Перегляд за Автор "Kharchenko, M. V."
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Development of the logistical support mechanism for the airline’s innovation activity on the market of air transport services(International Journal of Management. - 2020. - Vol. 11, Issue 6. - P. 1482-1492, 2020) Smerichevskyi , S.; Kryvovyazyuk, I.; Smerichevska, S.; Tsymbalistova, O. A.; Цимбалістова, О. А.; Kharchenko, M. V.; Харченко, М. В.; Yudenko, Ye. V.; Юденко, Є. В.Визначено ключові аспекти матеріально-технічного забезпечення інноваційної діяльності авіакомпанії на ринку авіатранспортних послуг, розглянуто структуру інноваційної системи авіакомпанії, логістичний підхід до управління інноваційною діяльністю авіапідприємства. Уточнено цілі логістичної діяльності в контексті підтримки інноваційної діяльності авіакомпаній. Досліджено важливість та особливості матеріально-технічного забезпечення інноваційної діяльності авіакомпанії як системи управління інноваційним потоком. Розроблено та уточнено алгоритм формування механізму матеріально-технічного забезпечення інноваційної діяльності авіакомпанії. Створено дерево цілей підвищення ефективності матеріально-технічного забезпечення інноваційної діяльності авіакомпанії.Документ Місце транспортно-логістичної інфраструктури в соціально-економічній системі України(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 60-річчю КЛК ХНУВС (м. Кременчук, 14 трав. 2020 р.) : у 2 ч. – Харків : ХНУВС, 2020. – Ч. 2. – С. 431 – 434., 2020) Харченко, М. В.; Kharchenko, M. V.В статті висвітлюється місце транспортно-логістичної інфраструктури в соціально-економічній системі України. Транспортно-логістична інфраструктура – це сукупність об’єктів і суб’єктів транспортної та логістичної інфраструктури, включаючи матеріальні, фінансові та інформаційні потоки, що виконує функції транспортування, зберігання, розподілу товарів, а також інформаційного та правового супроводу товарних потоків. Розкриваються складові та елементи транспортно-логістичної інфраструктури. Наведено стан транспортно-логістичної інфраструктури України за субіндексами Logistics Performance Index (LPI) у 2012–2018 рр. В статье освещается место транспортно-логистической инфраструктуры в социально-экономической системе Украины. Транспортно-логистическая инфраструктура – это совокупность объектов и субъектов транспортной и логистической инфраструктуры, включая материальные, финансовые и информационные потоки, выполняющие функции транспортировки, хранения, распределения товаров, а также информационного и правового сопровождения товарных потоков Раскрываются составляющие и элементы транспортно-логистической инфраструктуры. Приведено состояние транспортно-логистической инфраструктуры Украины по субиндексам Logistics Performance Index (LPI) в 2012-2018 гг. The article highlights the place of transport and logistics infrastructure in the socio-economic system of Ukraine. Transport and logistics infrastructure is a set of objects and subjects of transport and logistics infrastructure, including material, financial and information flows, which performs the functions of transportation, storage, distribution of goods, as well as information and legal support commodity flows. Components and elements of transport and logistics infrastructure are revealed. The state of transport and logistics infrastructure of Ukraine according to the sub-indices of the Logistics Performance Index (LPI) in 2012-2018 is given.Документ Сучасні методи управління логістичними витратами на транспортних підприємствах(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 12 трав. 2022 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кременчуц. льотний коледж, Наук. парк «Наука та безпека». – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 939-942., 2022) Харченко, М. В.; Kharchenko, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7435-0642Зазначено, що залежність поведінки логістичних витрат залежить від інтенсивності потокових процесів транспортного підприємства. У цьому зв'язку виникає необхідність розробки та впровадження нових підходів до управліннялогістичними витратами підприємств транспортного сервісу на основі управління потоковими процесами. При цьому управління логістичними витратами повинне дозволити направляти рух потоків, змінювати їх характеристики, прогнозувати їх стан у кожний момент часу з метою ефективного управління логістичною системою. Отмечено, что зависимость поведения логистических издержек зависит от интенсивности потоковых действий транспортной компании. В этой связи возникает необходимость разработки и внедрения новых подходов к управлению логистическими издержками предприятий транспортного сервиса на основе управления поточными процессами. При этом управление логистическими затратами должно позволить направлять движение потоков, изменять их характеристики, прогнозировать их состояние в каждый момент времени в целях эффективного управления логистической системой. It is noted that the dependence of the behavior of logistics costs depends on the intensity of the streaming actions of the transport company. In this regard, there is a need to develop and implement new approaches to managing the logistics costs of transport service enterprises based on the management of flow processes. At the same time, the management of logistics costs should allow directing the movement of flows, changing their characteristics, predicting their state at any given time in order to effectively manage the logistics system.Документ Транспортно-логістична інфраструктура та її місце в соціально-економічній системі підприємств України(Економічний простір. - 2020. - №153. - С. 83-88, 2020) Харченко, М. В.; Kharchenko, M. V.Розглянуто актуальні питання сутності транспортно-логістичної інфраструктури, визначено складові частини та елементи транспортно-логістичної інфраструктури. Досліджено, що транспортно-логістична інфраструктура є однією з важливих складових розвитку економіки країни загалом та домінантою соціально-економічної системи сучасних підприємств зокрема. Визначено та деталізовано перелік чинників та деструктивних явищ, що стримують розвиток транспортно-логістичної інфраструктури в Україні. Встановлено, що структурна диверсифікація національної економіки на основі інноваційного розвитку стримується низьким технічним, технологічним, інформаційним рівнем розвитку транспортно-логістичної інфраструктури та незадовільним станом її базових елементів. Висвітлено місце транспортно-логістичної інфраструктури в соціально-економічній системі підприємств України.Документ Удосконалення функціонування логістичних підприємств з урахуванням дії військового стану в Україні(Академічні візії. - 2022. - Вип. 14, 2022) Цимбалістова, О. А.; Tsymbalistova, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8565-3710; Харченко, М. В.; Kharchenko, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7435-0642; Черніхова, О. С.; Chernikhova, O. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1870-9670В умовах воєнного стану забезпечення безпеки населення є ключовим завданням держави. Нині ситуація стала критичною через масове вторгнення російської федерації на територію України та введення воєнного стану 24 лютого 2022 року. Такі обставини призвели до низки перешкод у традиційному функціонуванні логістичного ринку України. Визначено, що За даними Державної служби статистики України у 2021 році експорт транспортних послуг становив 9109,9 млн дол. США, найбільшу питому вагу у структурі експорту транспортних послуг займає повітряний транспорт – 15,6%, морський – 6,5%, залізничний – 5,5%, автомобільний – 3,7%. Імпорт транспортних послуг за аналогічний період склав 1559,14 млн дол. США, в тому числі повітряний – 48,6%, морський – 17,6%, автомобільний – 10%. Українська транспортно-логістична мережа охоплює країни Європи, Європейського Союзу, Азії, Африки, Америки, Австралії та Океанії. Згідно з даними 2019 року простежується позитивна динаміка під час експорту послуг морського (107,0%), повітряного (110,7%), автомобільного (101,6%) транспорту та скорочення експорту послуг залізничного транспорту (-22,6%). Імпорт транспортних послуг має тенденцію до зростання, але за усіма показниками нижчий, ніж експорт. У статті представлені рекомендації щодо удосконалення функціонування логістичних операцій в умовах воєнного стану.Документ Формування поняттєво-категорійного апарату геологістики в умовах інформаційної економіки(Підприємництво та інновації. - 2020. - Вип. 14. - С. 74-78, 2020) Харченко, М. В.; Kharchenko, M. V.; Цимбалістова, О. А.; Tsymbalistova, O. A.; Юденко, Є. В.; Yudenko, Ye. V.Висвітлено сутність та зміст поняття «геологістика». Окреслено передумови розвитку та цілі геологістики як складової частини глобальної (міжнародної) логістики в умовах інтеграції національної економіки України до європейського та міжнародного економічного простору. Систематизовано фундаментальні завдання геологістики з урахуванням її просторово-функціональних властивостей і зв’язків у наднаціональному вимірі. Сформовано перелік основних інфраструктурних елементів геологістики. Визначено місце та роль сучасних інформаційних технологій в управлінні логістичними потоками. Доведено, що ключовим напрямом розвитку інформаційних технологій в геологістиці є комплексна інтеграція інформаційних потоків та комунікаційне забезпечення логістичних потоків. Охарактеризовано прогресивні технології, що використовуються для інформаційного забезпечення транскордонних логістичних потоків.Документ Цифрова трансформація логістичних бізнес-процесів на ринку авіаційних перевезень(Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. – 2021. – Вип. 44. – С. 49-56, 2021) Харченко, М. В.; Kharchenko, M. V.; Цимбалістова, О. А.; Tsymbalistova, O. A.; Черніхова , О. С.; Chernikhova, O. S.Досліджено трансформацію бізнес-процесів авіаційної галузі та технологічні і організаційні аспекти, спрямовані на підвищення операційної ефективності роботи авіакомпаній, збільшення їх вартості, гнучкості та оптимізації показників безпеки. Доведено, що цифровізація логістичних бізнес-процесів авіакомпаній є важливим чинником підвищення їхньої конкурентоспроможності на міжнародних ринках. Охарактеризовано досвід провідних авіакомпаній щодо запровадження прогресивних технологій управління логістичними бізнес-процесами. Проаналізовано прогресивні технології, що впливають на розвиток ринку авіаперевезень: технології доповненої реальності, комп’ютерне проєктування, 3D-моделювання, хмарні сервіси, технології Internet of Things тощо. Виявлено перешкоди для цифрової трансформації логістичних бізнес-процесів в індустрії авіаційних перевезень та сформовано тенденції цифрової трансформації національної авіаційної галузі.Документ Ідентифікація факторів впливу на поведінку логістичних витрат аеропорту(Проблеми системного підходу в економіці. - 2017. - Вип. 1 (57). - С.107-113, 2017) Харченко, М. В.; Kharchenko, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7435-0642Стаття присвячена дослідженню факторів, що впливають на формування та поведінку логістичних витрат аеропорту. На сьогоднішній день будь-які комерційні процеси в тій або іншій мірі взаємодіють між собою та не обходяться без участі логістики. Для того, щоб найбільш повно виявити логістичні витрати, необхідно визначити фактори, що впливають на їх формування. Процес формування логістичних витрат дозволяє виявити слабкі місця в управлінні, а також можливості для досягнення кращих результатів діяльності, підвищення конкурентоспроможності аеропортів. Визначено наступну типологію факторів, що впливають на логістичні витрати вітчизняних аеропортів: зовнішні – економічні, політичні, соціальні, правові; внутрішні – виробничі, організаційні, інформаційні, маркетингові. Розглянуто структуру логістичних витрат вітчизняних аеропортів. В дослідженні дається оцінка впливу факторів на поведінку логістичних витрат.