Перегляд за Автор "Gudz, T."
Зараз показуємо 1 - 19 з 19
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Гарантії забезпечення територіальної цілісності України(Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: збірник матеріалів IX Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 травня 2016 р.) / Сумська філія Хар. нац. ун-т внутр. справ. – Суми: Видавничій дім «Ельдорадо», 2016. – С. 43-46., 2016) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Y.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5171-7808Тези доповіді присвячені аналізу гарантій територіальної цілісності сучасної української держави. Наголошується на центральному місці Президента України в системі інституційно-організаційних гарантій. Тезисы доклада посвящены анализу гарантий территориальной целостности современного украинского государства. Делается акцент на центральном месте Президента Украины в системе институционально-организационных гарантий. Theses of the report are devoted to the analysis of guarantees of the territorial integrity of the modern Ukrainian state. Emphasis is placed on the central place of the President of Ukraine in the system of institutional and organizational guarantees.Документ Децентралізація публічної влади в країнах Європейського Союзу як основа механізму захисту прав людини(Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю Гельсінського документа 1992 року «Виклик часу перемін» (м. Дніпро, 7 грудня 2017 р.) – С. 227-230., 2017) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Редько, Д. В.; Redko, D.Тези доповіді присвячені аналізу здійснення публічної влади на місцевому рівні. Зазначається, що децентралізація є ефективним методом управління, який дозволяє підвищити роль органів місцевого самоврядування у дотриманні прав людини. Тезисы доклада посвящены анализу осуществления публичной власти на местном уровне. Подмечено, что децентрализация является эффективным методом управления, который позволяет повысить роль органов местного самоуправления в соблюдении прав человека. Theses of the report are devoted to the analysis of the implementation of public authority at the local level. It is noted that decentralization is an effective method of governance, which allows increasing the role of local governments in the observance of human rights.Документ Досвід організації та діяльності місцевої міліції в Україні(Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Серія: Право. – 2013. – № 1062. – Випуск 14. – С. 222-225., 2013) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136У статті досліджено та узагальнено вітчизняний досвід організації та діяльності місцевої міліції (муніципальної поліції). Робиться висновок, що повноваження даних підрозділів у різних містах України мають суттєві відмінності. В статье исследован и обобщен отечественный опыт организации и деятельности местной милиции (муниципальной полиции). Делается вывод о том, что полномочия данных подразделений в разных городах Украины имеют существенные различия. The article explored and summarized the domestic experience of the organization and activities the local police (municipal police). The conclusion is that the powers of these units in different cities of Ukraine have significant differences.Документ Забезпечення прав людини в межах реалізації правоохоронної функції місцевого самоврядування(Національні та міжнародні механізми захисту прав людини: матер. міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Харків, 19-20 вересня 2008 р.). – Х.: ХНУВС, 2008. – С. 93-96., 2008) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Досліджується питання забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян на місцевому рівні. Наголошується, що забезпечення прав людини є завданням не тільки держави, але й місцевого самоврядування. Відзначається провідна роль спеціальних – муніципальних органів – муніципальної поліції у забезпеченні прав і свобод громадян на місцевому рівні. Исследуется вопрос обеспечения законности, правопорядка, охраны прав, свобод и законных интересов граждан на местном уровне. Говорится, что обеспечение прав человека является задачей не только государства, но и местного самоуправления. Отмечается ведущая роль специальных - муниципальных органов - муниципальной полиции в обеспечении прав и свобод граждан на местном уровне. Explores the issue of law and order, protection of rights, freedoms and legal interests of citizens at the local level. It is noted that ensuring human rights is the task of not only the state, but also local self-government. It is noted the leading role of the special municipalities - the municipal police in ensuring the rights and freedoms of citizens at the local level.Документ Компетенція муніципальної поліції в країнах Євроcоюзу(Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Серія: Право. – 2009. – № 6. – С. 163-166., 2009) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136У статті здійснено порівняльно-правовий аналіз компетенції муніципальної поліції в країнах Євросоюзу. Зроблено висновок, що муніципальна поліція відіграє роль своєрідного дублера та резерву національних поліцейських сил, а її підрозділи перш за все підпорядковуються органам та уповноваженим посадовим особам місцевого самоврядування. В статье осуществлен сравнительно-правовой анализ компетенции муниципальной полиции в странах Евросоюза. Сделан вывод, что муниципальная полиция играет роль своеобразного дублера и резерва национальных полицейских сил, а ее подразделения, прежде всего, подчиняются органам и должностным лицам местного самоуправления. In article the comparative analysis of the competence of a municipal police in the countries of the European Union is carried out. The conclusion is made, that the municipal police plays a role of the original doubler and a reserve of national police forces, and its divisions first of all submit to self-government bodies and officials.Документ Методи реалізації правоохоронної функції місцевого самоврядування(Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові підходи дослідження: матеріали міжкафед. «круглого столу» (м. Харків, 23 жовтня 2012 р.). – Х.: Харківський національний університет внутрішніх справ, ООО Рейтинг, 2012. – С. 17-19., 2012) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Розглядаються методи реалізації правоохоронної функції місцевого самоврядування в Україні. Наголошується, що ефективність реалізації повноважень органів місцевого самоврядування залежить від правильного вибору методів, використовуваних у процесі практичного функціонування органів місцевого самоврядування. Рассматриваются методы реализации правоохранительной функции местного самоуправления в Украине. Отмечается, что эффективность реализации полномочий органов местного самоуправления зависит от правильного выбора методов, используемых в процессе практического функционирования органов местного самоуправления. It discusses the methods of implementing the law enforcement function of local self-government in Ukraine. It is noted that the effectiveness of the implementation of the powers of local governments depends on the correct choice of methods used in the process of practical functioning of local governments.Документ Основи організації та діяльності муніципальної поліції у зарубіжних країнах(Публічне право. – 2015. – № 4 (20). – С. 84-92., 2015) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136В статті розглядаються територіальні й матеріально-фінансові основи організації та діяльності муніципальної поліції в зарубіжних країнах. Робиться висновок, що одним з найсуттєвіших критеріїв, що визначають можливість створення й функціонування муніципальної поліції органами місцевого самоврядування є наявність фінансових можливостей для її утримання. А повноваження працівників муніципальної поліції обмежуються територією муніципального утворення, що обслуговується, і можуть бути розширені в особливих випадках тільки за рішенням центральної влади. В статье рассматриваются территориальные и материально-финансовые основы организации и деятельности муниципальной полиции в зарубежных государствах. Делается вывод о том, что одним из важнейших критериев, которые определяют возможность создания, и функционирования муниципальной полиции органами местного самоуправления является наличие финансовой возможности для их финансирования. А полномочия сотрудников муниципальной полиции ограничивается территорией муниципального образования, которое обслуживается, и могут быть расширены в отдельных случаях только по решению центральной власти. Territorial, material and financial grounds of municipal police activity organization in foreign countries are researched in the article. A conclusion is made that one of the major criteria which determine the possibility of local government to establish the municipal police, is to have the financial ability to finance them. Also, municipal police powers are limited to the territory of the municipality and can be extended in some cases only by the central government.Документ Правовий статус місцевої міліції в Україні на сучасному етапі(Демократія у країнах Східної Європи: конституційно-правовий вимір (Тодиківські читання). Збірка тез наукових доповідей і повідомлень Четвертої міжнародної наукової конференції молодих вчених, аспірантів і студентів (м. Харків, 27-28 травня 2011 р.) / За заг. ред. проф. А. П. Гетьмана. Національний університет «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого». – Харків: Права людини, 2011 р. – С. 302-303., 2011) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Доводиться необхідність створення місцевої міліції, як правоохоронного органу, який був би максимально наближений до населення та його проблем. Зазначається, що на сьогодні в Україні не існує правового акту, який би чітко визначив статус місцевої міліції. Обосновывается необходимость создания местной милиции, как правоохранительного органа, который был бы максимально приближен к населению и его проблемам. Отмечается, что на сегодня в Украине не существует правового акта, который бы четко определил статус местной милиции. Is justified the needs of creation local police as law enforcement agency, which would be as close as possible to the residents and their problems. It is noted that at the present moment in Ukraine there is no any legal act which would exactly define the status of the local police.Документ Правові основи організації та діяльності муніципальної поліції(Публічне право. – 2011. – № 4. – С. 323-329., 2011) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136В статті розглядаються правові основи організації та діяльності муніципальної поліції в зарубіжних країнах. Робиться висновок, що правову основу організації та діяльності муніципальної поліції складають п’ять груп правових актів. Однак незалежно від ступеню централізації поліцейської системи, пріоритетними в діяльності муніципальної поліції є загальнодержавні конституції та закони. В статье рассматриваются правовые основы организации и деятельности муниципальной полиции в зарубежных государствах. Делается вывод о том, что правовую основу организации и деятельности муниципальной полиции составляют пять групп правовых актов. Однако независимо от степени централизации полицейской системы, приоритетными в деятельности муниципальной полиции являются общегосударственные конституции и законы. Legal grounds of municipal police activity organization in foreign countries are researched in the article. A conclusion is made that legal ground of municipal police organization and activity is composed by five groups of legal acts. Though, despite of the degree of police system’s centralization, national constitutions and laws are privileged in municipal police activity.Документ Реформа правоохоронних органів України та її вплив на захист конституційного ладу(Від громадянського суспільства – до правової держави : ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 21 квіт. 2017 р.). – Харків, ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2017. – С. 350-353, 2017) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Тези присвячені аналізу основних напрямків реформування правоохоронних органів України, їх ролі у механізмі захисту конституційного ладу України. Стверджується, що побудова в Україні правоохоронних органів європейського зразка з додержанням принципів верховенства права, неупередженості, доброчесності та дотримання прав і свобод людини і громадянина, мають суттєво вплинути на весь механізм захисту конституційного ладу. Тезисы посвящены анализу основных направлений реформирования правоохранительных органов Украины, их роли в механизме защиты конституционного строя Украины. Утверждается, что построение в Украине правоохранительных органов европейского образца с соблюдением принципов верховенства права, беспристрастности, добродетели и соблюдения прав и свобод человека и гражданина, должны существенно повлиять на весь механизм защиты конституционного строя. Theses are devoted to the analysis of the basic directions of reforming law enforcement bodies of Ukraine and their role in the mechanism of protection of the constitutional system of Ukraine. It is argued that the construction in Ukraine of law enforcement agencies of the European sample, observing the principles of the rule of law, impartiality, virtue and respect for the rights and freedoms of a person and a citizen, should significantly affect the entire mechanism for the protection of the constitutional order.Документ Реформа судових та правоохоронних органів України(Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Серія: Право. – 2017. – Вип. 23. – С. 161-164., 2017) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Y. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5171-7808У статті розглянуті основні напрями реформування судових та правоохоронних органів України, проаналізовано їх роль у механізмі захисту конституційного ладу України. Стверджується, що побудова в Україні правоохоронних органів європейського зразка з додержанням принципів верховенства права, неупередженості, доброчесності та дотримання прав і свобод людини і громадянина, мають суттєво вплинути на весь механізм захисту конституційного ладу.Документ Реформування територіальної організації публічної влади в Україні(Національні та міжнародні механізми захисту прав людини: матер. II міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Харків, 26 жовтня 2013 р.). – Х.: ХНУВС, 2013. – С. 121-124., 2013) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Y.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5171-7808Аналізується процес реформування місцевого самоврядування в Україні. Відзначається, що в результаті реформування місцеве самоврядування повинно стати надійним та міцним фундаментом народовладдя. Анализируется процесс реформирования местного самоуправления в Украине. Отмечается, что в результате реформирования местное самоуправление должно стать надежным и прочным фундаментом народовластия. It analyzes the process of reforming local self-government in Ukraine. It is noted that as a result of the reform, local self-government should become a reliable and solid foundation of the power of the people.Документ Розширення компетенції органів місцевого самоврядування(Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Серія: Право. – 2009. – № 1(5). – С. 36-39., 2009) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136У статті розглядається динаміка компетенції місцевого самоврядування в Україні за роки незалежності. Робиться висновок про те, що розширення компетенції та поява дедалі більшої кількості повноважень правоохоронного характеру зумовлюють необхідність формування спеціальних підрозділів, у тому числі й муніципальної міліції. Вони мають забезпечити самостійність місцевого самоврядування шляхом примусового здійснення муніципальних рішень і підтримання громадського порядку в межах територіальної громади. В статье рассматривается динамика компетенции местного самоуправления в Украине за годы независимости. Делается вывод о том, что расширение компетенции и появление все большего числа полномочий правоохранительного характера обуславливают необходимость формирования специальных подразделений, в том числе и муниципальной милиции. Они должны обеспечить самостоятельность местного самоуправления путем принудительного осуществления муниципальных решений и поддержания общественного порядка в пределах территориальной громады. In article dynamics of the competence of local self-government in Ukraine for years of independence is examined. It is judged that expansion of the competence and occurrence of the increasing number of powers of law-enforcement character cause necessity of formation of special divisions including municipal militia. They should provide independence of local self-government by compulsory realization of municipal decisions and maintenance of a public order within the limits of a territorial bulk.Документ Самоврядні підвалини української державності(Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Серія: Право. – 2018. – Вип. 25. – С. 65-68., 2018) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136У статті досліджено етапи розвитку місцевого самоврядування на українських землях та його вплив на державотворчі процеси. Стверджується, що у кожен з періодів місцеве самоврядування характеризується певними рисами, які змінюються з часом і відображають ставлення держави до нього. На сучасному етапі місцеве самоврядування в Україні є однією з підвалин конституційного ладу, найпріоритетнішим напрямком розвитку її державної політики, способом децентралізації державних функцій. В статье исследованы этапы развития местного самоуправления на украинских землях и его влияние на процессы государственного строительства. Утверждается, что в каждый из периодов местное самоуправление характеризуется определенными чертами, которые меняются со временем и отражают отношение государства к нему. На современном этапе местное самоуправление в Украине является одной из основ конституционного строя, приоритетным направлением развития ее государственной политики, способом децентрализации государственных функций. In the article explored development stages of local self-government on Ukrainian lands and its influence on the processes of state construction. It is argued that in each of the periods, local self-government is characterized by certain traits that change with time and reflect the relation of the state towards it. At the present stage, local self-governance in Ukraine is one of the foundations of the constitutional system, a priority direction for the development of its state policy, and a way of decentralizing state functions.Документ Самоврядні традиції державно-політичної організації українського суспільства(Захист прав людини: національний та міжнародний вимір: матеріали XIV Міжнарод. наук.- практ. конф. «Від громадянського суспільства до правової держави») (м. Харків, 20 квітня 2018 р.). – С. 573-577., 2018) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Тези доповіді присвячені характеристиці самоврядних традицій організації українського суспільства. Зазначається, що місцеве самоврядування з часом еволюціонує і постійно знаходиться під впливом держави. Тезисы доклада посвящены характеристике самоуправленческих традиций организации украинского общества. Отмечается, что местное самоуправление со временем эволюционирует и постоянно находится под воздействием государства. Abstracts of the report are devoted to the traditions of local government organization of Ukrainian society. It is noted that the local government has evolved over time and is constantly under the influence of the state.Документ Форми посягання на конституційний лад України(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 132-133., 2019) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Автором зазначено, що на сьогодні складовими конституційного ладу України виступають: 1) народний і державний суверенітет; 2) форма правління; 3) територіальний устрій і цілісність території; 4) політичний режим, який, зокрема передбачає можливість здійснення народного волевиявлення через вибори, референдум та інші форми безпосередньої демократії, гарантії місцевого самоврядування, захист державою прав і свобод людини і громадянина, ґрунтування суспільного життя на засадах політичної, економічної та ідеологічної багатоманітності; 5) проголошення людини, її життя і здоров’я, честі і гідності, недоторканності і безпеки найвищою соціальною цінністю.Документ Форми реалізації правоохоронної функції місцевого самоврядування(Право і суспільство. – 2011. – № 3. – С. 70-75, 2011) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136У статті розглядаються форми реалізації правоохоронної функції місцевого самоврядування в Україні. Робиться висновок про те, що на даному етапі муніципального розвитку реалізація правоохоронної функції місцевого самоврядування в Україні здійснюється у чотирьох правових формах діяльності: установчій, нормотворчій, правозастосовній та контрольній. У свою чергу, відповідні органи місцевого самоврядування, що мають повноваження правоохоронного характеру, можуть розглядатися як інституційні форми реалізації правоохоронної функції місцевого самоврядування.Документ Щодо поняття торгівлі людьми(Актуальні питання протидії торгівлі людьми: матеріали міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Харків, 12 листопада 2014 р.). – МВС України, Харк. нац. ун-т внутр. справ; Міжнар. жіночій правозахис. центр «Ла Страда – Україна»; Департамент науки і освіти Харків. обл. держ. адміністрації; Кримінол. асоц. України. – Х.: Права людини, 2014. – С. 28-31., 2014) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Y.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5171-7808Досліджується поняття «торгівля людьми», закріплене у національному законодавстві та міжнародних актах. Исследуется понятие «торговля людьми», закрепленное в национальном законодательстве и международных актах. Explores the concept of «trafficking in persons», as enshrined in national legislation and international instruments.Документ Історія розвитку правоохоронної функції місцевого самоврядування(Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові проблеми: матеріали Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Харків, 25 квіт. 2014 р.). – Харк. нац. ун-т внутр. справ. – Х.: ХНУВС. – С. 79-83., 2014) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Досліджується еволюція місцевого самоврядування. Стверджується, що правоохоронна функція не є прерогативою держави, а притаманна й місцевому самоврядуванню на всіх етапах його розвитку. Исследуется эволюция местного самоуправления. Утверждается, что правоохранительная функция не является прерогативой государства, а присуща и местному самоуправлению на всех этапах его развития. Explores the evolution of local government. It is argued that the law enforcement function is not the prerogative of the state, but is inherent in local self-government at all stages of its development.