Перегляд за Автор "ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136"
Зараз показуємо 1 - 20 з 34
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Information as an object of legal regulation in Ukraine(International Journal of Computer Science and Network Security. – 2021. – Vol. 21, No 5 (May). – P. 237-242, 2021) Iasechko, S. V.; Ясечко, С. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4058-9959; Ivanovska, A.; Gudz, T. I.; Гудзь, Т. І.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Marchuk, M. I.; Марчук, М. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0217-478X; Venglinskyi, O. O.; ; Tokar, A.У статті розглядаються проблемні питання визначення інформації як об’єкта приватних відносин. Визначення того, що вони є нематеріальними та неспоживаними за своєю природою, нерозривно пов’язані з конкретним матеріальним носієм, закріплені суб’єктом, який їх передає, повідомленнями та інформацією, які мають кількісні та якісні характеристики та можуть мати вантаж або іншої цінності, а в разі її незаконного використання заподіяння шкоди та моральної шкоди.Документ Відображення інтересів земель ФРН в структурі федерального парламенту(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2001. – Вип. 16. – С. 295-299, 2001) Гудзь, Т. І.; Gudz, T. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136У статті розглядаються загальні аспекти становлення Німеччини як федеративної держави. Констатується, що основним суб’єктом федерації є землі, які наділяються досить широкою компетенцією. Відзначається, що представництво земель у сучасній державній системі Німеччини на федеральному рівні здійснюється через верхню палату парламенту – Бундесрат. Робиться висновок про те, що за допомогою Бундесрату землі мають можливість суттєво впливати на весь законодавчий процес парламенту.Документ Гарантії забезпечення територіальної цілісності України(Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: збірник матеріалів IX Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 травня 2016 р.) / Сумська філія Хар. нац. ун-т внутр. справ. – Суми: Видавничій дім «Ельдорадо», 2016. – С. 43-46., 2016) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Y.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5171-7808Тези доповіді присвячені аналізу гарантій територіальної цілісності сучасної української держави. Наголошується на центральному місці Президента України в системі інституційно-організаційних гарантій. Тезисы доклада посвящены анализу гарантий территориальной целостности современного украинского государства. Делается акцент на центральном месте Президента Украины в системе институционально-организационных гарантий. Theses of the report are devoted to the analysis of guarantees of the territorial integrity of the modern Ukrainian state. Emphasis is placed on the central place of the President of Ukraine in the system of institutional and organizational guarantees.Документ Децентралізація публічної влади в країнах Європейського Союзу як основа механізму захисту прав людини(Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю Гельсінського документа 1992 року «Виклик часу перемін» (м. Дніпро, 7 грудня 2017 р.) – С. 227-230., 2017) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Редько, Д. В.; Redko, D.Тези доповіді присвячені аналізу здійснення публічної влади на місцевому рівні. Зазначається, що децентралізація є ефективним методом управління, який дозволяє підвищити роль органів місцевого самоврядування у дотриманні прав людини. Тезисы доклада посвящены анализу осуществления публичной власти на местном уровне. Подмечено, что децентрализация является эффективным методом управления, который позволяет повысить роль органов местного самоуправления в соблюдении прав человека. Theses of the report are devoted to the analysis of the implementation of public authority at the local level. It is noted that decentralization is an effective method of governance, which allows increasing the role of local governments in the observance of human rights.Документ Дискримінація як фактор порушення прав жінок(Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові проблеми : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 трав. 2019 р.). — Харків : ХНУВС, 2019. — С. 65-67, 2019) Гудзь, Т. І.; Gudz, T. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Пістренко, Н. С.; Pistrenko, N. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2496-5371Одним із найвагоміших загальнолюдських принципів є принцип рівності – визнання того, що всі люди мають бути рівними між собою незалежно від будь-яких особливостей. Однією з таких особливостей людини є її стать. І те, що має бути цінністю і для людини, і для держави, іноді стає перешкодою до реалізації особою своїх прав. Одним з проявів принципу рівності є рівність чоловіків і жінок, тобто незалежність рівного підходу від статі, що дістав назву принципу гендерної рівності.Документ Дискримінація як фактор порушення прав жінок(Правоохоронна функція держави : теоретико-методологічні та історико-правові проблеми : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 трав. 2019 р.). – Харків : ХНУВС, 2019. – С. 65-67, 2019) Гудзь, Т. І.; Gudz, T. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Пістренко, Н. С.; Pistrenko, N. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2496-5371Тези доповіді присвячені аналізу реалізації принципу гендерної рівності. Відзначається, що у сучасному суспільстві жінки все ще зазнають дискримінаційного ставлення, що обумовлено особливостями їх соціально-правового статусу.Документ Досвід організації та діяльності місцевої міліції в Україні(Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Серія: Право. – 2013. – № 1062. – Випуск 14. – С. 222-225., 2013) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136У статті досліджено та узагальнено вітчизняний досвід організації та діяльності місцевої міліції (муніципальної поліції). Робиться висновок, що повноваження даних підрозділів у різних містах України мають суттєві відмінності. В статье исследован и обобщен отечественный опыт организации и деятельности местной милиции (муниципальной полиции). Делается вывод о том, что полномочия данных подразделений в разных городах Украины имеют существенные различия. The article explored and summarized the domestic experience of the organization and activities the local police (municipal police). The conclusion is that the powers of these units in different cities of Ukraine have significant differences.Документ Дії працівників поліції під час виборчого процесу в Україні : методичні рекомендації(Харків: ХНУВС, 2019. - 82 с., 2019) ХНУВС; Kharkiv National University of Internal Affairs; Бакумов, О. С.; Bakumov, O. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4003-1974; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Гудзь, Т. І.; Gudz, T. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Кікінчук, В. В.; Kikinchuk, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2241-6384; Котелюх, М. О.; Koteliukh, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5580-7798; Марчук, М. І.; Marchuk, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0217-478X; Орлова, Т. А.; Orlova, T. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7635-1160; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Таранов, В. Л.; Taranov, V. L.;Дані рекомендації розроблені відповідно до рішення Науково-методичної ради ХНУВС від 26.12.2018 року № 12 з метою організаційно-правового забезпечення діяльності органів та підрозділів Національної поліції України під час виборчого процесу в Україні, в рамках реалізації Стратегії розвитку органів системи Міністерства внутрішніх справ на період до 2020 року, схваленої розпорядженням КМУ від 15.11.2017 р. № 1023-р. В них розглядаються загальні положення виборчого процесу в Україні, окремо звернута увагу на вибори Президента України, що відбудуться у 2019 році, охарактеризовано функціональні обов’язки працівників поліції під час виборчого процесу, проаналізовано алгоритм дій працівників поліції під час виборчого процесу, здійснено аналіз адміністративної та кримінальної відповідальності за порушення виборчого законодавства.Документ Забезпечення прав людини в межах реалізації правоохоронної функції місцевого самоврядування(Національні та міжнародні механізми захисту прав людини: матер. міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Харків, 19-20 вересня 2008 р.). – Х.: ХНУВС, 2008. – С. 93-96., 2008) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Досліджується питання забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян на місцевому рівні. Наголошується, що забезпечення прав людини є завданням не тільки держави, але й місцевого самоврядування. Відзначається провідна роль спеціальних – муніципальних органів – муніципальної поліції у забезпеченні прав і свобод громадян на місцевому рівні. Исследуется вопрос обеспечения законности, правопорядка, охраны прав, свобод и законных интересов граждан на местном уровне. Говорится, что обеспечение прав человека является задачей не только государства, но и местного самоуправления. Отмечается ведущая роль специальных - муниципальных органов - муниципальной полиции в обеспечении прав и свобод граждан на местном уровне. Explores the issue of law and order, protection of rights, freedoms and legal interests of citizens at the local level. It is noted that ensuring human rights is the task of not only the state, but also local self-government. It is noted the leading role of the special municipalities - the municipal police in ensuring the rights and freedoms of citizens at the local level.Документ Компетенція муніципальної поліції в країнах Євроcоюзу(Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Серія: Право. – 2009. – № 6. – С. 163-166., 2009) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136У статті здійснено порівняльно-правовий аналіз компетенції муніципальної поліції в країнах Євросоюзу. Зроблено висновок, що муніципальна поліція відіграє роль своєрідного дублера та резерву національних поліцейських сил, а її підрозділи перш за все підпорядковуються органам та уповноваженим посадовим особам місцевого самоврядування. В статье осуществлен сравнительно-правовой анализ компетенции муниципальной полиции в странах Евросоюза. Сделан вывод, что муниципальная полиция играет роль своеобразного дублера и резерва национальных полицейских сил, а ее подразделения, прежде всего, подчиняются органам и должностным лицам местного самоуправления. In article the comparative analysis of the competence of a municipal police in the countries of the European Union is carried out. The conclusion is made, that the municipal police plays a role of the original doubler and a reserve of national police forces, and its divisions first of all submit to self-government bodies and officials.Документ Конституційне право : підручник(Харків, 2019. – 484 с., 2019) Бакумов, О. С.; Bakumov, O. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4003-1974; Варунц, Л. Д.; Varunts, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0024-385X; Гудзь, Т. І.; Gudz, T. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Y. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5171-7808; Марчук, М. І.; Marchuk, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0217-78X; Радченко, О. І.; Radchenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1572-8048; Устименко, О. С.; Ustymenko, O. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5169-0123; Філіпська, Н. О.; Filipska, N. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9558-9422; Бакумов, О. С.; Гудзь, Т. І.; Марчук, М. І.У підручнику розглядаються основні питання теорії конституційного права, розкриваються його предмет, система та джерела. На основі аналізу національних правових систем, змісту конституцій, з урахуванням досягнень юридичної науки висвітлюються основні положення конституційного права різних країн, включаючи Україну. Аналізуються інститути конституційного права України, встановлюються притаманні їм особливості, специфіка регулювання суспільних відносин нормами конституційного права, правовий статус суб’єктів конституційно-правових відносин, їхня правозастосовна діяльність, особливості конституційно-правової відповідальності.Документ Методи реалізації правоохоронної функції місцевого самоврядування(Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові підходи дослідження: матеріали міжкафед. «круглого столу» (м. Харків, 23 жовтня 2012 р.). – Х.: Харківський національний університет внутрішніх справ, ООО Рейтинг, 2012. – С. 17-19., 2012) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Розглядаються методи реалізації правоохоронної функції місцевого самоврядування в Україні. Наголошується, що ефективність реалізації повноважень органів місцевого самоврядування залежить від правильного вибору методів, використовуваних у процесі практичного функціонування органів місцевого самоврядування. Рассматриваются методы реализации правоохранительной функции местного самоуправления в Украине. Отмечается, что эффективность реализации полномочий органов местного самоуправления зависит от правильного выбора методов, используемых в процессе практического функционирования органов местного самоуправления. It discusses the methods of implementing the law enforcement function of local self-government in Ukraine. It is noted that the effectiveness of the implementation of the powers of local governments depends on the correct choice of methods used in the process of practical functioning of local governments.Документ Міжнародні стандарти права на достатній життєвий рівень та їх вплив на законодавство України(Право і безпека. – 2022. – № 4 (87). – С. 94-107, 2022) Гудзь, Т. І.; Gudz, T. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Мальцев, В. В.; Maltsev, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0214-8976Досліджено положення міжнародних стандартів права людини на достатній життєвий рівеньта їх вплив на законодавствоУкраїни. Визначено елементи змістового наповнення права на достатній життєвий рівень, акцентовано на проблемних аспектах його реалізації в сучасних умовах. Наголошено, що і в умовах війни держава повинна вживати заходи, направлені на унеможливлення зниження життєвого рівня своїх громадян нижче достатнього. Доведено, що національне законодавство найперше спрямоване на підтримання мінімального рівня життя людини, що значною мірою розбігається з конкретними кроками у сфері забезпечення достойного рівня життя населення.Документ Основи організації та діяльності муніципальної поліції у зарубіжних країнах(Публічне право. – 2015. – № 4 (20). – С. 84-92., 2015) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136В статті розглядаються територіальні й матеріально-фінансові основи організації та діяльності муніципальної поліції в зарубіжних країнах. Робиться висновок, що одним з найсуттєвіших критеріїв, що визначають можливість створення й функціонування муніципальної поліції органами місцевого самоврядування є наявність фінансових можливостей для її утримання. А повноваження працівників муніципальної поліції обмежуються територією муніципального утворення, що обслуговується, і можуть бути розширені в особливих випадках тільки за рішенням центральної влади. В статье рассматриваются территориальные и материально-финансовые основы организации и деятельности муниципальной полиции в зарубежных государствах. Делается вывод о том, что одним из важнейших критериев, которые определяют возможность создания, и функционирования муниципальной полиции органами местного самоуправления является наличие финансовой возможности для их финансирования. А полномочия сотрудников муниципальной полиции ограничивается территорией муниципального образования, которое обслуживается, и могут быть расширены в отдельных случаях только по решению центральной власти. Territorial, material and financial grounds of municipal police activity organization in foreign countries are researched in the article. A conclusion is made that one of the major criteria which determine the possibility of local government to establish the municipal police, is to have the financial ability to finance them. Also, municipal police powers are limited to the territory of the municipality and can be extended in some cases only by the central government.Документ Посібник для підвищення кваліфікації працівників органів та підрозділів Національної поліції України(Харків: ХНУВС, 2019. - 132 с., 2019) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Войціховський, А. В.; Voytsihovskyi, A. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5629-8852; Гудзь, Т. І.; Gudz, T. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Носов, В. В.; Nosov, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7848-6448; ResearcherID: J-6833-2016; Харченко, С. В.; Kharchenko, S. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5149-7892; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Онищенко, Ю. М.; Onyshchenko, Y. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7755-3071; ResearcherID: J-6857-2016; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Коломієць, С. В.; Kolomiiets, S. V.; Варунц, Л. Д.; Varunts, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0024-385X; Логвиненко, Є. С.; Lohvynenko, Y. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7687-843X; Філіпська, Н. О.; Filipska, N. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9558-9422У посібнику розкрито основні напрями підвищення кваліфікації працівників органів та підрозділів Національної поліції України на сучасному етапі. Особливу вагу приділено питанням забезпечення прав людини та основам конституціоналізму. Надано рекомендації щодо професійної етики поліцейського, профілактики стресу, основ взаємодії з населенням та представниками ЗМІ. Розглянуті основи роботи зі службовими собаками. Розкрито поняття цифрових доказів та правила їх документування.Документ Право на зброю: досвід країн Європейського Союзу(Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. – 2018. – Спец. вип. № 3 (94). "Права людини: методологічний, гносеологічний та онтологічний аспекти". – С. 186-190, 2018) Гудзь, Т. І.; Gudz, T. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Мальцев, В. В.; Maltsev, V. V.У статті розглядаються питання, пов’язані із реалізацією права людини на захист життя усіма доступними засобами, у т.ч. й за допомогою зброї. Аналізується досвід країн Європейського Союзу у цьому питанні. Робиться висновок про те, що на конституційному рівні право на зброю закріплюється вкрай рідко. У країнах Європейського Союзу реалізація даного права регламентована на рівні законодавства і має дозвільний характер.Документ Правовий статус місцевої міліції в Україні на сучасному етапі(Демократія у країнах Східної Європи: конституційно-правовий вимір (Тодиківські читання). Збірка тез наукових доповідей і повідомлень Четвертої міжнародної наукової конференції молодих вчених, аспірантів і студентів (м. Харків, 27-28 травня 2011 р.) / За заг. ред. проф. А. П. Гетьмана. Національний університет «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого». – Харків: Права людини, 2011 р. – С. 302-303., 2011) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Доводиться необхідність створення місцевої міліції, як правоохоронного органу, який був би максимально наближений до населення та його проблем. Зазначається, що на сьогодні в Україні не існує правового акту, який би чітко визначив статус місцевої міліції. Обосновывается необходимость создания местной милиции, как правоохранительного органа, который был бы максимально приближен к населению и его проблемам. Отмечается, что на сегодня в Украине не существует правового акта, который бы четко определил статус местной милиции. Is justified the needs of creation local police as law enforcement agency, which would be as close as possible to the residents and their problems. It is noted that at the present moment in Ukraine there is no any legal act which would exactly define the status of the local police.Документ Правові основи організації та діяльності муніципальної поліції(Публічне право. – 2011. – № 4. – С. 323-329., 2011) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136В статті розглядаються правові основи організації та діяльності муніципальної поліції в зарубіжних країнах. Робиться висновок, що правову основу організації та діяльності муніципальної поліції складають п’ять груп правових актів. Однак незалежно від ступеню централізації поліцейської системи, пріоритетними в діяльності муніципальної поліції є загальнодержавні конституції та закони. В статье рассматриваются правовые основы организации и деятельности муниципальной полиции в зарубежных государствах. Делается вывод о том, что правовую основу организации и деятельности муниципальной полиции составляют пять групп правовых актов. Однако независимо от степени централизации полицейской системы, приоритетными в деятельности муниципальной полиции являются общегосударственные конституции и законы. Legal grounds of municipal police activity organization in foreign countries are researched in the article. A conclusion is made that legal ground of municipal police organization and activity is composed by five groups of legal acts. Though, despite of the degree of police system’s centralization, national constitutions and laws are privileged in municipal police activity.Документ Правоохоронна функція в історії місцевого самоврядування(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2012. – № 3. – С. 15-22., 2012) Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Y. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5171-7808; Гудзь, Т. І.; Gudz, T. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136У статті розглядаються особливості реалізації правоохоронної функції місцевого самоврядування на кожному етапі розвитку місцевого самоврядування в Україні.Документ Принцип вільного руху інформації як основний принцип європейської аудіовізуальної політики(Протидія кіберзагрозам та торгівлі людьми: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 26 листоп. 2019 р.). – Харків : ХНУВС, 2019. – С. 305-308, 2019) Гудзь, Т. І.; Gudz, T. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Україна визнає міжнародно-правові стандарти у сфері засобів масової інформації, у т. ч. й електронних, як основоположні для демократичного розвитку суспільства і держави. Водночас, реалізація принципу вільного руху інформації в Україні потребує вироблення дієвого механізму гарантування безпеки національного сегменту кібернетичного простору, зокрема щодо діяльності у сфері мас-медіа. Це пов’язано з тим, що певна інформація може бути використана як активний елемент інформаційної війни і, відповідно, стати загрозою виникнення порушень демократичних цінностей, прав та свобод людини, що є неприпустимим.