Перегляд за Автор "Danchenko, I. O."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Teoretical and practical aspects of conducting research on integration processes and intercultural communication within educational space(Наукові інновації та передові технології. - 2023. - № 1(15). - С. 288-306, 2023) Garnyk, L. P.; Гарник, Л. П.; Snihurova, I. I.; Снігурова, І. І.; Danchenko, I. O.; Данченко, І. О.Розглянуто нагальну потребу в практичних рекомендаціях щодо організації навчально-виховного процесу в змішаних групах, де разом навчаються європейці та українці (іноземці), започаткувати розробку методики комплексної діагностики здатності учасників навчального процесу до толерантного конструктивного міжкультурного спілкування й інтеграції до соціокультурного простору нового навчального закладу. Представлено огляд ключових теоретичних засад й практичних аспектів планування та проведення психосоціальних досліджень інтеграційних процесів і міжкультурної комунікації в освітньому просторі.Документ Teoretical and practical aspects of conducting research on integration processes and intercultural communication within educational space(Наукові інновації та передові технології. - 2023. - № 1(15). - С. 288-306, 2023) Garnyk, L. P.; Гарник, Л. П.; Snihurova, I. I.; Снігурова, І. І.; Danchenko, I. O.; Данченко, І. О.Багатопланова агресія Російської Федерації та спроби окупації українських територій спричинили хвилі масової міграції населення зі Сходу та Півдня України до її західних регіонів або до Європейського Союзу, де вимушені біженці отримали тимчасові притулки та сприятливі умови для проживання, а також психологічну та медичну допомогу, пропозиції щодо працевлаштування та можливості продовження навчання в закладах початкової, середньої, професійної та вищої освіти. Переважна більшість викладачів і співробітників європейських навчальних закладів, куди були направлені продовжувати навчання тисячі українців, змушені були знайти рішення щодо пошуку такого формату роботи з новими студентами, який би спростив їх інтеграцію в нове соціокультурне середовище. або навіть сприяти більш успішному засвоєнню ними нового навчального матеріалу. Надзвичайна потреба в практичних рекомендаціях щодо організації навчально-виховного процесу в змішаних групах, де разом навчаються європейці та українці (іноземці), ініціює розробку методик комплексної діагностики відповідальності учасників навчального процесу за толерантне конструктивне міжкультурне спілкування та їх інтеграцію в соціокультурний простір України.Документ Гнучкі уміння (soft skills) як професійно значущі уміння майбутніх офіцерів поліції(Modern technologies and processes of implementation of new methods: The 5th International scientific and practical conference ( Madrid, Spain, February 06 - 09, 2024). - Madrid, 2024. - P. 275-278, 2024) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Данченко, І. О.; Danchenko, I. O.; Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Іванов, С. О.; Ivanov, S. O.; Короткевич, Р. О.; Korotkevych, R. O.Розглянуто необхідність формування у курсантів закладів вищої освіти МВС України гнучких умінь і навичок. Оскільки професійна діяльність офіцерів поліції невідривно пов'язана з вирішенням різноманітних проблем, з агресивною поведінкою людей та їхніми індивідуальними особливостями, пріоритетами, потребами, почуттями, пристрастями тощо, тому гнучкі уміння (soft skills) треба спеціально формувати у майбутніх офіцерів поліції як професійно значущі уміння і навички.Документ Педагогічна резильєнтність як основа формування професійної компетентності викладача ЗВО МВС України в сучасних умовах(Особистість, суспільство, війна : тези доп. учасників міжнар. психолог. форуму (м. Харків, Україна, 26 квіт. 2024 р.). – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 316-319, 2024) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Данченко, І. О.; Danchenko, I. O.; Сумар, Я. С.; Sumar, Ya. S.Наголошено, що резильєнтність є стрижневим компонентом сучасної освіти на всіх її рівнях. У цьому особливу актуальність набуває завдання формування і розвитку педагогічної резильєнтності, яка є однією з основ формування загальнопрофесійних, універсальних і професійних компетенцій педагогів, зокрема викладачів ЗВО МВС України.Документ Соціальні відхилення у студентської молоді та їх профілактика(Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 25 квіт. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 204-207, 2019) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977; Данченко, І. О.; Danchenko, I. O.Визначено поняття «соціальне відхилення», «соціально-профілактична робота», «психолого-педагогічна профілактика». Розглянуто профілактику девіантної поведінки у студентської молоді.Документ Формування критичного мислення як професійної якості особистості майбутніх офіцерів поліції у сучасних умовах(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 24 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 41-43, 2023) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977; Данченко, І. О.; Danchenko, I. O.Дано визначення поняття «критичне мислення». Наголошено, що з метою формування у майбутніх офіцерів поліції критичного мислення як професійно значущої якості особистості доцільно проводити заняття з використанням квестових завдань та проблемних завдань професійної спрямованості, які за змістом, умовами та діючими факторами наближені до реальних ситуацій, що характеризуються високим рівнем невизначеності, а, отже, потребують для їхнього вирішення проявів курсантами критичного мислення, що у кінцевому рахунку сприяє формуванню і розвитку критичного мислення у майбутніх офіцерів поліції.