Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133"
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ About the need to introduce a presumption of consent for organs transplantation and other human anatomical materials(Cuestiones Políticas. – 2021. – Vol. 39, № 71. – P. 458-471, 2021) Popova, L. M.; Попова, Л. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8255-8363; Popova, S. M.; Попова, С. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133; Krainyk, Н.; Bandurka, I. O.; Бандурка, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9697-558; Fedosova, O. V.; Федосова, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5577-8333Аргументується необхідність внесення змін до законодавства України щодо введення презумпції згоди на трансплантацію органів та інших анатомічних матеріалів людини від людини та доцільність практичної реалізації цих змін, що означатиме суттєве удосконалення та усунення проблем у галузі трансплантології. Визначено, що однією з основних проблем у цьому напрямі є відсутність у законодавстві України презумпції згоди на трансплантацію та водночас відсутність значного фінансування медичної сфери, а також низька поінформованість права суб'єктів, які беруть участь у процесах трансплантації органів.Документ The innovation development in China in the context of globalization(WSEAS Transactions on Business and Economics. – 2020. – № 17. – Р. 523-531, 2020) Babenko, V.; Pravotorova, O.; Yefremova, N.; Popova, S. M.; Попова, С. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133; Kazanchuk, I. D.; Казанчук, І. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Honcharenko, V.Мета статті – вивчити сучасний стан інноваційного розвитку Китаю; проведення порівняльного аналізу окремих макроекономічних показників, що характеризують інноваційну систему деяких країн. Для детального вивчення розвитку інноваційних процесів в кожній країні аналізуються показники розвитку інновацій країн. ВВП розглядається як показник інноваційності та технічного стану країн; платіжний баланс; прямі іноземні інвестиції: вхідні та вихідні потоки та запаси. Дослідження показують, що, розширюючи сферу дії ринкових механізмів та стимулюючи інновації на мікрорівні, китайське керівництво не упускало з поля зору макроекономічні важелі регулювання.Документ The role of local self-government bodies in prospective areas of regional development(Estudios de Economia Aplicada. – 2021. – № 39 (7). – рр. 1-11, 2021) Popova, S. M.; Попова, С. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133; Popova, L.; Kazanchuk, I. D.; Казанчук, І. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Bandurka, I. O.; Бандурка, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9697-558; Kyrieieva, I. V.; Кирєєва, І. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5447-4314У статті аналізується нормативно-правове забезпечення можливостей органів місцевого самоврядування визначати пріоритетні можливості розвитку регіонів та надавати підтримку такому розвитку. Встановлено, що органи місцевого самоврядування щодо пріоритетних напрямів розвитку регіонів мають враховувати різні чинники, такі як: географічні, демографічні, кадрові, екологічні, економічні, історико-культурні. Звертається увага на необхідність комплексного підходу до аналізу таких факторів органами місцевого самоврядування. У статті аналізується ряд факторів, які негативно впливають на сучасний стан регіонального розвитку. Запропоновано напрями діяльності органів місцевого самоврядування щодо недопущення чи мінімізації наслідків такого впливу на розвиток регіонів. Встановлено, що органи місцевого самоврядування можуть використовувати податкові, інформаційні, інноваційні та інші заходи для стимулювання пріоритетних напрямів регіонального розвитку. Акцент зроблено на ролі органів місцевого самоврядування у розвитку туристської привабливості регіонів, зокрема у сфері міжнародного та міжрегіонального співробітництва як засобу формування позитивного іміджу регіонів, надання інформаційної та фінансової підтримки розвитку цього напряму регіонального розвитку.Документ Адміністративна відповідальність за правопорушення у податковій сфері(Сучасні проблеми адміністративного права та процесу : тези доп. учасників Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 черв. 2017 р.). – Харків, 2017. – С. 49-51, 2017) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133Зауважено, що податкові правовідносини не залишаються незмінними, удосконалюються способи і механізм скоєння податкових правопорушень. Наголошено на необхідність розширити адміністративну відповідальність за правопорушення у податковій сфері. Запропоновано вивчити та проаналізувати нормативні акти, які регулюють правове становище платника податків, його статус, права та обов’язки, порядок, умови та режим сплати ним податків, ухилення від яких ставиться йому в провину. Також для виявлення податкових правопорушень необхідно залучати фахівців, експертів, спеціальні пізнання яких допоможуть розібратися в сучасних податкових махінаціях.Документ Адміністративно-правові засади діяльності органів антикорупційного контролю(Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня 2018 року, м. Суми). – Суми, 2018. – С. 70-72., 2018) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133Розглянуто адміністративно-правовий статус основних органів антикорупційного контролю в Україні. Зазначено, що специфічна діяльність органів антикорупційного контролю полягає у попередженні, припиненні, розкритті, розробці певних схем, стратегій щодо виявлення корупційних діянь. Вказано на необхідність створення Вищого антикорупційного суду України задля більш ефективної боротьби з корупційною діяльністю. Головним завданням даного органу має бути здійснення правосуддя відповідно до визначених законодавством засад та процедур судочинства у корупційних справах з метою захисту особи, суспільства та держави, а також контроль за досудовим розслідуванням таких злочинів.Документ Волонтерська діяльність в умовах війни на території України(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 квіт. 2022 р.). - Харків, 2022. - С. 114 - 118, 2022) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133В умовах повномасштабної війни, що розгорнула Росія проти України, складного військово-політичного та соціальноекономічного становища, в якому опинилась наша держава, на сьогодні вельми актуальними є питання волонтерської допомоги у кожному куточку країни. Ризикуючи життям, волонтери допомагають усім, хто потребує допомоги й уваги – чи то перевезенням громадян у більш небезпечні місця, чи то забезпеченням осіб продовольчими товарами, необхідними речами, ліками, чи то наданням їм правової та психологічної допомоги. В условиях полномасштабной войны, начатой Россией против Украины, сложного военно-политического и социально-экономического положения, в котором оказалось наше государство, на сегодняшний день весьма актуальны вопросы волонтерской помощи в каждом уголке страны. Рискуя жизнью, волонтеры помогают всем, кто нуждается в помощи и внимании – будь то перевозкой граждан в более безопасные места, или обеспечением лиц продовольственными товарами, необходимыми вещами, лекарствами, или предоставлением им правовой и психологической помощи. In the conditions of a full-scale war that unfolded Russia against Ukraine, the difficult military-political and socio-economic situation in which our country finds itself, today the issues of volunteer assistance in every corner of the country are very relevant. At the risk of their lives, volunteers help to all who need help and attention - whether it is the transportation of citizens in more dangerous places, whether by providing food to individuals goods, necessary things, medicines, or providing them with legal and psychological assistance.Документ Значення децентралізації влади в умовах сучасного розвитку держави(Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: матеріали ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 24-25 трав. 2019 р.) / МВС України, Сум. філія Харків. нац. ун-ту внутр. справ. – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2019. – С. 27-31., 2019) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133Зазначено, що розглядаючи питання децентралізації в умовах сучасного розвитку держави, важливо знайти баланс централізації та децентралізації як необхідність забезпечення ефективної діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування. Передача значного обсягу повноважень органам місцевого самоврядування передбачає більший рівень ефективності й підзвітності органів місцевого самоврядування, кращі перспективи місцевого розвитку, а також упровадження демократії та захист прав людини.Документ Необхідність фінансового контролю при виявленні правопорушень у сфері підприємницької діяльності(Актуальні питання забезпечення фінансової безпеки держави в умовах глобалізації : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 лют. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 80-85, 2022) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133; Попова, Л. М.; Popova, L. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8255-8363У тезах доповіді зазначено, що від належного, ефективного здійснення фінансового контролю залежить як розвиток підприємництва, так і забезпечення інтересів суб’єктів підприємницької діяльності і держави в цілому.Документ Особливості проведення децентралізації на сучасному етапі державного розвитку(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 листоп. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 73 - 74., 2020) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133Зазначено, що нині державна політика України у сфері місцевого самоврядування спирається на інтереси жителів територіальних громад і передбачає децентралізацію влади – тобто передачу від органів виконавчої влади органам місцевого самоврядування значної частини повноважень, ресурсів та відповідальності. Це перш за все ґрунтується на вимогах Європейської хартії місцевого самоврядування та кращих світових стандартах суспільних відносин у цій сфері. На думку низки зарубіжних дослідників, децентралізація – найуспішніша з українських реформ. Вона почалася ще у 2014 році, коли Кабінет Міністрів України схвалив основний концептуальний документ – Концепцію реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади. В статті розкриваються особливості проведення децентралізації на сучасному етапі державного розвитку. Отмечено, что государственная политика Украины в сфере местного самоуправления опирается на интересы жителей территориальных общин и предусматривает децентрализацию власти – то есть передачу от органов исполнительной власти органам местного самоуправления значительной части полномочий, ресурсов и ответственности. Это, прежде всего, основывается на требованиях Европейской хартии местного самоуправления и лучших мировых стандартах общественных отношений в этой сфере. По мнению ряда зарубежных исследователей, децентрализация – самая успешная из украинских реформ. Она началась еще в 2014 году, когда Кабинет Министров Украины одобрил основной концептуальный документ – Концепцию реформирования местного самоуправления и территориальной организации власти. В статье раскрываются особенности децентрализации на современном этапе государственного развития. It is noted that currently the state policy of Ukraine in the field of local self-government is based on the interests of residents of territorial communities and provides for decentralization of power - ie transfer of executive power to local governments much of the powers, resources and responsibilities. This is primarily based on the requirements of the European Charter of Local Self-Government and the best world standards of public relations in this area. According to a number of foreign researchers, decentralization is the most successful of Ukraine's reforms. It began in 2014, when the Cabinet of Ministers of Ukraine approved the main conceptual document - the Concept of reforming local self-government and territorial organization of power. The article reveals the features of decentralization at the present stage of state development.Документ Правове регулювання розвитку електронного урядування в Україні(Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2016 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2016. – С. 55-57, 2016) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133Зауважено, що електронне урядування – це організація якісно нових форм спілкування громадян і влади шляхом надання доступу до державних інформаційних ресурсів. При цьому мова йде фактично про перехід до нового типу держави, а не про заміну наявної моделі державного управління шляхом інформатизації. Впровадження електронного урядування – це не тільки перехід від паперового документообігу до електронного, а, передусім, зміна організації роботи урядових структур.Документ Проблеми боротьби з деградацією земель в Україні(Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : матеріали Х Міжнар. наук-практ. конф. (м. Суми, 20-21 трав. 2017 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2017. – С. 103 - 105., 2017) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133В статті висвітлені проблеми боротьби з деградацією земель в Україні.Документ Протидія рейдерству як протиправному захопленню власності суб’єктів підприємницької діяльності(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 9 груд. 2022 р.). – Вінниця, 2022. – С. 170-171, 2022) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133; Тельний, М. А.; Telnyi, M. A.Розглянуто негативні чинники, що впливають на дестабілізацію економічного стану України. Зазначено, що вплив пандемії COVID-19, нестабільна політична ситуація, і, нарешті, війна, яку розв’язала Російська Федерація на території нашої держави проти українського народу, призвели до високого рівня тінізації економіки, порушення прав власників підприємств шляхом рейдерства та недоброчесної конкуренції, погіршенню криміногенної ситуації країни в цілому.Документ Роль благодійних організацій та громадських об’єднань у наданні допомоги українцям під час війни(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. ІІІ наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 11 трав. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 69-72, 2023) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133; Павліченко, Я. Р.; Pavlichenko, Ya. R.Зауважено, що в умовах проведення масштабних військових дій на території України, значну роль відіграє благодійництво, діяльність громадських об’єднань та міжнародних неурядових організацій, які надають різні види гуманітарної допомоги українцям. На протязі війни такі організації надають допомогу всім, хто її потребує, – це перевезення громадян у більш безпечні місця, забезпечення їх продовольчими товарами, необхідними речами, ліками, а також надання громадянам фінансової підтримки, правової та психологічної допомоги.Документ Роль Національної поліції України в запобіганні та протидії корупції(Протидія корупції: правове регулювання і практичний досвід : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 28 жовт. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 167-170, 2022) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133; Тельний, М. А.; Telnyi, M. A.Зазначено, що діяльність Національної поліції України як спеціально уповноваженого суб’єкта реалізації державної антикорупційної політики в Україні у сфері протидії корупції направлена на протидію внутрішнім корупційним проявам у центральному органі управління Національної поліції, територіальних органах, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери її управління та зовнішнім корупційним проявам з метою забезпечення охорони прав і свобод людини.Документ Роль і місце поліції на сучасному етапі розвитку європейського суспільства й української державності(Сучасна європейська поліцеїстика та можливості її використання в діяльності Національної поліції України : зб. тез доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 11 квіт. 2019 р.). — Харків : ХНУВС, 2019. – С. 202-204., 2019) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133Стаття присвячена змісту поліцейської діяльності у сучасному демократичному суспільстві. Розглянуто перелік завдань поліції країн Європейського Союзу. А також принципи реформування поліції, що відбулося в ціх країнах. Вказано на необхідність приведення основних принципів діяльності поліції України у відповідність до вимог європейської практики, що дозволить гарантувати існування сучасної правоохоронної структури сервісного типу із пріоритетом верховенства права та дотримання прав і свобод людини.Документ Функції правоохоронних органів у боротьбі з корупцією(Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові проблеми : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 трав. 2019 р.). - Харків : ХНУВС, 2019. - С. 175-176, 2019) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133Зазначено, що корупція – це соціальне явище, що відображає негативні сторони людського характеру та моральну слабкість, прагнення до швидкої і легкої наживи, через які особи, наділені повноваженнями за посадою для виконання функцій держави або місцевого самоврядування, свідомо здійснюють неправомірні діяння, в тому числі зловживають своїм службовим становищем з метою одержання особистої вигоди.