Перегляд за Автор "Shlomin, O. Yu."
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Зміст професійної компетентності працівників поліції(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 берез. 2018 р.). – Харків, 2018. – С. 273-275, 2018) Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3682-6387Розглянуто поняття професійної компетентності працівників поліції. Означено основні структурні компоненти професійної компетентності: пізнавальна, особистісно-індивідуальна, управлінська, психолого-педагогічна.Документ Комунікативна компетентність як складова професіоналізму майбутніх поліцейських(Особистість, суспільство, закон: психологічні проблеми та шляхи їх розв’язання: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 30 берез. 2017 р.). – Харків: ХНУВС, 2017. – С. 230-232, 2017) Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3682-6387Розглянуто зміст комунікативної компетентності поліцейського, що являє собою сукупність надбаних знань, умінь та навичок, тобто компетенцій, за допомогою яких він може ефективно взаємодіяти й спілкуватися у професійних ситуаціях.Документ Конфліктологічна компетентність майбутніх поліцейських(Актуальні напрями практичної психології і психотерапії : матеріали VII Харків. наук.-практ. конф. (м. Харків, 2 берез. 2018 р.) / МВС України, Харк. нац. ун-т внутр. справ, ф-т № 6, Каф. соціології та психології. - Харків, 2018. - С. 130 - 133, 2018) Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3682-6387Зазначаєтьс, що під час теоретичного та практичного навчання у курсантів необхідно формувати професійні компетенції, в тому числі конфліктологічну як важливу складову його професіоналізму.Документ Національно-патріотичне виховання майбутніх поліцейських під час війни(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 24 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 23-25, 2023) Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3682-6387Розкрито завдання, методи і шляхи реалізації національно-патріотичного виховання в системі освітньо-виховного процесу Харківського національного університету внутрішніх справ. Зазначено, що національно-патріотичне виховання допомагає сформувати у майбутнього поліцейського усвідомлення значення їхньої ролі в розвитку країни та підвищенні авторитету української держави в міжнародному співтоваристві.Документ Особливості особистісної компетентності працівників підрозділів превентивної діяльності Національної поліції(Право і безпека. – 2018. – № 4 (71). – С. 163-169, 2018) Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3682-6387Розглянуто особливості загальної особистісної компетентності працівників поліції підрозділів превентивної діяльності на різних етапах професійного розвитку: курсанти першого курсу мають найнижчі рівні самоефективності та самоменеджменту; курсанти четвертого курсу відрізняються цілеспрямованістю, більшою здатністю до самоменеджменту, але є менш автономними; найбільш розвиненим компонентом особистісної компетентності у працівників поліції з досвідом роботи є рефлексивність та вміння працювати в команді. Виявлено специфічність соціальної компетентності працівників поліції на різних етапах професіогенезу.Документ Особливості професійного самоздійснення працівників підрозділів превентивної діяльності Національної поліції(Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 25 квіт. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 306-309, 2019) Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3682-6387Наведено результати вивчення феномену самоздійснення працівників поліції. З’ясовано, що переважна більшість працівників поліції з досвідом роботи мають вищий за середній показник рівня загального професійного самоздійснення, мають усвідомлену потребу професійного вдосконалення, прагнуть особистісного та професійного розвитку.Документ Особливості професійного самоставлення працівників поліції підрозділів превентивної діяльності(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 523-524., 2019) Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3682-6387Автором зазначено, що практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що вони становлять як науково-теоретичний, так і практичний інтерес та можуть бути використані у науково-дослідній діяльності для подальшої розробки психограми працівників поліції підрозділів превенції та розробки дієвих програм психологічного супроводження професійної діяльності поліцейських, оскільки динамічний характер превентивної діяльності поліції, використання в ній новітніх інформаційних технологій, ускладнення завдань, які виконуються підрозділами превенції, зростання відповідальності за організацію забезпечення публічної безпеки і порядку обумовлюють об’єктивну потребу у підготовці професіоналів – поліцейських нової формації, з позитивним ставленням до себе та до своєї професійної діяльності.Документ Професійно-особистісні якості працівників підрозділів превентивної діяльності Національної поліції на різних етапах професійного становлення(Психологічний часопис. - 2019. - Т. 5, № 10. - С. 143-155, 2019) Шевченко, Л. О.; Shevchenko, L. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6117-9134; Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3682-6387Представлено результати вивчення деяких професійно значущих якостей особистості працівників підрозділів превентивної діяльності Національної поліції України, оскільки модернізація правоохоронної системи в цілому обумовлює об'єктивну потребу в удосконаленні професійної підготовки працівників поліції, формуванні професійно значущих якостей починаючи з етапу навчання курсантів у вищих навчальних закладах. Отримані результати дослідження свідчать про необхідність диференційованого підходу до визначення комплексу професійно важливих якостей особистості працівників поліції підрозділів превентивної діяльності та їх розвитку у процесі професіогенеза, створення дієвих програм психологічного супроводження професійної діяльності працівників підрозділів превенції.Документ Психологічні особливості професійної діяльності працівників поліції підрозділів превенції(Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 24 квіт. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 324 - 326., 2020) Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3682-6387Поліцейська діяльність підрозділів превенції – це особливий вид діяльності в правоохоронній сфері, яка відповідно до діючих правових норм здійснюється та реалізується спеціальними державними підрозділами, їх посадовими особами, має свій зміст, об’єкт, суб’єктів та завдання діяльності. Полицейская деятельность подразделений превенции - это особый вид деятельности в правоохранительной сфере, которая в соответствии с действующими правовми нормами осуществляется и реализуется специальными государственными подразделениями, их должностными лицами, имеет свое содержание, объект, субъектов и задачи деятельности. The police activity of the prevention units is a special a type of activity in the law enforcement sphere, which, in accordance with the current legal norms, is carried out and implemented by special government departments, by their officials, has its own content, object, subjects and tasks of activity.Документ Психологічні особливості професіогенезу працівників підрозділів превентивної діяльності Національної поліції України : автореф. дис.(Харків, 2020) Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3682-6387; Шломин, А. Ю.; Шевченко, Л. О. - науковий керівникУ дисертації здійснено теоретичний аналіз та емпіричне вивчення психологічних особливостей професіогенезу працівників поліції підрозділів превентивної діяльності. Розкрито зміст понять професіогенез, професійне становлення, професійний розвиток, професіоналізація, професійна самосвідомість, професійна ідентичність, професійне самоздійснення, професійно важливі якості особистості. Надана психологічна характеристика професійної діяльності працівників підрозділів превентивної діяльності Національної поліції України, визначено що у сучасних соціально-економічних умовах під час реформування правоохоронної сфери переосмислюється поняття професіоналізму. Розроблено та апробовано психологічний тренінг для працівників поліції, спрямований на оптимізацію їх професіогенезу.Документ Складові професійної компетентності майбутнього поліцейського(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 7 квіт. 2017 р.). – Харків: ХНУВС, 2017. – С. 239-242, 2017) Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3682-6387Розглянуто складові професійної компетентності майбутніх поліцейських, визначено їх внутрішню несуперечливість та особливості формування під час навчання у предметному контексті майбутньої професійної діяльності.Документ Специфіка професійного самоставлення працівників підрозділів превентивної діяльності Національної поліції(Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2019. - Вип. 1. - С. 321-326, 2019) Шевченко, Л. О.; Shevchenko, L. O.; Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.Розглянуто особливості професійного самоставлення працівників підрозділів превентивної діяльності поліції на різних етапах професіогенезу. Встановлено, що вони загалом позитивно ставляться до себе як до професіонала, оцінюють свою діяльність як соціально значущу. Для першокурсників характерна внутрішня конфліктність професійного самоставлення. Поліцейським з досвідом роботи властиве переживання єдності своєї особистості з обраною професією.Документ Тренінгові технології як засіб формування професійної ідентичності працівників поліції протягом професіогенезу(Право і безпека. - 2020. - № 1 (76). - С. 167-171, 2020) Шломін, О. Ю.; Shlomin, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3682-6387Розглянуто результати дослідження ефективності впливу тренінгових процедур на динаміку професійної ідентичності курсантів. Виявлено, що тренінг розширює знання курсантів з питань професійної ідентичності поліцейських, сприяє поглибленню їх знань щодо передумов професійного становлення та розвитку, окреслює їх пріоритети у професійній діяльності. Установлено, що після тренінгу є позитивна динаміка зростання рівня як професійної ідентичності курсантів у цілому, так і її окремих компонентів, зокрема зазнали змін проєктно-поведінковий та мотиваційно-ціннісний компоненти професійної ідентичності. One of the modern technologies for training and developing individuals is a variety of trainings, including professionally-oriented ones. Since the training of modern police officers in higher educational institutions with specific learning conditions should focus on professional self-development of personality, formation and development of professional identity and other necessary personal and professional qualities, the aim of the study was to identify the effectiveness of training procedures on the dynamics of professional identity. Modern concepts of professional genesis, psychological theory of activity and the concept of genetic development of personality became the methodological basis of the study. Рассмотрены результаты исследования эффективности влияния тренинговых процедур на динамику профессиональной идентичности курсантов. Выявлено, что тренинг расширяет знания курсантов по вопросам профессиональной идентичности полицейских, способствует углублению их знаний об условиях профессионального становления и развития, определяет их приоритеты в профессиональной деятельности. Установлено, что после тренинга фиксируется положительная динамика как роста уровня профессиональной идентичности курсантов в целом, так и ее отдельных компонентов, в частности изменились проектно-поведенческий и мотивационно-ценностный компоненты профессиональной идентичности.