Перегляд за Автор "Ptukhina, O. V."
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адміністративно-запобіжні заходи у діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками: питання сьогодення(Наше право. - 2023. - № 2. - С. 80-87, 2023) Птухіна, О. В.; Ptukhina, O. V.Наголошено, що адміністративно-запобіжні заходи виконують свої особливі правоохоронні функції, які відрізняють їх від інших заходів адміністративного примусу, що і визначає їх самостійне місце в системі цих заходів. Доведено, що під адміністративно-запобіжними заходами в діяльності Держлікслужби України слід розуміти сукупність засобів одностороннього офіційно-владного впливу останньої, урегульованих нормами адміністративного права, щодо фізичних та юридичних осіб і спрямовані на попередження порушень норм законодавства у сферах контролю якості та безпеки лікарських засобів, медичних виробів, обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, протидії їх незаконному обігу, донорства крові та компонентів крові, функціонування системи крові, які полягають у недопущенні протиправної поведінки з боку конкретних (фізичних та юридичних) осіб та усуненні причин, що сприяють вчиненню порушень законодавства у зазначених сферах і створення умов, що виключають протиправну поведінку.Документ Адміністративно-правовий статус Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. з нагоди святкування Дня науки (м. Харків, 14 трав. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 118-123, 2021) Птухіна, О. В.; Ptukhina, O. V.Визначено адміністративно - правовий статус Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками : це – визначені нормами законодавства, зокрема адміністративними, завдання та компетенція Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками щодо надання адміністративних послуг та їх контролю, а також здійснення адміністративних процедур в сфері контролю якості та безпеки лікарських засобів і обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів та протидії їх незаконному обігу.Документ Адміністративно-правові засади діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Птухіна, О. В.; Ptukhina, O. V.; Шатрава, С. О. - науковий керівникДисертацію присвячено дослідженню правової природи, змісту та особливостей діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками шляхом опрацювання інституціональної та функціональної складової діяльності останньої.Документ Адміністративні процедури державного ринкового нагляду, що здійснюється Держлікслужбою України(Knowledge, Education, Law, Management. – 2021. – № 8 (52). – P. 231-237, 2022) Птухіна, О. В.; Ptukhina, O. V.Здійснено дослідження діяльності Держлікслужби України як провідного суб’єкта державного ринкового нагляду. Останній розглядається з позиції діяльності Держлікслужби України щодо вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів з відповідним інформуванням про це громадськість щодо продукції, яка при її використанні за призначенням або за обґрунтовано передбачуваних умов і при належному встановленні та технічному обслуговуванні становить загрозу суспільним інтересам чи, яка в інший спосіб не відповідає встановленим вимогам. Враховуючи виокремленні сфері відповідальності Держлікслужби, а також закріплені заходи ринкового нагляду у чинному законодавстві виокремлено певні страдії процедури державного ринкового нагляду: 1) стадія порушення ринкового нагляду; 2) безпосереднє здійснення ринкового нагляду та винесення рішень; 3) виконання рішень.Документ Деякі аспекти діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками зі здійснення контролю за якістю лікарських засобів(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Х Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 27-й річниці створення Харків. нац. ун-ту внутр. справ (м. Харків, 19 листоп. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 81-83, 2021) Птухіна, О. В.; Ptukhina, O. V.Визначено, що діяльність Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками з здійснення контролю за якості лікарських засобів становить собою сукупність дій щодо спостереження за функціонуванням відповідного об’єкта контролю з метою: а) отримання об’єктивної та достовірної інформації про нього; б) застосування заходів щодо попередження правопорушень (з правом прямого втручання в оперативну діяльність об’єкта контролю); в) надання допомоги підконтрольній структурі у поновленні законності і дисципліни; г) встановлення причин і умов, що сприяють порушенню вимог правових норм; д) вжиття заходів щодо притягнення до правової відповідальності винних осіб.Документ Поняття та види форм діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками(Наше право. - 2023. - № 3. - С. 77-84, 2023) Птухіна, О. В.; Ptukhina, O. V.Визначено сутність форм діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, здійснено характеристики їх окремих різновидів. Запропоновано під формами діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками розуміти закріплений у положеннях національного законодавства зовнішній прояв діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками та її посадових осіб, спрямований на реалізацію державної політики у сферах контролю якості та безпеки лікарських засобів, медичних виробів, а також обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів. Виокремлено дві групи форм діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками залежно від наслідків, які спричиняє їх реалізація. До першої належать ті, що мають юридично значимі наслідки або ж правові форми діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, а до другої віднесено організаційні, тобто такі, що не мають своїм наслідком настання юридично значимих результатів, мають допоміжний характер і , як правило, передують застосуванню правових форм.Документ Правове регулювання діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками: сутність та зміст(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. - 2022. - Вип. 13. - С. 249-253, 2022) Птухіна, О. В.; Ptukhina, O. V.Встановлено, що правове регулювання діяльності Держлікслужби України є багатоаспектним процесом. У змісті правового регулювання діяльності Держлікслужби виокремлено: сукупність правових актів, на підставі положень яких, з урахуванням їх юридичної сили, здійснюється регулюючий вплив на таку діяльність; суб’єктів, уповноважених приймати такі нормативно-правові акти, правовий статус яких і обумовлює таку юридичну силу; мету правового регулювання – забезпечення реалізації державної політики в сферах контролю якості та безпеки лікарських засобів, у тому числі медичних імунобіологічних препаратів, медичної техніки і виробів медичного призначення, та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, протидії їх незаконному обігу, донорства крові та компонентів крові, функціонування системи крові. Запропоновано під правовим регулюванням діяльності Держлікслужби розуміти процеси, пов’язані із прийняттям уповноваженими чинним національним законодавством суб’єктів нормативно-правових актів, на підставі положень яких здійснюються цілеспрямований регулюючий вплив на поведінку посадових осіб даного центрального органу виконавчої влади задля забезпечення реалізації Держлікслужбою визначеного законодавством напряму державної політики.Документ Принципи діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками : питання визначення та законодавчого закріплення(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. – 2021. – Вип. 10. Спецвип. – С. 182-188, 2021) Птухіна, О. В.; Ptukhina, O. V.Підкреслено, що принципи діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками слід розглядати як одну з провідних адміністративно-правових засад її функціонування, поза визначенням сутності й різновидів яких не може бути здійснено дослідження правового статусу даного центрального органу виконавчої влади. Проаналізовано семантичні, етимологічні, та наукові підходи, зокрема філософські та правові, до трактування терміну «принцип». Визначено сутність і значення принципів діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками. Запропоновано під принципами діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотикам розуміти закріплену в нормативно-правових приписах сукупність керівних засад, у відповідності до яких органи та підрозділи Держлікслужби у визначеному законодавством напряму реалізують державну політику, обумовлену метою їх функціонування. Здійснено класифікацію принципів діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками за таким критерієм як сфера їх поширення. Виокремлено й охарактеризовано загальноправові (верховенство права; законність; рівність і недопущення дискримінації), міжгалузеві (об’єктивність і неупередженість; відкритість і прозорість; підконтрольність і підзвітність; неприпустимості дублювання повноважень; відповідальність; тощо) та галузеві (принципи державного нагляду та контролю; принципи охорони здоров’я в Україні; принципи здійснення ліцензування; принципи провадження в справах про адміністративні правопорушення) принципи діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками.Документ Щодо дослідження основних форм діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. з нагоди святкування Дня науки (м. Харків, 15 трав. 2020 р.). – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 216-219, 2020) Птухіна, О. В.; Ptukhina, O. V.Відзначено, що форми діяльності Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками можна поділити на внутрішньо-організаційні форми діяльності зазначеної служби (або управлінські форми), які полягають в упорядкуванні відносин в середині апарату та форми діяльності, в яких розкривається зміст стратегічної функції органів публічної адміністрації, виконання якої стало передумовою створення служби.