Перегляд за Автор "Zhovtonizhko, I. M."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Деякі аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця в едукаційному середовищі закладу вищої освіти у кризових умовах(Наукові інновації та передові технології. - 2024. - № 2(30). - С. 1133-1145, 2024) Жовтоніжко, І. М.; Zhovtonizhko, I. M.; Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.У статті доведено актуальність компетентнісного підходу до професійної підготовки фахівців у закладах вищої освіти. Професійну компетентність фахівця визначено як соціально-професійний феномен, основою якого є фахові знання, засвоєні способи дій, уміння, навички, професійно важливі особистісні якості та корпоративні цінності, які забезпечують готовність до майбутньої професійної діяльності, дозволяють швидко адаптуватися до певних умов, бути відповідальним, ініціативним, прагнути до вдосконалення, самореалізації, здорового способу життя. З’ясовано, що професійна компетентність є основою фахового та кар’єрного зростання випускника закладу вищої освіти, досягнення ним професійно значущих і життєвих цілей. Рівень сформованості професійної компетентності фахівця визначає його кваліфікацію, якість організації праці, адекватність оцінки її результатів.Документ Організація дистанційного навчання у закладах вищої освіти в умовах війни та його вплив на психологічний стан здобувачів освіти та викладачів(Психологія особистості фахівця в умовах воєнного часу та поствоєної реабілітації : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю), м. Львів, 27 жовт. 2023 р. – Львів, 2023. – С. 184-187, 2023) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Баранник, М. О.; Barannyk, M. O.; Жовтоніжко, І. М.; Zhovtonizhko, I. M.Розглянуто проблеми організації дистанційного навчання в закладах вищої освіти в умовах воєнного стану, уточнено його сутність, вивчено можливості і недоліки. Зазначено, що дистанційне навчання забезпечує нерегламентованість освітнього процесу в часових і просторових межах, має гнучке планування викладачами та здобувачами освіти свого часу, формальну та міжособистісну взаємодію.Документ Особливості викладання навчальної дисципліни «Статистичні методи у психолого-педагогічних дослідженнях» здобувачам наукового ступеня «доктор філософії» за спеціальністю «Освітні, педагогічні науки»(Актуальність та особливості наукових досліджень в умовах воєнного стану: зб. тез міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. з нагоди відзначення Дня науки-2022 в Україні (м. Київ, 24 трав. 2022 р.). – Київ, 2022. – С. 177-181, 2022) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560; Жовтоніжко, І. М.; Zhovtonizhko, I. M.Стверджено, що зміст, форми та методи організації навчання дисципліни «Статистичні методи у психолого-педагогічних дослідженнях» посідають важливе місце в системі освітньо-наукової підготовки здобувачів наукового ступеня «доктор філософії» та сприяють формуванню здатності учасників навчального процесу до проведення наукових досліджень в освітній галузі, а також аналізу, узагальненню та систематизації одержаних експериментальних результатів.