Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507"
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адміністративні процедури проходження служби в органах внутрішніх справ : автореф. дис.(Харків, 2010) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; Кикинчук, В. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507; Бандурка, О. М. - науковий керівникДисертацію присвячено аналізу адміністративних процедур проходження служби в органах внутрішніх справ України. Служба в органах внутрішніх справ характеризується як різновид державної служби, визначаються основні фактори, що впливають на її ефективність. Уточнюються сутність, особливості та види процедур проходження служби в органах внутрішніх справ. З’ясовуються адміністративно-правові засади процедур проходження служби в органах внутрішніх справ, пропонуються практично значущі критерії їх класифікації. Детально характеризуються окремі процедури проходження служби в органах внутрішніх справ: прийняття на службу, службової кар’єри, атестації працівників, стимулювання праці та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників, припинення служби. Формулюються конкретні пропозиції та рекомендації щодо удосконалення адміністративних процедур проходження служби в органах внутрішніх справ.Документ Адміністративні процедури проходження служби в органах внутрішніх справ: сутність та види(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2009. - № 4 (47). - С. 238-245, 2009) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Запропоновано класифікацію адміністративних процедур проходження служби в органах внутрішніх справ, уточнено їх призначення та стадії, визначено особливості таких процедур та сформульовано їх поняття. Предложена классификация административных процедур прохождения службы в органах внутренних дел, уточнено их назначение и стадии, определены особенности таких процедур и сформулировано их понятие. Classification of administrative procedures of service passing in internal affairs agencies is offered. Their purpose and stages are specified. Peculiarities of such procedures are determined and their notion is formulated.Документ Адміністративні процедури проходження служби в органах Національної поліції України(Європейські перспективи. – 2019. – № 3. – С. 23-28, 2019) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Розглянуто адміністративні процедури проходження служби в органах та підрозділах Національної поліції України, а також їх основні особливості. Сформовано та надано авторське визначення поняттям «адміністративна процедура» та «проходження служби». Надано пропозиції стосовно вдосконалення окремих адміністративних процедур проходження служби в органах та підрозділах Національної поліції України. Запропоновано внесення змін до профільного законодавства, з метою підвищення рівня ефективності діяльності внутрішньосистемних підрозділів Національної поліції України.Документ Види процедур проходження служби в органах внутрішніх справ(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2012. – № 3 (58). – С. 301-307, 2012) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Запропоновано класифікацію процедур проходження служби в органах внутрішніх справ, визначено значення та особливості кожної з них.Документ Економічна безпека як складова національної безпеки держави(Право і держава: проблеми розвитку та взаємодії у ХХІ ст.: тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції , м. Запоріжжя, 27-28 січня 2017 року / За заг. ред. Т.О. Коломоєць. – Запоріжжя: ЗНУ, 2017. - С. 20-22., 2017) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Розглянуто економічну безпеку в системі Національної безпеки держави через призму відповідних інструментів та важелів дієвого впливу. Визначено поняття економічної безпеки у його широкому розумінні.Документ Місце та особливості діяльності об’єднань громадян щодо забезпечення економічної безпеки держави(Європейські перспективи. – 2017. – № 1.– С. 150-153, 2017) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Стаття присвячена дослідженню місця, ролі та особливостей діяльності обєднань громадян щодо забезпечення економічної безпеки держави.Документ Місце та особливості діяльності об’єднань громадян щодо забезпечення економічної безпеки держави(Європейські перспективи. – 2017. – № 1. – С. 150-153, 2017) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Стаття присвячена дослідженню місця, ролі та особливостей діяльності об’єднань громадян щодо забезпечення економічної безпеки держави.Документ Особливості взаємодії Національної поліції України з іншими суб’єктами забезпечення публічної безпеки і порядку під час масових заходів(Європейські перспективи. - 2018. - №2. - С. 24-31, 2018) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507; Долинний, А. В.; Dolynnyi A. V.У статті обґрунтовано актуальність взаємодії суб’єктів забезпечення публічної безпеки і порядку під час проведення масових заходів. Особливу увагу приділено собливостям взаємодії Національної поліції України з іншими суб’єктами забезпечення публічної безпеки і порядку під час масових заходів. Наголошується, що за відсутності спеціального нормативного акту, який би закріплював як порядок проведення масових заходів, так і забезпечення публічної безпеки і порядку під час їх проведення, особливості взаємодії Національної поліції України з іншими суб’єктами забезпечення публічної безпеки і порядку під час масових заходів не врегульовані належним чином на законодавчому рівні. Установлено, що сучасний стан взаємодії в даній сфері є незадовільним і потребує здійснення ряду заходів: узгодження нормативно-правової бази, усунення колізійності норм і вдосконалення чинного законодавства у сфері забезпечення органами поліції публічної безпеки і порядку під час проведення масових заходів; включення до посадових інструкцій поліцейських вимог, обов’язків, прав, процедур щодо їх взаємодії з іншими суб’єктами забезпечення публічної безпеки і порядку під час проведення масових заходів; розробку критеріїв оцінки ефективності взаємодії; налагодження взаємодії з громадськістю в контексті демократизації та гуманізації діяльності поліції, здійснення виховної і профілактичної роботи в напрямку підвищення відповідальності громадських об’єднань і громадян за стан безпеки і порядку під час проведення ними масових заходів; розвиток ефективної системи комунікацій для своєчасного і оперативного здійснення взаємодії органів поліції з іншими суб’єктами забезпечення публічної безпеки і порядку під час проведення масових заходів задля попередження й швидкого усунення масових заворушень і тому подібне; запровадження системи постійного моніторингу і взаємного інформування та обміну інформацією між суб’єктами взаємодії у сфері публічної безпеки та захисту; активізація тренінгової роботи з підвищення ефективності діяльності усіх задіяних суб’єктів забезпечення публічної безпеки і порядку при підготовці до проведення масових заходів, особливо масштабних і міжнародних; стимулювання різних суб’єктів до взаємодії з органами поліції в процесі забезпечення публічної безпеки і порядку під час масових заходів (офіційні подяки, премії).Документ Особливості проведення атестації працівників ОВС України(Форум права. – 2010. – № 3. – С. 178–185, 2010) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Сформульовано поняття «атестація працівників органів внутрішніх справ України», а також запропоновано систему принципів такої атестації. Визначено стадії проведення атестації працівників ОВС України. Запропоновано перелік критеріїв оцінювання діяльності працівників ОВС України.Документ Процедура звільнення зі служби в органах внутрішніх справ(Право і безпека. - 2010. - № 3 (35). - С. 197-202, 2010) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Досліджено стадії процедури звільнення зі служби в органах внутрішніх справ, висвітлено питання забезпечення прав та свобод працівника ОВС під час звільнення.Документ Рівні правового регулювання проходження служби в органах внутрішніх справ(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2012. – № 4 (59). Ч. 2. – С. 228-234, 2012) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Проаналізовано нормативно-правові акти, що регулюють процедури проходження служби в ОВС. Визначено рівні нормативно-правового регулювання процедур проходження служби в ОВС.Документ Сутність та особливості нормативно-правової регламентації структури Національної поліції України(Право і безпека – 2021. – № 4 (83). – С. 139-148, 2021) Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084; Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Досліджено сутність і особливості нормативно-правової регламентації структури Національної поліції України. Проаналізовано сукупність нормативно-правових актів, на підставі положень яких здійснюється нормативно-правова регламентація структури Національної поліції України за функціональним призначенням. Визначено окремі нормативно-правові акти та їх норми, які потребують внесення відповідних змін для підвищення ефективності нормативно-правової регламентації структури Національної поліції України. The essence and peculiarities of normative legal regulation of the structure of the National Police of Ukraine have been determined. Based on the analysis of approaches to understanding the essence of the concept of "structure" contained in professional sources, the author's vision of the structure of the National Police of Ukraine has been formed. It has been determined that the structure of the National Police of Ukraine is complex and multifaceted, as it contains a significant number of components, taking into account the functional orientation of the structural components of the National Police of Ukraine. A set of normative legal acts has been established and analyzed, on the basis of the provisions of which the normative legal regulation of the structure of the National Police of Ukraine by functional purpose has been carried out. It has been determined that the structural components of the National Police of Ukraine regulated by the current national legislation do not cover all areas of functioning of this central executive body. At the same time, subdivisions of the National Police of Ukraine have been identified, the meaning of the functional purpose of which does not correspond to the areas of their activity regulated by normative legal acts. It has been substantiated that as a separate structural component of the National Police of Ukraine it is necessary to define police support units, which should include units of this central executive body, which in general ensure its activities in certain clearly defined areas: personnel, informational analytical, financial support and more. It has been given an approximate list of units of the National Police of Ukraine that should be included in the units of police support as a structural unit of this central executive body according to functional criteria. It is substantiated that as a separate structural component of the National Police of Ukraine should be considered preventive police, the main functional purpose of which is the implementation of preventive policing in relevant areas. It is proposed to define the preventive police as a structural component of t Certain normative legal acts and their norms have been identified, which require appropriate changes to increase the effectiveness of normative legal regulations of the structure of the National Police of Ukraine. Исследованы сущность и особенности нормативно-правовой регламентации структуры Национальной полиции Украины. Проанализирована совокупность нормативно правовых актов, на основании положений которых осуществляется нормативно правовая регламентация структуры Национальной полиции Украины по функциональному назначению. Определены отдельные нормативно правовые акты и их нормы, требующие внесения соответствующих изменений для повышения эффективности нормативно правовой регламентации структуры Национальной полиции Украины.Документ Удосконалення адміністративного законодавства, що регулює забезпечення Національною поліцією України публічної безпеки і порядку під час проведення масових заходів(Наше право. - 2018. - № 2. - С. 13-20, 2018) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507; Долинний, А. В.; Dolynnyi, A. V.У статті на основі вивчення чинного законодавства та практики його застосування обґрунтовано нагальну необхідність удосконалення адміністративного законодавства, що регулює забезпечення національною поліцією України публічної безпеки і порядку під час проведення масових заходів. Запропоновано здійснити наступні заходи з удосконалення адміністративного законодавства, що регулює забезпечення Національною поліцією України публічної безпеки і порядку під час проведення масових заходів: розробити та прийняти проект Закону України «Про порядок організації і проведення масових заходів»; уповноваженим суб’єктом, якому організатори повинні подавати повідомлення про запланований масовий захід, призначити орган поліції (Департамент превентивної діяльності); розробити та прийняти проект Закону України «Про публічну безпеку і порядок під час проведення масових заходів», де закріпити поняття публічної безпеки і порядку під час масових заходів, принципи та особливості забезпечення публічної безпеки і порядку під час масових заходів, види і напрямки, форми і методи забезпечення поліцією публічної безпеки і порядку, правовий статус поліцейських, їх відповідальність із зазначенням конкретних санкцій за порушення порядку забезпечення публічної безпеки і порядку під час масових заходів, неправомірну діяльність чи бездіяльність тощо, необхідне забезпечення організаційної діяльності поліції, вимоги до освіти і підготовки поліцейських, що залучаються до охорони публічного порядку, зважаючи на специфіку масових заходів та інші аспекти; термінологічно узгодити положення Закону України «Про Національну поліцію» від 02.07.2015 р. №580-VIII стосовно вживання поняття «публічна безпека і порядок» з іншими нормативно-правовими актами, де досі використовуються усталені юридичні конструкції «громадська безпека» і «громадський порядок».Документ Форми взаємодії національної поліції з іншими суб’єктами забезпечення публічної безпеки та правопорядку в державі(Право.ua. - 2017. - № 1. - С. 81-86, 2017) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Досліджено поняття і форми взаємодії Національної поліції з іншими субєктами забезпечення публічної безпеки і порядку в державі. Сформульовано поняття взаємодії Національної поліції з іншими субєктами забезпечення публічної безпеки і порядку в державі. Розглянуто форми взаємодії Національної поліції з првоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, громадянами і їх обєднаннями. In the article the concepts and forms of cooperation between the National Police with other actors to ensure public safety and order in the State; The concept of National Police interaction with other actors in the area of public safety and order; considered forms of cooperation between the National Police and law enforcement and other state agencies, local governments, citizens and their associations. В статье исследовано понятие и формы взаимодействия Национальной полиции с другими субъектами обеспечения публичной безопасности и порядка в государстве; сформулировано понятие взаимодействия Национальной полиции с другими субъектами в сфере обеспечения общественной безопасности и порядка; рассмотрены формы взаимодействия Национальной полиции с правоохранительными и другими государственными органами, органами местного самоуправления, гражданами и их объединениями.Документ Щодо визначення поняття державної служби(Форум права. - 2012. - № 3. - С. 282-286, 2012) Кікінчук, В. Ю.; Kikinchuk, V. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7457-4507Визначено поняття державної служби, а також її роль у сфері державного управління. Поняття державної служби проаналізовано у широкому та вузькому значенні.