Перегляд за Автор "Kochyna, V. V."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Development and application of innovative technologies in the process of remote education of Ukraine(Journal of Critical Reviews. – 2020. – Vol. 7, Issue 12. – P. 1251-1253, 2020) Ivzhenko, I.; Sokol, I.; Kochyna, V. V.; Кочина, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8031-4269; Noskova, M.; Yeromina, L.Суть статті полягає в огляді основних існуючих форм технології дистанційної освіти та їх характеристик. На основі результатів аналізу пропонуються рівні організації процесу дистанційної освіти. Визначено позитивні та негативні якості розвитку дистанційної освіти в Україні.Документ Forming the important professional competencies of future marketers in the process of vocational training(Virtus: Scientific Journal. – 2020. – № 43 (April). – Р. 73-77, 2020) Gogol, I. O.; Гоголь, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9182-7932; Kochyna, V. V.; Кочина, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8031-4269У статті визначено, що при здійсненні маркетингових комунікацій фахівці виконують наступні функції: інформативну, переконувальну, нагадувальну, формування іміджу підприємства та товару, заохочувальну, інтерактивну, дослідницьку. Вирішення такого широкого спектру професійних завдань та реалізація перелічених функцій при здійсненні маркетингових комунікацій вимагає від маркетолога не тільки володіння значним обсягом знань, а, в першу чергу, комунікативних умінь, навичок і професійно важливих якостей, які складають основу культури професійного спілкування і значною мірою визначають ефективність його професійної діяльності. Враховуючи зміст і особливості професійної діяльності маркетолога було уточнено поняття «професійно важливі якості», визначена суть процесу формування професійно важливих якостей майбутнього маркетолога. Було доведено, що формування професійно важливих якостей передбачає створення певних педагогічних умов в освітньому процесі закладу вищої освіти. Одна з таких умов-розробка і використання професійно-комунікативного тренінгу, який забезпечує розвиток професійно важливих якостей та застосування інтегративного змісту у професійній підготовці фахівців з маркетингу. У контексті статті авторка навела приклад розробки тренінгу, що являє собою систему концептуально, тематично й структурно пов’язаних занять, під час яких застосовуються методи активного навчання (вправи, ділові та рольові ігри, моделювання ситуацій професійного змісту тощо), з метою формування у студентів умінь і навичок професійного спілкування, використання засвоєного студентами інтегративного змісту та розвитку професійно важливих якостей майбутнього фахівця з маркетингу. Теоретичні та методичні результати дослідження можуть бути використані в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей, у факультативній роботі зі студентами, у підвищенні кваліфікації науково- педагогічних кадрів вищих закладів освіти економічної галузі.Документ Актуальні проблеми комунікативної компетентності у професійній підготовці майбутніх офіцерів Міністерства внутрішніх справ(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2022. -№ 80, т. 1. - С. 194-198, 2022) Кочина, В. В.; Kochyna, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8031-4269Розглянуто формування комунікативної компетентності майбутніх офіцерів МВС у системі вищої освіти України. Зазначено, що це спеціально організований, цілеспрямований процес розвитку й активізації професійно необхідних комунікативних якостей, знань, умінь та навичок, що зумовлюють успішне, ефективне виконання функціональних повноважень, з вираженою комунікативною складовою частиною. Констатовано, що комунікативна компетенція майбутнього офіцера МВС передбачає поряд із низкою психічних властивостей особливості мислення, що формуються у процесі здобуття професійної освіти: відкритість (тобто вміння бачити низку рішень того самого завдання), гнучкість, нестабільність, нестандартність асоціативного ряду, розвиненість внутрішнього плану дій.Документ Вдосконалення навичок іншомовного професійного спілкування майбутніх офіцерів поліції(Інноваційна педагогіка. - 2024. - Вип. 69, т. 1. - С. 181-184, 2024) Кочина, В. В.; Kochyna, V. V.Визначено шляхи вдосконалення навичок іншомовного спілкування серед майбутніх офіцерів поліції МВС України. Майбутні офіцери поліції МВС України повинні володіти високим рівнем навичок іншомовного спілкування для успішної роботи в умовах міжнародного співробітництва та виконання міжнародних завдань. Іншомовне спілкування стає ключовою складовою їхньої професійної підготовки. Розвиток іншомовного спілкування серед майбутніх офіцерів поліції в системі МВС України базується на теоретико-методичних підходах, що поєднують комунікативний підхід з іммерсивним навчанням та використанням сучасних технологій.Документ Професійна культура майбутнього менеджера: психолого-педагогіний аспект(Адаптивне управління: теорія і практика. Серія "Педагогіка". - 2020. - Вип. 10(19), 2020) Пилаєва, Т.; Pylaieva, T.; Кочина, В. В.; Kochyna, V. V.В статті досліджується сутність та взаємозв’язок понять «культура», «професія», «професійна культура». Встановлено, що в структурі професійної культури представлені мотиваційно-ціннісний і операційнодіяльнісний компоненти. Автором представлена низка властивостей професійної культури: інтегративність, соціальність, персоналізація, динамічність і дієвість, безперервність. В статті розглянуто особливості загальних характеристик професійної культури. Встановлено, що сутність професійної культури складають професійна компетентність, моральна культура, професійна майстерність, культура спілкування, особистісні якості, творча реалізація, морально-професійна етика. В роботі зроблено акцент на те, що активне становлення і розвиток інноваційної професійної діяльності вимагає підвищення ефективності формування професійної культури фахівців в різних сферах. Специфічними характеристиками, властивими професійній культурі майбутнього менеджера, є знання основ професійної культури менеджера, усвідомлення себе в якості носія культурних зразків поведінки та професійної діяльності, формування позитивного ставлення до професійної діяльності, до колег, клієнтів. Автором встановлено, що професійна культура, це системне утворення, яке з суспільної точки зору інтегрується за посередництвом конкретних організацій та інститутів, які взаємодіють на основі матеріального та інформаційного обміну та виступає елементом взаємозв’язку і взаємодії таких її функціональних складових як: традиції, норми, форми виробництва й розподілу ресурсів тощо. В роботі вказано на те, що в структурі професійної культури майбутнього менеджера можна виділити когнітивний, емоційний, комунікативний та рефлексивний компоненти. Автор представляє низку функцій професійної культури: інформаційно-пізнавальну, гуманістичну, комунікативну, нормативну.Документ Розвиток комунікативної компетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки(Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузів. зб. наук. пр. молод. вчених Дрогобиц. дер ж. педагог. ун-ту імені Івана Франка. – Дрогобич: Видав. дім «Гельветика», 2020. – Вип. 27, т. 1. – С. 280-285, 2020) Гоголь, І. О.; Gogol, I. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9182-7932; Kochyna, V. V.; ;У статті розглядається питання розвитку комунікативної компетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки, розкривається сутність поняття «комунікативна компетентність» фахівця, визначаються компоненти, які входять до її структури (операційно-діяльнісний, когнітивний, мотиваційно-ціннісний). Наголошується, що вміння спілкуватися з партнерами, підлеглими й керівництвом – основа діяльності сучасного маркетолога. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури авторки виділяють такі функції професійного спілкування: регулятивну (координація офіційних стосунків під час професійній діяльності); комунікативну (відбувається інформаційний обмін); інтерактивну (здійснюється обмін діями); перцептивну та рефлективну (взаємне сприйняття й налагодження взаєморозуміння між комунікантами). На основі аналізу наукових робіт у галузі професійної освіти економістів і змісту освітньо-професійної програми підготовки бакалавра за спеціальністю «Маркетинг» у статті виокремлюється сукупність комунікативних умінь, які є необхідними для формування комунікативної компетентності майбутнього маркетолога. Зроблено висновки, що в основі професійної діяльності маркетолога лежить професійне спілкування, яке є невіддільним і важливим складником маркетингу. Підготовка фахівців з маркетингу значною мірою має економічний характер, спрямована на вивчення різних аспектів організації виробництва, збуту товарів і послуг, підвищення попиту покупців, проте формуванню навичок професійного спілкування, розвитку в студентів умінь здійснювати ефективну комунікацію не приділяють належної уваги у вищих навчальних закладах. Виконання перелічених функцій маркетингових комунікацій свідчить про те, що маркетолог повинен володіти значним обсягом знань, умінь і навичок, пов’язаних із професійною комунікацією, щоб вирішувати такий широкий спектр професійних завдань. Володіння комунікативними вміннями та навичками значною мірою визначає ефективність професійної діяльності маркетолога. В статье рассматривается вопрос развития коммуникативной компетентности будущих маркетологов в процессе профессиональной подготовки, раскрывается сущность понятия «коммуникативная компетентность» специалиста, определяются компоненты, которые входят в ее структуру (операционно-деятельностный, когнитивный, мотивационно-ценностный). отмечается, что умение общаться с партнерами, подчиненными и руководством - основа деятельности современного маркетолога. На основе анализа психолого-педагогической литературы автора выделяют такие функции профессионального общения: регулятивную (Координация официальных отношений во время профессиональной деятельности); коммуникативную (происходит информационный обмен) интерактивную (осуществляется обмен действиями) перцептивную и рефлективную (взаимное восприятие и налаживания взаимопонимания между коммуникантами). На основе анализа научных работ в области профессионального образования экономистов и содержания образовательно-профессиональной программы подготовки бакалавра по специальности «Маркетинг» в статье выделяется совокупность коммуникативных умений, необходимых для формирования коммуникативной компетентности будущего маркетолога. Сделаны выводы, что в основе профессиональной деятельности маркетолога лежит профессиональное общение, которое неотделимо и важной составляющей маркетинга. Подготовка специалистов по маркетингу в значительной степени носит экономический характер, направлена на изучение различных аспектов организации производства, сбыта товаров и услуг, повышение спроса покупателей, однако формированию навыков профессионального общения, развития у студентов умений осуществлять эффективную коммуникацию не уделяют должного внимания в высших учебных заведениях. Выполнение перечисленных функций маркетинговых коммуникаций свидетельствует о том, что маркетолог должен обладать значительным объемом знаний, умений и навыков, связанных с профессиональной коммуникацией, чтобы решать такой широкий спектр профессиональных задач. Знание коммуникативными умениями и навыками в значительной степени определяет эффективность профессиональной деятельности маркетолога. The article deals with the question of communicative competence development of future marketers in the process of vocational training, the essence of the concept ‘communicative competence’ of a specialist has been revealed, the components, included in its structure (cognitive, operation-activity, motive - axiological) have been defined. It is notedthat the ability to communicate with partners, employees and leadership is the basis of modern marketer’s activity. On the basis of the psychology and pedagogical literature analysis, the author allocates the following functions of professional interaction: regulation (coordination of formal relationship in the process of professional activity); communicative (information exchange); interactive (ideas exchange); perceptual and reflective (mutual perception and understanding between communicators). On the basis of the analysis of scientific works in the field of economics education and the contents of the professional activity of the marketer, the combination of communicative skills, necessary for communicative competence development of future marketers is highlighted in the article. The conclusions of the study were that the basis of marketer’s professional activity is professional communication, which is important and integral part of marketing. It is established that in the implementation of marketing communications specialists perform the following functions: informative, persuasive, reminding, forming the image of the enterprise and the product, encouraging, interactive, research. Solving such a wide range of professional tasks and the implementation of these functions requires the marketer not only to possess a significant amount of knowledge, but, first of all, communicative skills, forming the basis of the professional communication development and largely determine the effectiveness of his professional activitiesДокумент Формування самостійності курсанта правоохоронних органів під час навчання іноземної мови в умовах самоорганізації(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 136-137., 2020) Гоголь, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9182-7932; Кочина, В. В.; Kochyna, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8031-4269Наведено висновок, що на сьогоднішній день формування самостійності в процесі навчання іноземної мови майбутніх правоохоронців набуває все більшого значення і стає його закономірним компонентом. В цілому, формування самостійності курсанта є способом інтенсифікації навчання і множення ефективності навчального процесу з іноземної мови у майбутніх правоохоронців. Сделан вывод, что на сегодняшний день формирование самостоятельности в процессе обучения иностранному языку будущих правоохранителей приобретает все большее значение и становится его закономерным компонентом. В целом формирование самостоятельности курсанта является способом интенсификации обучения и умножения эффективности учебного процесса по иностранному языку у будущих правоохранителей. It is concluded that today the formation of independence in the process of teaching a foreign language to future law enforcement officers is becoming increasingly important and becomes its natural component. In general, the formation of cadet independence is a way to intensify training and increase the effectiveness of the educational process in a foreign language among future law enforcement officers.