливо. Ця підтримка залежить не лише від соціальної політики держави на селі, але й від витрат орендарів сільськогосподарських земель на соціальні потреби орендодавців.Документ Стабілізація фінансової системи України в умовах воєнного стану(Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. (м. Харків, 26 трав. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. - С. 119-122, 2022) Сапич, В. І.; Sapych, V. I.; ORCID:https://orcid.org/0000-0002-8192-9692;; Сапич, Н. М.; Sapych, N. M.; ORCID:https://orcid.org/0000-0003-0873-671ХЗазначається, що запроваджені державними інституціями України заходи по вдосконаленню податкового і митного законодавства, а також надходження додаткових коштів для фінансування державного бюджету як за рахунок внутрішніх запозичень, так і від міжнародних організацій та країн-партнерів дозволяють забезпечити безперебійне функціонування системи державних фінансів в умовах воєнного стану.Документ Чинники стабілізації валютного курсу гривні(Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2016 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2016. – С. 273-276, 2016) Сапич, В. І.; Sapych, V. I.; ORCID:https://orcid.org/0000-0002-8192-9692; Сапич, Н. М.; Sapych, N. M.Розглянуто чинники стабілізації курсу гривні у контексті їх поділу на макроекономічні та інституційно-правові. Наголошено, що для стабілізації валютного курсу гривні необхідно розробити державну цільову програму, яка б консолідувала зусилля законодавців, економічного блоку уряду, Національного банку України, а також правоохоронних органів.