Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8031-4269"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Development and application of innovative technologies in the process of remote education of Ukraine(Journal of Critical Reviews. – 2020. – Vol. 7, Issue 12. – P. 1251-1253, 2020) Ivzhenko, I.; Sokol, I.; Kochyna, V. V.; Кочина, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8031-4269; Noskova, M.; Yeromina, L.Суть статті полягає в огляді основних існуючих форм технології дистанційної освіти та їх характеристик. На основі результатів аналізу пропонуються рівні організації процесу дистанційної освіти. Визначено позитивні та негативні якості розвитку дистанційної освіти в Україні.Документ Forming the important professional competencies of future marketers in the process of vocational training(Virtus: Scientific Journal. – 2020. – № 43 (April). – Р. 73-77, 2020) Gogol, I. O.; Гоголь, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9182-7932; Kochyna, V. V.; Кочина, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8031-4269У статті визначено, що при здійсненні маркетингових комунікацій фахівці виконують наступні функції: інформативну, переконувальну, нагадувальну, формування іміджу підприємства та товару, заохочувальну, інтерактивну, дослідницьку. Вирішення такого широкого спектру професійних завдань та реалізація перелічених функцій при здійсненні маркетингових комунікацій вимагає від маркетолога не тільки володіння значним обсягом знань, а, в першу чергу, комунікативних умінь, навичок і професійно важливих якостей, які складають основу культури професійного спілкування і значною мірою визначають ефективність його професійної діяльності. Враховуючи зміст і особливості професійної діяльності маркетолога було уточнено поняття «професійно важливі якості», визначена суть процесу формування професійно важливих якостей майбутнього маркетолога. Було доведено, що формування професійно важливих якостей передбачає створення певних педагогічних умов в освітньому процесі закладу вищої освіти. Одна з таких умов-розробка і використання професійно-комунікативного тренінгу, який забезпечує розвиток професійно важливих якостей та застосування інтегративного змісту у професійній підготовці фахівців з маркетингу. У контексті статті авторка навела приклад розробки тренінгу, що являє собою систему концептуально, тематично й структурно пов’язаних занять, під час яких застосовуються методи активного навчання (вправи, ділові та рольові ігри, моделювання ситуацій професійного змісту тощо), з метою формування у студентів умінь і навичок професійного спілкування, використання засвоєного студентами інтегративного змісту та розвитку професійно важливих якостей майбутнього фахівця з маркетингу. Теоретичні та методичні результати дослідження можуть бути використані в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей, у факультативній роботі зі студентами, у підвищенні кваліфікації науково- педагогічних кадрів вищих закладів освіти економічної галузі.Документ Актуальні проблеми комунікативної компетентності у професійній підготовці майбутніх офіцерів Міністерства внутрішніх справ(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2022. -№ 80, т. 1. - С. 194-198, 2022) Кочина, В. В.; Kochyna, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8031-4269Розглянуто формування комунікативної компетентності майбутніх офіцерів МВС у системі вищої освіти України. Зазначено, що це спеціально організований, цілеспрямований процес розвитку й активізації професійно необхідних комунікативних якостей, знань, умінь та навичок, що зумовлюють успішне, ефективне виконання функціональних повноважень, з вираженою комунікативною складовою частиною. Констатовано, що комунікативна компетенція майбутнього офіцера МВС передбачає поряд із низкою психічних властивостей особливості мислення, що формуються у процесі здобуття професійної освіти: відкритість (тобто вміння бачити низку рішень того самого завдання), гнучкість, нестабільність, нестандартність асоціативного ряду, розвиненість внутрішнього плану дій.Документ Формування самостійності курсанта правоохоронних органів під час навчання іноземної мови в умовах самоорганізації(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 136-137., 2020) Гоголь, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9182-7932; Кочина, В. В.; Kochyna, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8031-4269Наведено висновок, що на сьогоднішній день формування самостійності в процесі навчання іноземної мови майбутніх правоохоронців набуває все більшого значення і стає його закономірним компонентом. В цілому, формування самостійності курсанта є способом інтенсифікації навчання і множення ефективності навчального процесу з іноземної мови у майбутніх правоохоронців. Сделан вывод, что на сегодняшний день формирование самостоятельности в процессе обучения иностранному языку будущих правоохранителей приобретает все большее значение и становится его закономерным компонентом. В целом формирование самостоятельности курсанта является способом интенсификации обучения и умножения эффективности учебного процесса по иностранному языку у будущих правоохранителей. It is concluded that today the formation of independence in the process of teaching a foreign language to future law enforcement officers is becoming increasingly important and becomes its natural component. In general, the formation of cadet independence is a way to intensify training and increase the effectiveness of the educational process in a foreign language among future law enforcement officers.