Перегляд за Автор "Noskova, M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Development and application of innovative technologies in the process of remote education of Ukraine(Journal of Critical Reviews. – 2020. – Vol. 7, Issue 12. – P. 1251-1253, 2020) Ivzhenko, I.; Sokol, I.; Kochyna, V. V.; Кочина, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8031-4269; Noskova, M.; Yeromina, L.Суть статті полягає в огляді основних існуючих форм технології дистанційної освіти та їх характеристик. На основі результатів аналізу пропонуються рівні організації процесу дистанційної освіти. Визначено позитивні та негативні якості розвитку дистанційної освіти в Україні.Документ IT - Education In The Context Of Educational Activities(IJCSNS: International Journal of Computer Science and Network Security. - 2021. - Vol. 21, № 6 (June). - P. 151-155, 2021) Marchenko, O. H.; Марченко, О. Г.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560; Noskova, M.; Носкова, М.; Fedorenko, I.; Федоренко, І.; Semenog, O.; Семеног, О.; Vovk, M.; Вовк, М.; Romanyshyn, R.; Романишин, Р.Розглянуто модель, у контексті якої два основні елементи – базові бібліотечні навички та навички у використанні інформаційних технологій. Перші формуються в рамках освітніх програм для користувачів академічних бібліотек, останні формуються в рамках такої ініціативи як ECDL (Європейські комп'ютерні права) (незалежна міжнародна сертифікація навичок володіння персональним комп'ютером). Між базовим та вищим рівнями концепції "інформаційної грамотності" існує сім категорій навичок та якостей, регулярна практика яких веде від позиції компетентного користувача до експертного рівня усвідомлення та критичного сприйняття інформації як інтелектуального ресурсу.